וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשן שרף הציע שחקן רומני להפועל כפ"ס

28.1.2007 / 17:20

היועץ של בית"ר טוברוק נמצא בקשר עם בית ספר לכדורגל ברומניה. אתמול הגן על הקבוצה מהשרון כפרשן. שרף: "אין לי רווחים"

איציק יצחקי מ"חדשות נתניה" חושף כי שלמה שרף, היועץ המקצועי של בית"ר טוברוק והפרשן הלאומי (ערוץ 10, ערוץ הספורט, ידיעות אחרונות), מציע שחקנים רומנים, הלומדים במסגרת פנימייה ברומניה, לקבוצות בישראל. השבוע מתברר כי לבית הספר לכדורגל, המנוהל בעיר לוצ'ט, קשורה גם בית"ר טוברוק. שרף הציע לאחרונה שחקן כדורגל רומני, ג'ורג'יאן אלכסנדרו, להפועל כפר סבא. השחקן, מתברר, גדל בפנימייה בה שותף שרף.

"נכון שהצעתי שחקנים, אבל אני לא רוצה להיכנס יותר מדי לפרטים", אמר שרף ל"חדשות נתניה", "בגדול, זאת פנימייה בתוך בית ספר חקלאי ויש שם מסגרת של כדורגל". על הקשר לטוברוק אמר שרף: "ברור שאם אני שותף בבית הספר הזה, גם טוברוק שותפה. לקחנו את המועדון הזה ושמה מתאמנים ומשחקים ילדים מהליגה הרומנית, עד גיל הנוער. יש שם לפחות שבעה שחקנים שמשחקים בליגות השונות ברומניה". על הרווח שאמור להתקבל בעבור שחקנים שיקלטו בקבוצות באירופה אמר: "אין לי כרגע רווחים על שחקנים".

מערכת וואלה! ספורט מוסיפה כי יתכן שמדובר בניגוד אינטרסים. רק במוצ"ש, במסגרת התכנית "היציע המרכזי", שרף הגן בחירוף נפש על הפועל כפ"ס, במסגרת דיון על חשדות פליליים ישנים נגד הקבוצה, לה כאמור הוא הציע שחקן רומני. נשאלת השאלה: כיצד שרף, שמבקר קבוצות כדורגל בכלי התקשורת המרכזיים בארץ (ערוץ 10, ערוץ הספורט, ידיעות אחרונות), יגלה אובייקטיביות אם הוא מציע שחקנים לקבוצות עליהן הוא אמור להעביר ביקורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully