וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: קליגר וגל עלו למקום השני במיאמי

26.1.2007 / 19:37

על אף מזג האוויר ההפכפך, הישראלים להשתוות לצמד הספרדי ברולקס קאפ. הבריטים רוג'ר וגלנפילד ממשיכים להוליך בביטחה

יום השיוטים הרביעי נשלט בעיקר על ידי מזג האוויר ההפכפך, אך למרות זאת יום יציב העלה את הצמד הישראלי אודי גל וגידי קליגר, למקום השני. השיוט הראשון החל כאשר מזג האוויר קיצי ונעים כמעט ללא רוח אך במהלך השיוט כניסת עננים וחדירת רוח שינו את השיוט לגמרי. הפתיחה הייתה סבירה הצוות התמקם בסביבות המקום ה-10 אך לאחר שינוי רוח קיצוני לקראת המצוף הראשון הצוות הדרדר למקום ה-20. בעזרת ריכוז ושיוט נכון החל הצוות להפליג טוב והתקדם עד למקום ה-7 בסיום.

פתיחת השיוט השני התעכבה בגלל שינויי מזג האוויר. תוך שעתיים נהיה חורף של ממש והביגוד לא הספיק מה שהביא להתנהלות השיוט בקור מקפיא. השיוט השני התנהל ברובו בצור נכונה וטובה, אותו סיים הצוות במקום ה-6.

"באופן כללי אלו תוצאות סבירות ויציבות, למרות תנאי מזג האוויר הלא פשוטים. יש הרבה דברים שעובדים טוב, ועם זאת גם דברים רבים שיש לעבוד עליהם", אמרו הישראלים.

הלילה צפויים שלושה שיוטים נוספים ומחר שיוט המדליות. מזג האוויר ימשיך להיות קר וצפויה רוח חזקה."כרגע אנחנו מדורגים שניים, אך יש עוד מספיק שיוטים והכל פתוח לכל הצוותים. ננסה להפליג טוב ולשמור על יציבות. יש עוד מספיק שיוטים והכל פתוח לכל הצוותים. ננסה להפליג טוב ולשמור על יציבות. אומנם התחלנו רע את התחרות אך אנחנו משתפרים כל שיוט, לא נוותר על המדליה ונמשיך ביציבות", סיכם הצוות הישראלי שמדורג במקום השני בתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully