וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ג'קסון עשוי להיכנס לכלא

27.1.2007 / 17:18

שופט קבע ששחקנה הטרי של גולדן סטייט הפר את תנאי שחרורו בתקרית הירי במועדון החשפנות. שאקיל ו-וויד זועמים, וילנואבה ואודום חזרו

יותר משנתיים לאחר המהומה המפורסמת ההיא בפאלאס באובורן הילס, עלול אחד המשתתפים הפעילים ביותר בתגרה, סטיבן ג'קסון, להישלח לתקופת מאסר. ג'קסון נמצא עדיין בתקופת מבחן בעקבות האירוע, וכעת מתברר כי הקטטה בה היה מעורב לפני פתיחת העונה הנוכחית במועדון חשפנות באינדיאנפוליס, תקרית בה ירה ג'קסון באקדחו האישי באוויר, עשויה להיחשב כעבירה על תנאי שחרורו, וכאמור לשלוח אותו לכלא.

משפטו של ג'קסון בעניין התקרית במועדון החשפנות יתחיל בחודש הבא, ובמידה ויורשע ברשלנות פושעת הוא צפוי לתקופת מאסר של שלושים יום לפחות.

שאקיל: "זה מביך"

התבוסה המביכה 116:96 של האלופה ממיאמי לניקס החלשלושים העמידה את ההיט על מאזן משפיל של 24:19. עכשיו ששאקיל אוניל כבר בריא, הוא לא מתכוון לעבור על כך לסדר היום.

"כבר נמאס לי מזה - בכל הקריירה שלי לא הייתי במאזן של חמישה משחקים מתחת ל-50 אחוז", אמר. "זה מביך. עכשיו שחזרתי, כנראה שאני צריך לרדות בכמה שחקנים. כנראה שעליי להיות האיש הרע בסיפור הזה כדי שדברים יתחילו לזוז. זה התפקיד שלי בתור המנהיג של הקבוצה לוודא שכולנו באותו עמוד".

גם דווין וויד נשמע לא מרוצה בעליל, רק שהגישה שלו קצת שונה. "אני לא מישהו שמכניס אחרים למוטיבציה", אמר הפלאש. "מחכים שאשא נאום, אבל זה בחיים לא יקרה, בנאדם. אני אשחק חזק ואקווה שזה ישפיע".

ג'מאל קרופורד קלע 52 על הראש של האלופים, ו-וויד לא מוכן שדברים כאלה יקרו שוב. "החבר'ה צריכים להסתכל על עצמם בראי. כולם חייבים לשחק חזק בשני צידי המגרש". אז הוא פנה לעיתונאים: "אני אתן לכם להבין לבד במי מדובר".


* צ'ארלי וילנואבה, שחקנה של מילווקי שכבר דווח לגביו כי סיים את העונה, חזר הלילה למדי הבאקס במשחק מול פיניקס. וילנואבה, שסבל מפציעה בכתפו, פנה לקבל חוות דעת רפואית נוספת, שקבעה שמצבה של הכתף מאפשר לשחקן לחזור לפעילות מיידית.

* למאר אודום, שלא שיחק מאז ה-12 בדצמבר בגלל פציעה בברך, חזר אף הוא לפעילות הלילה. אודום פתח במשחקה של הלייקרס מול שארלוט, וסיים עם 12 נקודות ושבעה ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully