וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אין לי הסבר למה שקרה"

רומן רוזנבלט

27.1.2007 / 19:24

מאמן מכבי חיפה נשמע אובד עצות אחרי התבוסה 4:0 להרצליה. "לא מבין את החוסר ריספקט של הקהל כלפי השחקנים"

מכבי חיפה נראתה הערב (שבת) כמו שלא ראינו אותה כבר שנים רבות. מוכה וחבולה עם רביעייה ברשתה אחרי ההפסד למכבי הרצליה. אבל מעבר לתבוסה הצורמת, שלא נורא אם מתרחשת פעם בכמה שנים, מה שרע זה כל ההתנהלות מסביב.

ראשית, דקל קינן הורחק באדום והשליך כיסא בעצבים על שלטי הפרסומת. אוהדי הקבוצה לא עמדו לצד שחקני הקבוצה ברגעים הקשים. הם לא הפסיקו לקלל, לשרוק בוז, ולקרוא לרוני להתפטר דווקא כשהקבוצה הכי הייתה צריכה אותם. כמו כן מספר אוהדים נעצרו בגין התפרעויות. בסיום המשחק הסתגרו השחקנים בחדר ההלבשה אבלים וחפויי ראש וסירבו לצאת לדבר עם התקשורת.

מי שבכל זאת התייצב מול המצלמות הוא המאמן רוני לוי: "משחק גרוע שלנו. הכול הלך הפוך. חטפנו גול בדקה הראשונה וספגנו אדום מהיר. יש ימים קצת קשים ולא טובים. צריך לדעת לעבור אותם. אנחנו לא אותה קבוצה כמו לפני שנה ושנתיים. אין לי הסבר למה שקרה. זה משחק יוצא דופן. נצטרך לדעת להתמודד גם כשלא הולך".

לגבי הקהל, שלא הפסיק לשרוק בוז, אמר לוי: "אני לא מצפה שהקהל יעודד כשהקבוצה מפסידה. אני מבין את המחאה של הקהל, אבל לא מבין את חוסר הריספקט שקיים כלפי השחקנים. גם כשכל הולך הפוך ורע אנחנו צריכים אותם ברגעים הקשים".

הבלם דקל קינן שבעט בשלט וזרק כיסא לאחר הרחקתו התנצל בסיום המשחק כשאמר: "אני רוצה להתנצל על ההתנהגות שלי בפני כל מי שהיה במשחק. איבדתי את קור הרוח שלי באותן שניות, ולמרות שזה לא תירוץ, זה מגיע מהאהבה הגדולה שלי לקבוצה ואני רק יכול להצטער על מה שקרה".

אדורם קייסי לקח דברים בפרופורציות: "לא קרה שום אסון. הפסדנו וזה נראה רע מאוד. המשחק התגלגל בצורה שלילית, גם ההרחקה של דקל נפלה עלינו לא טוב, אבל עברתי כבר רגעים קשים כאלה. נצטרך להיות חזקים ולהסתכל קדימה. זה הכדורגל, קבוצות הרבה יותר גדולות מאיתנו, כמו ריאל מדריד, עברו רגעים כאלה. כולנו כרגע מאוכזבים ובצדק, אבל אני מאמין שיש לנו צוות מספיק טוב כדי לצאת מהמצב הזה".

ניר דוידוביץ', שלא שיחק, אמר: "לא נעים לקבל כזאת תבוסה. כל השחקנים צריכים לקחת את עצמם בידיים, אבל יש שחקנים מספיק טובים שיחזירו אותנו. תמיד מי שלא נמצא חסר, צריך להסתכל על מי שכאן ואיתם נצא למלחמה. אלמדון לא אשם בהפסד. הוא עוד שחקן צעיר ועדיין לא יכול לקחת את כל הקבוצה על הכתפיים שלו. אבל הוא חזק מספיק וצפוי לו עתיד ורוד".

"עדיף פעם אחת 4:0 מאשר הרבה פעמים 1:0"

הקהל שלא עזב במהלך המשחק את קרית אליעזר, קרא במשך דקות ארוכות בשמו של ראובן עטר וקרא לרוני לוי להתפטר. בסיום המשחק המשיכו אוהדי הקבוצה לקלל את השחקנים והמאמן, כשהם מחכים להם ליד חדרי הלבשה, מה שגרם לחלק מהשחקנים לצאת מהיציאות הצדדיות באצטדיון. במהלך המשחק עצרה המשטרה מספר אוהדים שהתפרעו.

יעקב שחר אמר לקול ישראל במחצית המשחק: "הלכתי עם הגזר ולא עם המקל. אני מעדיף להפסיד פעם אחת 4:0 או בתוצאה יותר גבוהה ולא להפסיד כל שבוע 1:0 כמו שאמר פעם מוטל'ה שפיגלר. ברגעים כאלה צריך לבוא לעודד את השחקנים". שחר ירד זעוף לחדרי הלבשה אך עודד את השחקנים. ביומיים הקרובים עשויים להחליט בקבוצה לגבי השחקנים שהתנדנדו במהלך חלון ההעברות, דוגמת אלן מסודי ורביד גזל. בשל קוצר הזמן לא נראה כי בחיפה יספיקו להביא רכש לקבוצה.

"אולי אחרי הסטירה המצלצלת שקיבלנו משהו ישתנה בקבוצה", אמרו חלק מהשחקנים. מחר תחנוך הקבוצה בניין בפנימיית כפר גלים הסמוכה למתקן האימונים, לשם יגיעו נשיא הקבוצה יעקב שחר ושרת החינוך, יולי תמיר יחד עם מספר שחקנים שגדלו בפנימיית כפר גלים.

מלבד ההפסד שהכניס את הקבוצה להלם, יש לרוני לוי כאב ראש נוסף, בשל הרחקתו של דקל קינן שהפך למורחק השלישי של חיפה בשבועיים האחרונים. קינן ייעדר במחזור הבא מול בית"ר ירושלים, ויתכן שגם אלון חרזי הפצוע ייעדר. רפאל אולארה צפוי לחזור.

למרות התוצאות בליגה, לחיפה סיכוי מצוין להרוויח סכום כסף שיוכל לעזור להם, זאת במסגר טורניר הערוץ הראשון. שתי יריבותיה בבית, ספרטק מוסקבה ודינמו קייב נפרדו הערב בתיקו 2:2 בבלומפילד, במשחק בו נכח רומן אברמוביץ'. כעת במידה ותנצח ביום שני את ספרטק מוסקבה תעלה חיפה לגמר הטורניר שיערך ביום חמישי הקרוב.

חגיגות בהרצליה

מן הצד המנצח אמר פרדי דוד: "יום אחד מקבלים גול בדקה ה-96 ויום אחד מובילים פה 0:4 במחצית. אני לא רוצה לדבר על מכבי חיפה. מבחינתו אמרנו, מכבי הרצליה לא באה לשמש תפאורה. אנחנו רוצים לנצח בכל מגרש, אנחנו משחקים עם שני חלוצים וקישור מאוד התקפי. הצגנו כדורגל טוב, אבל צריך לקחת הכל בפרופורציה.

עומר בוקסנבוים, שכבש את אחד השערים: "נתנו הכול. חיפה יותר טובה מהרצליה, אבל זה מה שיפה בכדורגל. זה מרגש מאוד". לגבי המשחק מול הפועל פ"ת בשבוע הבא אמר הקשר: "הרצליה יודעת שהקרבות האמיתיים נגד הכח והפועל פ"ת. איבדנו נקודות חשובות נגד הכח. נקווה לא להפסיד את הנקודות בשבוע הבא. יש ליגה מעניינת השנה גם בצמרת וגם בתחתית".

בהרצליה שיבחו את טביעת העין המקצועית של פרדי דוד בבחירת הקשר הצרפתי יאניק קאמנן. שחקנים בהרצליה אמרו אחרי המשחק שלא האמינו במה שקורה על הדשא: "כשאתה מוביל 4:0 בדקה ה-32 בקרית אליעזר אה מרגיש כמו בסרט, מה גם ששיחקנו טוב. זה משחק של פעם בכמה שנים". כבר מחר יחזיר דוד את חניכיו לקרקע באימון שיקיים לחניכיו. החלוץ פפי קימוטו לא נכלל היום בסגל הקבוצה ויעבור מחר להכח רמת גן בה סיכם. במהלך השבוע יגיע לקבוצה חלוץ זר שישלים את מכסת הזרים של מכבי הרצליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully