וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדינה שלמה מאחוריו

27.1.2007 / 18:15

פרננדו גונזאלס ויותר מ-16 מיליון צ'יליאנים יתפללו לסנסציה מול רוג'ר פדרר, שהולך על גראנד סלאם עשירי (יורוספורט, 10:30)

לפני שנה בדיוק זה היה טניסאי אלמוני יחסית בשם מרכוס בגדאטיס, שקיווה לעשות את הבלתי יאמן מול רוג'ר פדרר בגמר במלבורן ולגנוב לו את התואר. מדינה שלמה, קפריסין, וגם עוד כמה עשרות מיליונים ברחבי העולם עמדו מאחורי הטניסאי הסימפטי הזה, אבל שום דבר לא עצר את מכונת הכדורים השוויצרית. פדרר קטף עוד תואר גראנד סלאם, בגדאטיס נשאר עם הזכרונות.

ביום ראשון בבוקר (10:30 שעון ישראל) זה יהיה טניסאי אחר, לא ממש אלמוני, אבל עדיין אחד שיכול לעשות היסטוריה גדולה. פרננדו גונזאלס הצ'יליאני הוא ממשיכה של מסורת טניס משובחת מבית היוצר של שכנתה של ארגנטינה. מרסלו ריוס וניקולאס מאסו רשמו הישגים יפים בטניס הצ'יליאני בשנים האחרונות, אבל לגונזאלס יש הזדמנות לעשות היסטוריה.

גונזאלס בן ה-26 התמודד מל פדרר 9 פעמים בעבר, והפסיד בכולם. נכון, כל הסימנים מראים שזה יהיה הפסד עשירי, אבל בטניס כמו בכל ספורט, תמיד אפשר לקוות לדרמות. אם להסתכל על הצד החיובי מבחינתו של גונזאלס, כל הפרשנים מסכימים עם העובדה שהצ'יליאני השתפר פלאים מאז שהחליף מאמן. הפור-הנד האימתני שלו האו אחד המסוכנים בסבב, ואם זה לא מספיק, גם האספקטים האחרים שבהם הוא לקה, נרשם שיפור משמעותי. אם ננסה לשכוח לשניה את המשחקים של פדרר בטורניר עד עכשיו, הרי שגונזאלס היה הטניסאי המרשים מכולם, ובזה אפשר להיות בטוחים. הוא לא הפסיד שום מערכה מול מדורגים בכירים כמו: ג'יימס בלייק, רפאל נדאל וטומי האס בחצי הגמר. לייטון יואיט לקח לו מערכה אחת.

לקראת המשחק גונזאלס נשמע אופטימי עד כמה שאפשר ואמר: "הוא השחקן הכי טוב בעולם והפסדתי לו כמה פעמים, אבל היום אני הרבה יותר טוב. זה בסך הכל משחק אחד, אתם יודעים. אני אעשה הכל כדי לזכות בגראנד סלאם הראשון שלי. לא היו לי משחקים ארוכים מדי השבוע, מבחינה פיזית אני מרגיש מצויין. זה המשחק החשוב ביותר בחיים שלי מול השחקן הטוב ביותר בשנים האחרונות. הוא כל הזמן מנצח, מתי שהוא הוא יצטרך להפסיד ואני מקווה שאני אגרום לו לכך".

"גונזאלס הוא שחקן בלתי צפוי"

רוג'ר פדרר בונה על הנסיון האדיר שלו בגמרים של טורנירי גראנד סלאם ובעובדה שפרננדו גונזאלס מעולם לא ניצחו אותו, כדי להניף ביום ראשון גביע גראנד סלאם עשירי.

"זה הולך להיות משחק קשה במיוחד. כל המשחקים שהיו לי מול גונזאלס היו כאלה, כי הוא שחקן בלתי צפוי. ניצחתי אותו לאחרונה במדריד ובבאזל כך שאני יודע ממה להיזהר ואני אשתמש הרבה גם בנסיון שלי מולו. בסך הכל אני מרגיש מצויין, ימי המנוחה שהיו לי עזרו מאוד", אמר פדרר.

לגבי היכולת הפנומנלית בשמחק מול אנדי רודיק אמר פדרר: "זה היה נהדר ואני מקווה שהצלחתי לשמור את הטניס הטוב ביותר שלי לסוף הטורניר. בסופו של דבר אני חושב שפרננדו הוא טניסאי של אירועים גדולים בדיוק כמו מרכוס בגדאטיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully