וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלה קשה לעתודה באליפות אירופה

שגיא ניר

27.1.2007 / 13:11

הנבחרת של יעקב ג'ינו תשחק מול ספרד, קרואטיה ומקדוניה, כששלוש עולות לשלב הבא. העתודה נשים מול יוון, ספרד ורוסיה

בינות לגונדולות של ונציה נערכה בשבת בבוקר הגרלת הבתים המוקדמים באליפויות אירופה לנבחרות צעירות שייערכו הקיץ ברחבי אירופה.

נבחרת העתודה של יעקב ג'ינו וגלעד כץ תשחק באליפות אירופה מול ספרד, קרואטיה ומקדוניה. הטורניר ייערך בנובה גוריצה מסלובניה וגוריציה באיטליה (6 עד ה-15 ביולי). את הנבחרת אמורים להוביל יוגב אוחיון, אלישי כדיר ועומרי כספי.

נבחרת הנוער של יורם קאופמן תשחק באליפות במדריד (3 עד 12 באוגוסט) מול נבחרות טורקיה, יוון ובולגריה. את הנבחרת צפויים להוביל שון דניאל ואנטון שוטבין ממכבי תל אביב. נבחרת הקאדטים של דני פרנקו תשחק באליפות בכרתים, יוון בין ה-20 ל-29 ביולי מול נבחרות צרפת, צ'כיה וסרביה.

נבחרת העתודה לנשים תחזור לעיר הישראלית סופיה שבבולגריה (13 עד 22 ביולי) כדי לשחק בבית קשה במיוחד מול יוון, ספרד ורוסיה. נבחרת הנערות תשחק באליפות אירופה דרג ב' בטימיסוארה, רומניה (29 ביוני עד 8 ביולי) עם פורטוגל, בלגיה, אירלנד ודנמרק. נבחרת הקאדטיות של ישראל תשחק באליפות אירופה דרג ב' בקייטי, איטליה (27 ביולי עד 5 באוגוסט) מול נבחרות גרמניה, רומניה וארמניה.

אחרי ביקורת רבה על שיטת המשחקים הקודמת, שינו בפיב"א את פורמט משחקי הנבחרות הצעירות. ארבעה בתים בני ארבע קבוצות יהיו גם הפעם, אלא ששלוש נבחרות תעפלנה שלב הבא שיכלול שני בתים של שש קבוצות כל אחד כשכל נבחרת גוררת איתה את התוצאות מהבית המוקדם. שתי הראשונות בכל אחד משני הבתים תעפלנה לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully