וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "ונגר הוא קשקשן"

28.1.2007 / 11:30

מאמן מנצ'סטר יונייטד מגיב לטענותיו של הצרפתי על כושר גופני לקוי של שחקניו. קרבאליו מספר על תחושות שחקני צ'לסי לאור המשבר

אלכס פרגוסון החייה בסוף השבוע את מלחמת המילים שלו עם ארסן ונגר, אחרי הפסקת אש קרה של מספר חודשים. אחרי משחק הניצחון 1:2 של ארסנל על מנצ'סטר יונייטד, רמז המאמן הצרפתי של הלונדונים שיונייטד מתקשה לעמוד על הרגליים במשך 90 דקות. ארסנל ניצחה כזכור, אחרי שכבשה שני שערים ב-10 הדקות האחרונות של המשחק.

פרגוסון חיכה מספר ימים וסיפק את התשובה. "זו קטנוניות לבוא ולהגיד דבר כזה", אמר הסקוטי, "ונגר מבלבל את המוח. אין לו שום עובדות שמוכיחות את מה שהוא אומר. אם הם היו מפסידים 1:0 הוא היה אומר את הדברים האלו? זו ערימה של שטויות וקשקושים. אני לא יודע מה הניע אותו. אולי הוא הוא חשב שזה יחזיר אותו למרכז, אולי הוא חשב 'אני ארסן ונגר הגדול'".

אחרי הניצחון של התותחנים חשף מתיו פלאמיני שהמאמן הצרפתי אמר לשחקניו במחצית שאחרי 70 דקות לשחקני יונייטד "ייגמר הדלק" ושאז הם יוכלו להכריע את המשחק.

פרגוסון גם התוודה: "אני מסכים עם דבר אחד, אנחנו באמת סופגים יותר מדי ברבע השעה האחרונה, אבל אפשר לנתח את זה בכל מיני דרכים".

"מוריניו לא מרוצה, אבל גם השחקנים לא"

ריקרדו קרבאליו, בלמה הפורטוגלי של צ'לסי, התראיין ל"ניוז אוף דה וורלד" הבריטי וחשף את חוסר שביעות רצונו של ז'וזה מוריניו בקבוצה.

הבלם הפורטוגלי אמר: "מוריניו לא היה שמח בשבועות האחרונים, אבל גם השחקנים לא. לא שיחקנו טוב לאחרונה, אבל אני מכיר את מוריניו הרבה מאוד זמן והוא לא מסוג המאמנים שיבואו ויצעקו עלייך. מבט אחד שלו מספיק כדי להבין מה הוא מרגיש".

קרבאליו הוסיף על המשבר שפוקד את הגשר: "השחקנים באותה סירה של המאמן. אם יש תאונה, כולם טובעים ביחד. אני לא יודע אם מוריניו יישאר בקבוצה וגם אין לי דעה על רוברטו מאנצ'יני.

"אולי זה הסוף של עידן מוריניו בצ'לסי. זה ברור שישנם אנשים באנגליה שלא אוהבים אותו, אבל בלעדיו צ'לסי לא הייתה נמצאת היכן שהיא נמצאת היום".

קרבאליו הוסיף באופטימיות: "למרות הכל, בעונה שלנו יש הרבה דברים חיוביים. אנחנו עדיין מתחרים על כל התארים והגענו לגמר גביע הליגה. נשאר הרבה זמן עד להכרעת הפרמיירליג, 6 נקודות זה לא פער בלתי מחיק".

שחקן נוסף של צ'לסי, ג'ון טרי המושבת מאונס, תמך לאחרונה בז'וזה מוריניו בצורה מוחלטת, אבל בסוף השבוע הודה שלא יבקש לעזוב את הקבוצה אם המאמן יעזוב. טרי הודה שיחתום בקרוב על חוזה חדש בלי קשר לזהות המאמן. הבלם ירוויח כ-120 אלף ליש"ט לשבוע וככל הנראה יוכנס לחוזהו סעיף לפיו אחרי שיפרוש ישתלב בצוות המקצועי.

בלי קשר לחחוזים ולבעיות, טרי חזר לאימונים בשבוע האחרון והוא צפוי לחזור לסגל צ'לסי ביום רביעי. הקפטן הכחול נפצע בגבו במהלך המשחק נגד ניוקאסל ב-13 בדצמבר ומאז נעדר, כשצ'לסי מתקשה למצוא לו תחליפים.

* ה"סאנדיי טיימס" טוען שצ'לסי סיכמה עם ריאל מדריד על רכישתו של בלמה האיטלקי, פאביו קנבארו. על פי העיתון האנגלי, שחקן השנה בעולם יעבור בקיץ לצ'לסי תמורת כ-3.4 מיליון ליש"ט.

אברמוביץ' רוצה להיות פ.ס.וו

הסקאוט ההולנדי הותיק, פיט דה ויסר, שעובד עם רומן אברמוביץ' ומקורב להנהלת צ'לסי ולסקאוט הראשי שלה, פרנק ארנסן, טוען כי הקבוצה הלונדונית רוצה ללכת בדרכיה של פ.ס.וו ומתכננת שיתוף פעולה עימה.

דה ויסר התראיין למגזין ההולנדי "פוטבול אינטרנשיונאל" ואמר: "שום דבר עוד לא רשמי, אבל נרקם שיתוף פעולה. לא מדובר ביחסים בין איינדהובן לצ'לסי אלא בין איינדהובן לרומן אברמוביץ'. הקשר הזה הוא מצוין. אברמוביץ' הגיע להולנד מספר פעמים והוא נדהם ממחלקת הנוער של פ.ס.וו. הוא מאוד התעניין והוא רוצה לבנות מחלקה דומה בצ'לסי".

עוד מדה ויסר: "אני יודע למה הוא עושה את זה. נמאס לו לפתוח את הארנק ולבזבז כל כך הרבה כסף. בשלב מסויים אתה מרגיש חוסר טעם בהוצאה כל כך מאסיבית של כספים, במיוחד כשמדובר בהוצאה על שחקנים שצ'לסי יכולה לגדל בעצמה אם תהיה לה מחלקת נוער טובה.

"למר אברמוביץ' נמאס מההוצאות. הוא היה צריך להוציא המון כדי להביא שחקנים כמו מיקאל אסיין ודידייה דרוגבה ולכן הוא ביקש ממני להפוך לסקאוט אישי שלו ולחפש שחקני נוער ברחבי העולם".

חוס הידינק, מאמן נבחרת רוסיה, המקורב מאוד לאברמוביץ', שהעביר בפ.ס.וו שתי קדנציות מוצלחות, הוסיף על דבריו של דה ויסר. "אברמוביץ' מאוד התעניין בעבודה שלי באיינדהובן. הוא דיבר איתי הרבה על מחלקת הנוער ועל מתקן האימונים שלה. הוא ביקש לדעת הכל על מה שבניתי שם".

ה"סאנדיי מירור" האנגלי טוען היום כי רומן אברמוביץ' הכין רשימה של חמישה מאמנים המועמדים להחליף את ז'וזה מוריניו בעונה הבאה, ובראשה חוס הידינק ופרנק רייקארד בצוות אימון משותף, שיעבוד לפי האידיאולוגיה של איינדהובן. הרשימה כוללת את: פרנק רייקארד וחוס הידינק, פאביו קאפלו, קרלו אנצ'לוטי ורוברטו מאנצ'יני.

מידו לאן?

מאמן טוטנהאם, מרטין יול, פוסל את אפשרות מכירתו של החלוץ המצרי, מידו. לאורך חלון ההעברות נטען כי התרנגולים מחפשים למידו קבוצה אחרת, אבל החלוץ המצוין, דמיטאר ברבטוב, נפצע במהלך חצי גמר גביע הליגה מול ארסנל באמצע השבוע. "מידו חשוב כי ברבטוב בחוץ", אמר המאמן ההולנדי, "אנחנו קבוצה שמשאירה את השחקנים הטובים שלה".

למרות הדברים של יול, מנצ'סטר סיטי עוד לא אמרה נואש והיא חושקת במצרי. הקבוצה של סטיוארט פירס תציע, על פי פרסומים באנגליה, את סילבאן דסטאן הצרפתי פלוס כסף לתרנגולים במסגרת עסקת ההעברה. טוטנהאם מצידה, עדיין מקווה להעביר לשורותיה את פיטר קראוץ'.

בנושא אחר בצפון לונדון: אדגר דווידס, שעוזב את טוטנהאם וחוזר לאייאקס, התכתש לאחרונה באימון עם מרטין יול ולאחר מכן עזב בכעס את מגרש האימונים וטען שלא ישוב למועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

קבורן רוצה הנמכת מחירים

שר הספורט הבריטי, ריצ'רד קבורן דורש מקבוצות הפרמיירליג לקצץ במחירי הכרטיסים, זאת בעקבות עסקת ענק חדשה של זכויות שנחתמה עם קבוצות הפרמיירליג ותכניס לכיסן סכום כולל של כ-40 מיליון ליש"ט בעונה כל אחת.

בלקבורן כבר הודיעה שתנמיך את המחירים החל מהעונה הבאה וקבורן אמר: "אני מקווה שמועדונים אחרים יילכו בעקבות בלקבורן ויחזירו את הקהילה למרכז ליבם".

קבורן הוסיף וביקר את העובדה שהקבוצות מעדיפות להשקיע את הכסף ברכש מאשר באוהדיהן: "הכסף הולך לכיסיהם של שחקנים וסוכנים, לכן אני משבח את החלטת בלקבורן לקראת העונה הבאה".


* התקשורת הרוסית מדווחת היום כי קיה ג'וראבחיאן, הבריטי ממוצא אירני העומד בראש חברת ההשקעות MSI, ושעמד בראש קבוצת רוכשים (ביניהם ישראלים) שניסתה לרכוש את ווסטהאם ללא הצלחה, מנסה כעת את מזלו בפולהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully