וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה: "שבצ'נקו יותר מדי אנוכי"

27.1.2007 / 14:22

מלך השערים של צ'לסי תוקף את שותפו להתקפה על חוסר הנכונות שלו למסור את הכדור: "אולי הוא מנסה להצדיק את מחיר רכישתו"

דידייה דרוגבה, שתפוקת השערים שלו נראית כדבר היחיד שמשאיר את צ'לסי במאבק האליפות מול מנצ'סטר יונייטד, פתח היום (שבת) חזית נוספת בתוך המועדון הלונדוני. היעד: שותפו לחוד, אנדריי שבצ'נקו.

הצמד של האוקראיני ביום שלישי האחרון בחצי גמר גביע הליגה מול וויקומב כנראה לא הרשים את דרוגבה, שהתראיין בגילוי לב למגזין הצרפתי "פראנס פוטבול". "אני אוהב לחלוק, אבל כשאני נותן משהו אני אוהב גם לקבל משהו בתמורה. ככה הדברים עבדו בשנה שעברה עם הרנן קרספו. העונה המצב מעט שונה".

"אני לא חש רצון לשיתוף פעולה מצידו", המשיך החלוץ מחוף השנהב. "אולי הוא חושב שהוא חייב לכבוש כמה שיותר שערים כדי להצדיק את המחיר של רכישתו. גם אני הייתי במצבו כשהגעתי לראשונה למועדון, אבל הוא חייב להבין שבצ'לסי אתה צריך לחשוב קודם כל על הקבוצה ורק אחר כך על עצמך".

* אדגר דוידס, קשרה ההולנדי הוותיק של טוטנהאם, צפוי לעבור עד סגירת חלון ההעברות ביום רביעי הקרוב לאייאקס, הקבוצה בה החל את הקריירה. על פי עורך דינו של השחקן, דוידס יחתום על חוזה לשנה וחצי בקבוצת נעוריו.

* לארסן ונגר, מאמן ארסנל, יש כמה טיפים לנשיא אופ"א החדש מישל פלאטיני, ובראשן הקריאה לשימוש במצלמות טלוויזיה כדי להכריע בהחלטות שיפוט גבוליות: "אם ברצוננו שהכדורגל ימשיך להיות פופולרי, יש לוודא שהחלטות השיפוט יהיה מדויקות ככל האפשר", אמר המנג'ר הצרפתי. "מעולם לא נוכל להיות צודקים ב-100 אחוז מהמקרים, אבל מצד שני אי אפשר להגיד שאנחנו מסופקים מ-60 אחוזים. זה לא צודק, למשל, שמראדונה מבקיע בבירור עם היד. זה פוגע במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully