וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העלובה היוצאת

27.1.2007 / 18:41

יכולת גרועה של מכבי חיפה נגד הרצליה הסתיימה בהשפלה 4:0 בקרית אליעזר אל מול האוהדים, שנטשו במחצית. קינן הורחק והשתולל

האלופה מתפרקת. מכבי חיפה אירחה הערב (שבת) את מכבי הרצליה באיצטדיון קרית אליעזר וחטפה תבוסה צורמת וצורבת - 4:0.

מה קורה לירוקים? בשבוע שעבר הם הפסידו להכח בחוץ, אבל השחקנים, כמו האוהדים, היו בטוחים שההתאוששות מהתקופה הלא טובה תגיע במשחק מול הרצליה. הסתבר שלא. חיפה של העונה פשוט לא פוגעת. אולי כן, כשזה מגיע להחלפת מהלומות בין שחקנים ולזריקת כיסאות. ההצלחה שרוני לוי נחל בשנים האחרונות גוועת לאיטה וצריך לקרות משהו יוצא דופן כדי שהירוקים יזכו באליפות רביעית רצופה.

כזאת השפלה כבר לא זכורה בקרית אליעזר בשנים האחרונות, או ליתר דיוק מאז ה-4:0 למכבי קרית גת מ-2002. הרצליה של העונה טובה בהרבה מההבלחה של קרית גת, ועדיין - אין הסבר.

האריות של פרדי דוד נראים פשוט מצוין והם רק יכולים לשאול מי הבא בתור? בשבוע שעבר זאת הייתה בית"ר ירושלים, היום האלופה. רק חבל מבחינתם שהם לא פתחו את העונה בשבוע שעבר. תשבוחות לשיימן ולהנהלת הרצליה שלא נשברו באמצע העונה והביאו לדוד את מה שביקש. הרכש יאניק קאמנאן כבש במבצע נהדר והראה שההיכרות עם דידייה דרוגבה עזרה לו.

הרצליה פתחה בצורה מדהימה עם שער בדקה השנייה של ראדי, שכבש גם בשבוע שעבר. גם טולדו השתתף בחגיגה כשכבש את השלישי. בוקסנבוים נעץ את המסמר האחרון בארונה של מכבי חיפה.

אבל גם להפסיד צריך לדעת. דקל קינן הספיק אמנם לעשות כמה דברים יפים בכדורגל הישראלי, אבל ההתנהגות שלו היום הוכיחה שהוא עדיין צריך להתבגר. קינן, שספג שני כרטיסים צהובים תוך מספר דקות, השליך כיסא בעצבנות על שלטי הפרסומת המסכנים.

ומילה על האוהדים הירוקים. גם הם, כמו השחקנים, נראים שבעים מאוד אחרי חמש אליפויות בשש שנים. זה נראה כי הם רק מחכים למעידה של קבוצתם כדי לאושש את מה שהם טענו זמן רב: "אליפות בלי מאמן". היום הם צדקו, אבל אוהדים נמדדים דווקא ברגעים הקשים. לשרוק בוז, לצעוק 'אולה' בכל מסירה של היריבה, ולעזוב את האיצטדיון כבר במחצית, לא נקרא באמת לאהוד. אם לא די בכך מספר אוהדים מתוסכלים נעצרו לאחר שהתפרעו.

מהלך המשחק

דקה 2 - גול! הקבוצות עוד לא הספיקו להתחמם ומהראן ראדי שלח בעיטה מכ-20 מטרים, אלכסונית לשערו של אלמדון, כדי להדהים את קרית אליעזר. 0:1 להרצליה.

דקה 13 - גול! האלופה לא יודעת מה עובר עליה. יאניק קאמנאן, הרכש הצרפתי, שפתח בחוד, קיבל כדור במחצית המגרש, חלף על פני משומר כאילו הוא לא קיים וגילגל בקלילות מול אלמדון. 0:2 להרצליה.

דקה 23 - שוב קאמנאן פרץ מצד ימין, אך הפעם בעט לשחקים והוריד ציפור בדרך.

דקה 25 - דקל קינן הכשיל את דיוויס בדרך לשער ולקסברגר לא נותר, אלא לשלוף את הכרטיס הצהוב השני לעברו. חיפה ב-10 שחקנים.

דקה 27 - גול! קרן למכבי הרצליה. דיוויס נגח ראשון וטולדו המשיך לרשת של אלמדון. 0:3 מדהים להרצליה.

דקה 32 - סוף סוף הזדמנות ירוקה. ליאור רפאלוב סובב כדור, שפגע בקורה של היגינס.

דקה 34 - גול! כל מטאטא יורה. אייל טרטצקי הוציא כדור רוחב מצד שמאל אל עבר עומר בוקסנבוים, שלא התרגש, השתלט על הכדור ובעט מכ-15 מטר, שטוח לפינה של אלמדון האומלל. 0:4 להרצליה.

דקה 38 - ערבובייה ברחבה ההרצליאנית והכדור הגיע לרפאלוב, שבעט, אבל ביום השחור של חיפה גם זה לא נכנס.

דקה 59 - בוקסנבוים לא ריחם וניסה מזלו בבעיטה מרחוק. אבל לא כל יום פורים.

דקה 61 - טולדו קיבל כדור מצוין בסמוך לרחבה של חיפה ולא היה שם אף אחד כדי לכסות אותו. ההרצליאני הסתובב, התקדם ובעט מול אלמדון, שהציל עם הרגל לקרן. הרמת הקרן גררה נגיחה של פטי שגם נהדפה.

הרכבים:

מכבי חיפה: תום אלמדון; אייל משומר, דקל קינן, שאבייר אנדרסון, אדורם קייסי; חאבייר דירסאו, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, אלן מסודי (רוברטו קולואטי, 61); שלומי ארבייטמן (רביד גזל, 40), יניב קטן (מאור מליקסון, 73).

מכבי הרצליה: סקוט היגינס; ארז אליאב, שי מימון, יא יא פטי חיים מלכה, 73), אייל טרטצקי; מהראן ראדי, דהייו דייויס, כפיר אדרי, עומר בוקסנבוים (שי ביטון, 83); יאניק קאמנאן, שלומי טולדו (יוחאי אהרוני, 66).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully