וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאטוביץ': "לא ריגשנו, לכן הפסדנו"

28.1.2007 / 11:28

ריאל מדריד הפסידה לויאריאל והגנ'רל מנג'ר מאוכזב מהדרך במחצית השנייה. רייקארד מנסה לחדש לרונאלדיניו את הבטחון

ריאל מדריד נכנעה אמש (שבת) 1:0 לויאריאל אחרי תצוגה מאוד לא משכנעת, כמעט ללא איומים על שער "הצוללת הצהובה". מאמן הקבוצה, פאביו קאפלו, אמר אחרי המשחק: "המחצית הראשונה הייתה מאוד שקולה, אבל השנייה שוחקה ברובה בחלק המגרש שלנו. הפסדנו את המשחק ברמה הפיזית. המדריגל הוא אצטדיון שלא קל לשחק בו. מוזר שויאריאל לא נמצאת יותר גבוה בטבלה".

קאפלו היה אופטימי למרות ההפסד: "השבוע נתחזק. ראול , גוטי ורוברטו קרלוס חוזרים מפציעות, הספסל יתרחב ויהיו לנו יותר אופציות".

קאפלו שמר על קור רוח, אבל בריאל היו גם מי שכעסו. פג'ה מיאטוביץ', הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, לא היה מרוצה בכלל: "אין הרבה מה להגיד אחרי מחצית שנייה כזו. לא היה לנו דמיון, לא ריגשנו והפסדנו. ידענו שויאריאל מאוד חזקה בבית, אבל במחצית השנייה היינו חלשים".

מנואל פלגריני: "הניצחון הזה שם אותנו בקבוצה העליונה של הקבוצות בטבלה. הוא חשוב גם בגלל שזה היה ניצחון הליגה הראשון שלנו מול ריאל מדריד. 3 הנקודות הגיעו לנו כי שלטנו במשחק"

הצ'יליאני הצביע על מרכז המגרש בתור המפתח לניצחון: "הצלחנו לחזור ולשלוט באמצע. מרקוס סנה וחוסיקו משחקים מצוין, כמו בשנים עברו".

בטיס רוצה את טרזגה

ברצלונה לא מרשימה כבר תקופה ארוכה. רונאלדיניו לקח ללב וקיבל שחרור מאחד האימונים לקראת המשחק מול סלטה ויגו הערב. מאמן הקבוצה, פרנק רייקארד, ראה וביקש להוריד לחץ מהכוכב הברזילאי. "אנחנו חייבים לתת לרונאלדיניו לשחק בשקט", אמר המאמן ההולנדי, "הוא חלק מהקבוצה ואם הקבוצה לא נראית טוב זה לא בגלל שרונאלדיניו לא נראה טוב. אני לא מבין את הרעש ואת הביקורת עליו".

רייקארד הוסיף וניסה לבנות לכוכב ביטחון מחודש: "כמה שערים הוא כבש? כמה שערים הוא בישל? כמה משחקים הוא הכריע? חשוב לתת לו שקט. אני בטוח שהוא יחזור לתת לנו את מה שהוא יודע".

* לואיס פרננדז מכין מהלך מפתיע, שאם יעבוד יזעזע את שוק ההעברות של חודש ינואר. המאמן הצרפתי ביקש מנשיא בטיס, מנואל לואיז דה לופרה, להגיש הצעה ליובנטוס על חלוצה דויד טרזגה, אחרי שזה ממשיך לסרב לחתום על הארכת חוזה בגברת הזקנה.

* ריאל סוסיאדד רוצה להתחזק בקשרה הבאסקי של מידלסברו, גאיצקה מנדייטה. שחקן נבחרת ספרד לשעבר לא רואה הרבה דקות משחק בקבוצה של גארת סאותגייט ובורו ככל הנראה תבקש למכור אותו ולא להשאילו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully