וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר ארגנטינאי יגיע למבחנים במכבי פ"ת

29.1.2007 / 14:16

ניקולס דונדה אמור להיבחן באימון יום שלישי. הלוזונים שוקלים להחתים את עבדול ראזאק, אותו מכבי נתניה מחפשת לשאול עד לסיום העונה

הנהלת מכבי פתח תקווה עושה מאמצים על מנת שהקשר הארגנטינאי שהוזכר כמועמד, ניקולס דונדה, ינחת בארץ כבר היום (שני).

בראשון הוחלט לזמן את דונדה, שלא מצא קבוצה עד כה, למבחנים ביום שלישי. על מנת שלא ליצור עליו עומס תנסה ההנהלה לדאוג שינחת עוד היום על מנת שלא יגלה עייפות באימון של שלישי. אם דונדה לא ירשים באימון, הוא ישוחרר וההנהלה לא תחתים זר ללא מבחנים.

עבדל ראזאק למלאבס?

מאמן מכבי פ"ת, גיא לוזון, בוחן בימים אלה מספר מועמדים לחיזוק קבוצתו ובקבוצה מקווים שעד יום שלישי, יום לפני תום מועד ההעברות, יוחתם בקבוצה זר ללא מבחנים. בפ"ת מחכים לתשובות ממספר סוכנים בחו"ל, שיודיעו להם האם אותם שחקנים שהוצעו למאמן, משוחררים מקבוצותיהם ועשויים להגיע לשיראל.

הבוקר עלתה אפשרות לפיה הקבוצה תצרף לשורותיה את קשר מכבי נתניה, איברהים עבדול ראזאק. כידוע, הקשר הגנאי חתום בנתניה לחמש עונות ואם הוא יעבור לקבוצה אחרת, הוא יחזור בתום העונה לנתניה. בנתניה הודיעו כבר אתמול כי הם החליטו להשאיל את השחקן ולא להפשיר את הקפאתו, אלא אם כן לא יימצא זר אחר ביומיים הקרובים. מאמן הקבוצה, ראובן עטר, אמר אתמול כי הוא מאמין שזר כזה או אחר יוחתם עד תום מועד ההעברות.

גיא לוזון אמר: "כרגע, בראש ובראשונה, אנחנו ממתינים לתשובות מסוכני שחקנים בחו"ל".

עדכון ראשון: 28.1, שעה 16:23
עדכון אחרון: 29.1, שעה 12:16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully