וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראו שוב קיבל את הקריזה

אסף שקד

26.1.2007 / 20:26

האוהדים פרצו למגרש והפריעו לאימון, מאמן הכושר השתולל. קלאבר שוונק יעלה בהרכב, בן שושן יוסט לעמדת הקשר, אמסלם פצוע

שמח באימון בית"ר ירושלים. כ-150 אוהדים הגיעו היום למתחם בבית וגן והפגינו תצוגת תמיכה בשחקנים למרות היכולת הלא משכנעת בתקופה האחרונה. למעלה מחמישה חודשים מאז אימון הבכורה של בית"ר העונה, לא הגיעה כמות גדולה כזו של אוהדים למתחם האימונים, אך במהלך השבוע, לאור הלחץ העצום שנוצר סביב הקבוצה, החליטו אוהדים רבים להביע תמיכה בשחקנים.

החגיגה החלה כמה דקות לאחר פתיחת האימון. האוהדים אחזו בשלטים, עודדו את השחקנים, פרצו למגרש ואף הדליקו מספר רימוני עשן צהובים. מי שלא אהב את החגיגה היה טבריוס דראו, שהחל להשתולל וניסה בכוח להוציא את האוהדים מכר הדשא. במהלך הניסיון לפנות את האוהדים תקף הצרפתי את אחד מצלמי העיתונות שהיו במקום. לאחר מספר דקות, ובעקבות בקשה של יואב זיו ודוד אמסלם, פינו האוהדים את כר הדשא והמשיכו לעודד את השחקנים עד לתום האימון.

אחד משחקני הרכש של הקבוצה היה נרגש מהמחווה שהפגינו האוהדים ואמר: "ממש מרגש היה לראות את האוהדים היום. אומנם יצא לנו לראות יותר קהל באימון פתיחת העונה, אבל זה שימח אותנו מאוד לראות כמות כזאת של אוהדים שבאים לתמוך בנו דווקא אחרי הפסד למכבי הרצליה. עכשיו המחויבות תהיה כמובן יותר גדולה".

יוסי מזרחי שומר קרוב אליו את זהות ההרכב שיפתח מחר מול מ.ס אשדוד וגם היום באימון לא תרגל את ההרכב שצפוי לפתוח מחר. עם זאת, כבר עתה ברור כי מי שיערוך מחר את הופעת הבכורה במדי בית"ר יהיה הברזילאי קלאבר טיינה "שוונק", שאמור לפתוח כחלוץ לצדו של טוטו תמוז.

בחוליית הקישור מתלבט עדיין מזרחי מי ימלא את מקומו של דרק בואטנג המורחק. אתמול במהלך האימון המסכם תורגל קובי מויאל בעמדה זאת, אך במקביל תורגל גם מירוסביץ' כקשר 50-50 ואילו עמית בן שושן תורגל כקשר התקפי על חשבון הצ'ילאני שהוסט מעט אחורה. עמית בן שושן עשוי לשחק בקישור הימני, כשחקן אגף. בכל אופן, רק סמוך לשריקת הפתיחה יחליט מזרחי מי מבין השניים יפתח.

בעמדת המגן השמאלי קיימת גם אי בהירות לגבי השחקן שיפתח בהרכב. דוד אמסלם לא צפוי להיות בסגל, ואלירן דנין או רוני גפני יפתחו על חשבונו.

הרכב משוער:
איציק קורנפיין, אריק בנאדו, שמעון גרשון, יואב זיו, אלירן דנין (רוני גפני), גל אלברמן, מיכאל זנדברג, מילובאן מירוסביץ, עמית בן שושן (קובי מויאל), קלאבר שוונק, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully