וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן: "שחקנים מרכזיים לא לקחו את המשחק על עצמם"

27.1.2007 / 21:45

אלון חזן היה מאוכזב אחרי ההפסד של מ.ס. אשדוד לבית"ר. ז'וזה רמאליו, קשר ברזילאי בן 26, יחליף את פינטו בקבוצה של מזרחי

מאמן מ.ס. אשדוד, אלון חזן, ראה את קבוצתו מפסידה הערב (שבת) 2:0 לבית"ר ירושלים, אבל מעבר לתוצאה בלטה היכולת החלשה של חניכיו של חזן, שלא ניצחו כבר 4 נמשחקים ברציפות.

חזן אמר בסיום: "במשחק הזה בפירוש נתנו להם הרבה כבוד. השחקנים שלי לא צריכים להרגיש נחותים מול אף קבוצה. שחקנים מרכזיים שלנו לא לקחו את המשחק על הכתפיים ושחקנים מרכזיים בבית"ר כן לקחו. עשינו טעויות קריטיות ובגלל זה הפסדנו. שחקנים מעדיפים לחשוב שהמשחק לא בידיים שלהם ומעדיפים לתת אותו ליריבה. לא הגיעה לנו נקודה היום.

"נשנה דברים זה לא סוף העולם. אני חושב שיש לנו עוד דרך ארוכה להציג כדורגל טוב. השחקנים שלנו לא חיים משבוע לשבוע. הם לא שוכחים כדורגל. צריך לגלות דברים גדולים יותר מהמשחק כמו מנטליות ואחריות".

במשחק הבא של הקבוצה מהדרום, כבר יעמוד חזן על הקווים, אחרי שהיה מורחק במשך שני מחזורים. "יכול להיות שהיום הייתי עוזר, אבל יש מצבים ששחקנים הם סוג של מאמנים על כר הדשא. היום לא היה לנו אחד כזה", הוסיף המאמן המאוכזב.

יוסי מזרחי לקח הרבה אוויר אחרי 3 הנקודות: "בית"ר תמיד בלחץ. טוב להיות בלחץ אחרי ניצחון ולא אחרי הפסד. עברנו שבוע לא קל אחרי ההפסד להרצליה והיה חשוב לנצח. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לא היינו מנצחים. כולם ראו שאשדוד קבוצה מצויינת, אבל חשוב היה לנצח ולהעלות חיוך על הפנים".

מזרחי סיפר על שיחותיו עם חניכיו: "אמרתי לשחקנים שלא צריכים להסתכל על קבוצות אחרות. כדי לקחת אליפות צריך לנצח. אם נדע להתמיד, לנצח ולהראות אופי נשיג את המטרה.
אני שובר את הראש מה גורם לנו לזגזגז משבוע לשבוע. אין שום סיבה שזה יקרה. פתחנו טוב, אבל אחרי זה הלכנו אחורה. אנו צריכים להיות יותר טובים בהנעת הכדור. נעבוד על זה וניראה טוב יותר בעתיד".

לגבי החלוצים הברזליאים אמר המאמן: "זה משחק ראשון שלהם. הם לא מכירים את הקבוצה. אני מרוצה מאוד מהם. אנחנו רוצים לצרף עוד קשר ועוד מעט נדע תשובה סופית".

והשחקן עליו מדבר מזרחי הוא ז'וזה רמאליו, קשר ברזילאי בן 26, שסיכם את תנאיו ויחליף בסגל הקבוצה את ז'ואנו פינטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully