וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה מתחילים לזהות מגמה

ההגנה תיפקדה מצויין, ימפולסקי ואוקוצ'ה כבשו, ראובן עטר רשם 10 נקודות מ-12 ומכבי נתניה חזרה לצמרת אחרי 0:2 על מכבי פ"ת

10 נקודות מתוך 12 אפשריות. זה המאזן של ראובן עטר מאז שהגיע למכבי נתניה והערב (שבת) הוא גם החזיר את נציגת עיר היהלומים למקום החמישי בטבלה, במרחק סביר מאוד מהקבוצות הדולקות אחרי בית"ר ירושלים.

אלפי האוהדים בקופסה נהנו אמנם משער בכורה של דלה ימפולסקי הצעיר ומהתרעננות של אובודו אוקוצ'ה שכבש את השני, אבל גולת הכותרת היא ללא ספק הגנה נהדרת בראשותו של לואיס מארין, שחיסלה לגמרי את ההתקפה של הלוזונים.

מכבי פ"ת, שהגיעה למשחק הזה ללא שלושה שחקני הרכב, רשמה הפסד שלישי ברציפות והפעם היא איבדה גם את המקום החמישי.

מהלך המשחק

דקה 7 - גול! אוהד כהן הדף כדור לכיוון אוקוצ'ה, שבעט מזווית אלכסונית לשער. כהן שוב הדף והפעם דלה ימפולסקי השתלט על הריבאונד וכבש מקרוב את שערו הראשון העונה.

דקה 10 - אמיר טגה מנסה להשתלט על כדור עומק שנמסר לכיוונו ומוכשל ברחבה. זנו בונדאה בועט את הפנדל, אוהד כהן עוצר.

דקה 20 - בונדאה הרים קרן לנתניה, דדי בן דיין השתחרר ברחבה ונגח החוצה.

דקה 25 - נאור פסר פרץ לרחבה ובעט מקרוב לגופו של לירן שטראובר.

דקה 30 - נאור פסר פרץ לרחבה והגיע למצב של אחד על אחד מול שטראובר, מרין חילץ את הכדור ברגע האחרון והרחיק לחוץ.

דקה 48 - דובב גבאי בעט מתוך הרחבה, שטראובר קלט.

דקה 55 - כדור חופשי למכבי נתניה מ-20 מטר. זנו בונדאה סובב והכדור עבר ליד החיבורים בדרך החוצה.

דקה 59 - אורי אוזן הרים כדור לרחבה, תמיר כהן ספק בעט ספק מסר מ-10 מטרים והכדור הגיע לימפולסקי שהיה בעמדת נבדל.

דקה 61 - בונדאה הרים כדור לרחבה, ימפולסקי בעט בחצי מספרת. אוהד כהן הרחיק עם קצות האצבעות לקרן.

דקה 90 - דלה ימפולסקי פרץ מימין ומסר לטגה, שנכנס לרחבה ומסר רוחב לאוקוצ'ה, שכבש מחמישה מטרים.


הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, אורי אוזן, אבי סטרול, לואיס מרין, דדי בן דיין, אמיר טגה, זנו בונדאה (גולן חרמון, 88), מזואה אנסומבו, תמיר כהן (ישראל זביטי, 78), דלה ימפולסקי, אובודו אוקוצ'ה.

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן, סולי צמח (דני פרדה, 75), מרסיו ג'ובאניני, מוראד מגמאדוב, נאור פסר, אסי משיח, אנדרה קלדיירה, אורי לוזון (סבסטיאן רוזנטל, 65), רוביל סרסור, עומר גולן, פטריק סופו (דובב גבאי, 46).

"השחקנים גורמים לי להאמין בהם"

מאמן מכבי נתניה ראובן עטר אמר בסיום המשחק: "שלטנו בכל 90 הדקות והקצב היה מצויין. האמונה של השחקנים שלי גורמת לי להאמין בהם". על שחקן החיזוק שצפוי להגיע לקבוצה אמר עטר: "תוך יומיים יהיוו התפתחויות". לגבי אפשרות צירופו של אלן מסודי ממכבי חיפה אמר המאמן: "פנינו למכבי חיפה אבל הם לא חזרו אלינו".

המאמן החדש-ישן הוסיף: "אני עובד עם השחקנים הרבה על העניין ההתקפי וזה נושא פרי. בדלה ימפולסקי אני מאוד מאמין עוד מהתקופה הקודמת שלי פה ועבדתי איתו מבחינה פסיכולוגית בתקופה האחרונה. עוד במסיבת העיתונאים לפני כחודש אמרתי שהסגל הזה מספיק לי ואני אוהב לקחת אחריות כשאני חושב שאני יכול לעמוד בדברים. למשל כשאמרתי שהקבוצה צריכה להיות במקום גבוה יותר בטבלה מאשר המקום ה-8. עד סוף חלון ההעברות יגיע החלוץ הזר שאני רוצה".

עטר גם נשאל על הקריאות בשמו של אוהדי מכבי חיפה היום בקרית אליעזר ועל כך ענה: "מחמם את הלב, אבל אני במכבי נתניה".

אמיר טגה: "אני מקוה שנמשיך להתקדם לאור התוצאות וכפי שכבר אמרתי בעבר מבחינת הסגל אנחנו שווים 1-6 וכעת אולי נוכל להתקרב לאזור ה-3-4. ראובן אמר לנו בהפסקה שהחמצת הפנדל כנראה סימלה שאנחנו צריכים להלחם עד הסוף במשחק הזה כדי לנצח".

נתניה צריפה הערב רכש לצוות הרפואי, רון פייס, מאסטר ברפואה אלטרנטיבית ומומחה לדיקור סיני. החלוץ מוסא סאנוגו מחוף השנהב שאמור היה לנחות היום בארץ העלה את דרישותיו הכספיות, מה שלא היה מקובל על הנהלת הקבוצה ולכן הגעתו בוטלה. הקשר איברהים עבדל ראזאק יושאל עד סיום העונה ויחזור לקראת תחילת העונה הבאה, כך הוחלט הערב על ידי הצוות המקצועי. ראזאק צפוי להיות מושאל לאחת מקבוצות ליגת העל, כשהתפתחויות בעניין צפויות ככל הנראה ביומיים הקרובים, השחקן עשוי להיות כשיר למשחק כבר לקראת אמצע חודש פברואר.

"מכבי פ"ת נראתה אפסית"

מאמן מכבי פ"ת גיא לוזון: "במחצית הראשונה שחקנים שלנו מאוד השתדלו, אבל הגול של נתניה קצת שיבש לנו את התכניות. באופן טבעי רצינו לצאת עם יותר כלים קדימה במחצית השניה. החצי הראשון התבסס על מצבים נייחים ולא היינו מרוכזים. במחצית השניה הסרנו את מרכז השדה וזה עלה לנו ביוקר. במשחקים האחרונים שלה, מכבי פ"ת נראתה אפטית ולא רצינו מספיק. היום כל שחקן רצה והשקיע ונמשיך לעבוד קשה".

בסיום המשחק כעסו אנשי מכבי נתניה על נאור פסר שתיקל בחריפות את אמיר טגה וספק כרטיס צהוב. פסר מסר בתגובה: "זו עבירה של צהוב, טגה הוא כמו אח שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully