וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן כהן מועמד להכח

יואב ויכסלפיש ולי בוץ

28.1.2007 / 21:45

הקשר, ששוחרר ממכבי ת"א לפני יותר מחודש, עשוי להצטרף. גם עבדול ראזק מועמד. קימוטו חתם. יקיר לוסקי בדרך. חסן נקנס והוחזר לאימונים

לירן כהן, קשרה לשעבר של מכבי ת"א, ששוחרר מקרית שלום, עשוי להצטרף להכח. כזכור, סירב השחקן לחתום על חוזה לשנתיים נוספות בצהובים או ללכת לועדה למעמד השחקן כדי שתקבע את מחירו. אי לכך מחיר ההשאלה שקבעה מכבי לגביו היה בגובה 50 אלף דולר. סכום לא ריאלי עבור הקבוצות שרצו להשאילו.

בין הקבוצות שהיו מעוניינות בשירותיו של כהן היו: בני יהודה, מכבי פ"ת והכח עמידר ר"ג. מכבי מוכנה להוריד ממחיר ההשאלה הגבוה שנקבה, עבור קבוצתו של מלמיליאן.

מלבד כהן, מתעניינת הקבוצה בקשר מכבי נתניה, איברהים עבדול ראזאק. הגנאי חתום בקופסא לחמש עונות, אך בנתניה רוצים להשאילו.

קשר הכח, מנור חסן, הועמד היום (ראשון) לדין פנימי ונקנס בגין תיקול חריף עם אבי תקוה ביום רביעי שעבר. הקשר התנצל על איבוד השליטה ויחזור מחר לאימונים. חסן: "אני מסתכל רק קדימה וכבר לא חושב על המקרה הזה".

חלוץ מכבי הרצליה פפי קימוטו חתם בקבוצה ויעמוד לרשות אורי מלמיליאן במשחק בשבת נגד מכבי ת"א. בקבוצה מצפים לנחיתתו של קשר זר ביומיים הקרובים (ולכן מרשל אודה יישאר שוער ראשון עד תום העונה) ולצירוף שחקן ישראלי. גם יקיר לוסקי אמור לחזק את הסגל. הבעיה היא שהפועל ת"א מתנה חתימה בהכח לשנה וחצי בהתחייבות של השחקן לחזור לאדומים לשנתיים.


עדכון ראשון 18:47 28.1
עדכון אחרון 21:45 28.1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully