וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: מתחילים בחגיגות

27.1.2007 / 14:15

הפועל ר"ג יכולה לפתוח את השמפניות אחרי שניצחה בקרב צמרת את ראשל"צ 0:3, משלושער של אסאו והיא מרוחקת 14 נקודות מהשלישית

המחזור ה-18 בליגה הארצית הפגיש היום (שבת) לקרב צמרת את המוליכה, הפועל ר"ג נגד סגניתה, עירוני ראשל"צ, אבל כמו שאומרים בשפת הרחוב, זה לא היה בדיוק כוחות. שלושער של אלירן אסאו חרץ את גורל המפגש והרמת גנים כבר יכולים להתחיל לפתוח את השמפניות.

בקרב תחתית ניצחה סקציה נס ציונה את עירוני טירת הכרמל גם בתוצאה 0:3.

אמש (שישי) שמטה מכבי השקמה/חן נקודות חשובות במאבקי הצמרת אחרי שהפסידה להפועל הרצליה 1:0.

הפועל ר"ג - עירוני ראשל"צ 0:3

האדומים אירחו במכתש את הקבוצה מהשפלה כשהם מרוחקים מהם 8 נקודות. אבל זה לא הפריע לאלירן אסאו לכבוש שלושער מצוין בדקות 28, 45 ו-64. הרמת גנים התרחקו עד כדי 14 נקודות מהמקום השלישי והם יכולים לתכנן את העונה הבאה, שתהיה אם לא יקרה משהו מוזר בליגה הלאומית.

סקציה נס ציונה - טירת הכרמל 0:3

הסקציה אירחה לקרב תחתית חשוב את האורחים מהצפון וגברו עליה. אדיר שרעבי כבש ראשון בדקה ה-60 בפנדל. קיקו כהן לא עזר לקבוצתו, טירת הכרמל, כשהורחק בדקה ה-65. 7 דקות לאחר מכן הוסיף יוסי אסייג את השני לזכות המקומיים, שמצליחים לברוח קמעה מן התחתית. לירן אלמלם חתם את התוצאה בדקה ה-83.


הפועל הרצליה - השקמה/רמת חן 0:1

כהן (44) הרחיק את השקמה מהמקום השני כשאת מקומה תפסה בית"ר/שמשון ת"א, שהתאוששה מתקופה חלשה עם 1:3 בחוץ על מכבי ב"ש, שיכולה כבר להתכונן לליגה א' מחוז דרום כשהיא בפער 13 נקודות מהמקום העשירי. למשחקים הנותרים מומלץ למכור כרטיס ביורו אחד.

אורן סגרון הוותיק כבש לב"ש (54), אבל איציק בוחבוט (7 בפנדל), מוראד עליאן (37) ושי סבג (90+2) אמרו תודה ולקחו את הנקודות. בית"ר/שמשון שלישית עם 27 נקודות.

שער של דודי חודידה (89) העניק למכבי כפר קנא ניצחון 0:1 בדרבי של המגזר. קרית אתא ומרמורק סיימו ב-0:0, שהשאיר את שתיהן סמוך לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully