וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: זהב לבן מלך בסבב גביע העולם

27.1.2007 / 22:46

הג'ודוקאית הישראלית גברה על יריבה רומניה בקרב על התואר בסופיה. מיכל פיינבלט ורוני שוורץ גרפו מדליות ארד

נבחרת הנשים בג'ודו פתחה הערב ברגל ימין את עונת 2007. הנבחרת, שמאומנת על ידי פאבל מוסין, זכתה הערב בשלוש מדליות בטורניר סופיה במסגרת סבב גביע העולם (דרג A). לירז בן מלך זכתה במדליית הזהב בקטגוריית משקל עד 57 ק"ג. מיכל פיינבלט (עד 57 ק"ג) ורוני שוורץ (עד 48 ק"ג) זכו במדליות הארד. חן בושרי (עד 48 ק"ג) נוצחה בסיבוב הראשון.

בן מלך ניצחה 5 קרבות בדרך למדליית הזהב. בחצי הגמר היא עברה קרב קשה מול יריבה גרמניה, שהסתיים באיפון לזכות הישראלית בגולדן סקור (ניקוד זהב). בגמר ניצחה בן מלך יריבה רומניה באיפון לאחר 30 שניות.

רוני שוורץ (עד 48 ק"ג) השיגה מדליה ראשונה בטורניר בוגרות במסגרת סבב גביע העולם. שוורץ ניצחה 5 קרבות והפסידה אחד. שוורץ פתחה עם 2 ניצחונות באיפון על יריבות מבולגריה ורומניה.

מיכל פיינבלט (עד 57 ק"ג) זכתה גם היא במדליית הארד. מדליה ראשונה לפיינבלט בקמפיין בייג'ין 2008 . פיינבלט פתחה בשלושה ניצחונות, אבל בחצי הגמר נוצחה על ידי יריבה מרומניה. בקרב על מדליית הארד ניצחה פיינבלט באיפון את אלופת אירופה עד גיל 23 מרוסיה.

פאבל מוסין, מאמן נבחרת הנשים סיכם הערב את הופעת הנבחרת בסופיה: "אני גאה בבנות על ההופעה שנותנת לנו תקוות גדולות בשנת קריטריון חשובה. לירז השיגה מדליה שנייה ברציפות בתחרות סבב גביע העולם ואני מקווה שתמשיך להפגין יציבות. מיכל ביכולת טובה השיגה מדליה ובהחלט מתפתח קרב איכותי על הכרטיס לבייג'ין בקטגוריית משקל עד 57 ק"ג. אני שמח מאוד על המדליה של רוני שוורץ שמשקיעה הרבה באימוני נבחרת ואני מקווה שתמשיך ותשמור על יציבות גם בעתיד."

נבחרת הבוגרים, שמאומנת על ידי שוקי קואז, פתחה את העונה בטורניר דרג A בטביליסי (גרוזיה). גל יקותיאל (עד 60 ק"ג) נפגע ברגלו בחצי הגמר ופרש מהקרב. בעקבות הפרישה סיים יקותיאל במקום החמישי. יוני וולף (עד 73 ק"ג) ניצח בסיבוב הראשון ביוקו, ונוצח בניקוד (קוקה) בסיבוב השני. צביקה שפרן (עד 66 ק"ג) נוצח בסיבוב הראשון. השופט הבינלאומי רן ידגר שפט בתחרויות בטביליסי.



מחר(יום א') יכנסו למעגל התחרויות בטביליסי אבישר שיינמן(עד 81 ק"ג), ויקטור פישמן ואלון ששון(עד 90 ק"ג).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully