וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו התפוצץ על קאפלו

27.1.2007 / 23:09

לחלוץ שעזב את ריאל מדריד טענות קשות כלפי המאמן. מאוחר יותר ריאל הפסידה לויאריאל 1:0. אתלטיקו מדריד - סנטאנדר 1:1

המחזור ה-20 בליגה הספרדית נפתח הערב (שבת) עם המשחק בו אירחה אתלטיקו מדריד את ראסינג סנטאנדר. בהמשך תתארח ריאל מדריד, ללא רונאלדו, שמלכלך כל הדרך למילאן, אצל ויאריאל.


ויאריאל - ריאל מדריד 0:1

בעיצומו של מאבק האליפות כשרק נקודה אחת מפרידה בין ריאל מדריד לברצלונה בפסגה, מציג רונאלדו לראווה בטן מלאה, ולא במובן שאתם חושבים. החלוץ שעזב את ריאל מדריד, סגר היום (שבת) חשבון עם המועדון הספרדי ובמיוחד עם המאמן פאביו קאפלו. "קאפלו היה השטן ומדריד הגיהנום", כך בחר החלוץ הברזילאי לומר לעיתון האיטלקי 'לה סטמפה' מיד אחרי שעבר את הבדיקות הרפואיות במילאן. "אני שמח לחזור לכאן, ואני מקווה לשחק בקרוב במדי מילאן". לא הרבה אחרי שהברזילאי עב הכרס פתח את הפה, ריאל הגיעה למשחק חוץ מול ויראיל והפסידה 1:0 לכוחות החדשים והצעירים של מנואל פלגריני. מרקוס גרסיה כבש בדקה ה-68 אחרי כדור עומק של מאתי פרננדז הצ'יליאני הנפלא.


אתלטיקו מדריד - סנטאנדר 1:1

אתלטיקו מדריד, שהתחזקה השבוע בשני ברזילאים, דייגו (חלוץ בן 18) ופביאנו אלר (בלם בן 29), רצתה מאוד לנצח ולהיצמד לחבורת הצמרת, אבל אחרי מחצית ראשונה מאופסת, עלו דווקא האורחים ליתרון משער של הענק הסרבי ניקולה זיגיץ' בדקה ה-74. דקה מאוחר יותר השווה בלם נבחרת ספרד, פאבלו, מה שלא הספיק ליותר מנקודה, ושמירה על המקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully