וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתאום כולם אופטימיים בבית"ר. טוב, חוץ מדאראו

אסף שקד

28.1.2007 / 16:16

הצרפתי זרק את ברוכיאן מהאימון לפני סיומו. השחקנים מלאי ביטחון לקראת חיפה. בן יוסף האריך את חוזהו. פינטו צפוי להיות מושאל לאקדמיקה

הניצחון אמש (שבת) על מ.ס אשדוד שיחרר הרבה מאוד לחץ בבית"ר ירושלים. אווירה טובה שררה היום בצהריים באימון שערכה הקבוצה בבית וגן ואם בשבוע שעבר הגיעו השחקנים לאימון עם פנים נפולות לאחר ההפסד להרצליה, הרי שהיום נראו במגרש האימונים הרבה חיוכים לנוכח העובדה שהפער בצמרת צמח ל-5 נקודות, לפחות עד הדרבי התל-אביבי.

מי שזכה למירב המחמאות היה הקשר הצעיר קובי מויאל שפתח אתמול בהרכב לראשונה העונה והציג יכולת טובה מאוד. בצוות המקצועי, ובעיקר בסביבת יוסי מזרחי, הביעו שביעות רצון מהיכולת שהציג השחקן ומההקרבה שהכניס למשחק. "מזרחי בישל טוב טוב את קובי עד שנתן לו לשחק אתמול", סיפר אחד מאנשי הצוות המקצועי, "כמו שבאשדוד הוא לקח מספר שחקנים צעירים כפרויקט והיום הם שחקנים מובילים בליגה, ככה הוא מאמין גם בקובי. היכולת שהוא הציג אתמול בהחלט הייתה לשביעות רצונו של יוסי ואם הוא ימשיך לעבוד קשה הוא יהיה שחקן מן המניין ברוטציה".

למרות זאת, המשחק הטוב של מויאל אתמול לא מבטיח לשחקן דקות משחק באופן מיידי, במיוחד לא לאור העובדה ששחקן נוסף בעמדה שלו מצטרף לקבוצה. "קובי צריך המון סבלנות", הסביר אותו גורם מקצועי, "על העמדה שלו משחקים גל אלברמן, דרק בואטנג ועכשיו גם הברזילאי החדש. הוא שחקן צעיר והוא עוד יקבל את ההזדמנות שלו אפילו שלפניו יש שחקנים עם ניסיון".

מויאל שומר לעת עתה על שתיקה ונאסר עליו להתראיין לכלי התקשורת. מיד בתום המשחק שיתף השחקן את חבריו לקבוצה בתחושותיו: "זה היה פשוט חלום שהתגשם. חיכיתי לרגע שבו אשחק בטדי מול יציעים מלאים וזה קרה היום. עד לפני שנה וחצי ישבתי ביציע וחלמתי לקבל דקת משחק, היום החלום התגשם ועברה בי צמרמורת כשהקהל הריע לי".

בלם הקבוצה תומר בן יוסף האריך את חוזהו בארבע שנים תמורת כ-250 אלף דולר לעונה. כזכור, המו"מ בין שני הצדדים היה ארוך והבלם אף איים בעזיבה. בנוסף נטען כי קבוצת אספניול הספרדית מעוניינת בשורותיו, אך משהו ממשי בגזרה הזו לא קרה.

מגינה השמאלי של הקבוצה, אלרין דנין, חתם ל-3 עונות נוספות בקבוצה והוא יושאל להפועל כפ"ס עד תום העונה.

דאראו כעס על ברוכיאן

המפגש הקרוב מול מכבי חיפה כבר החל להיות במרכז העניינים של הקבוצה. התבוסה הצורמת שנחלה חיפה מול מכבי הרצליה אמש, רק עושה טוב לשחקנים בבית"ר. "אנחנו באים רגועים ומפוקסים למשחק מול חיפה", סיפר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה, "חיפה נמצאת עכשיו בלחץ אטומי וזה לא סוד שהם כבר כמה שבועות נמצאים בבעיה גדולה. כשהם מגיעים למשחק בלחץ ואנחנו מגיעים רגועים זה רק יכול לעזור לנו, ראינו אותם העונה, איך הם מתקשים להתמודד עם לחצים".

השחקנים בבית"ר ניצלו היום את ההזדמנות על מנת להעניק את הניצחון להנהלת הקבוצה, שנתנה שקט לשחקנים במהלך השבוע האחרון. "דווקא אחרי המשחק מול מכבי הרצליה היינו בטוחים שנקבל בראש מהצוות המקצועי ומההנהלה", סיפר אחד השחקנים בקבוצה, "אבל להפתעתנו נתנו לנו את כל השקט בעולם וזה עזר לנו לבוא מוכנים למשחק מול אשדוד. גם תמיכת האוהדים באימון ביום שישי תרמה לנו לעלות עם המון מוטיבציה והקרבה, למרות שאנחנו צריכים לבוא כך לכל משחק ללא קשר להגעת האוהדים לאימון".

שחקן אחר בקבוצה דווקא מזכיר את ההצהרות של ארקדי גיאדמק, שאולי הוסיפו דרבון לשחקנים: "אני זוכר את הדברים הלא נעימים שאמר גיאדמק. באופן כללי דברים כאלה לא צריכים להיאמר בתקשורת, אבל כנראה שזה גרם לכמה שחקנים להתעורר וראו את זה אתמול על המגרש. מספיק לראות את יעקב שחר שלא נותן לשחקנים שלו בראש כדי להבין מדוע הם נראים כמו שהם נראים".

טיבריוס דאראו העביר היום אימון לשחקנים שלא שיחקו מול אשדוד. דאראו לא אהב את גישתו של אבירם ברוכיאן ושלח אותו הביתה מעט לפני סיום האימון.

רמאליו נחת

היום (ראשון) בצהריים נחת בארץ הקשר הברזילאי ז'וסה רמאליו קרבאליו דה פרייטאס, בן ה-26 וחצי. הקשר שיחק שנתיים, לא רצופות, כמושאל בסאו פאולו ובשנתיים שלפני כן כמושאל בקבוצת ויטוריה, כשהקבוצה שהשאילה אותו היא הקבוצה בה גדל, סנטו אנדרה מהליגות הנמוכות.

בסאו פאולו שיחק עם המספר 13, רשם במדיה 26 הופעות ללא הבקעות, למרות שהוא ניחן בבעיטות טובות מרחוק. תפקידו המקורי הוא קשר אחורי, אך הוא יכול לשחק גם כמגן ימני או קשר ימני. לא ברור אם מזרחי מייעד את השחקן לתפקיד הקשר האחורי לצד דרק בואטנג, או לתת לשחקן את עמדת המגן הימני.

מי שישלם את מחיר הגעתו של הברזילאי החדש הוא החלוץ ז'ואנו פינטו שנראה אתמול מדוכדך מאוד בתום המשחק. בבית"ר יחפשו לחלוץ קבוצה שתשאל אותו עד תום העונה ובמידה ולא תמצא - יוקפא השחקן עד תום העונה על מנת לאפשר לקשר החדש להירשם בקבוצה. פינטו בדרך לקבוצה בה הצטיין בעונה שעברה, אקדמיקה הפורטוגלית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully