וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה צריכה מכבי?

26.1.2007 / 13:19

אם הצהובים לא ינצחו את פנאתינאייקוס בשבוע הבא, הם עלולים להסתבך בתמונת ההעפלה לשלב הבא. כל התסריטים, האפשרויות והספקולציות

שלב הבתים של היורוליג לקראת סיום, וימי החשבונאות בפתח. מכבי הכניסה עצמה לבעיה רצינית, אך היא עדיין תלויה בעצמה. לאחר ההפסד של בדאלונה ביום רביעי הייתה זקוקה מכבי לניצחון אחד בשני המחזורים האחרונים כדי לשריין את המקום השני, ומכאן שאת מקומה בקבוצת האיכות השנייה בהגרלת הטופ 16. אלא שמכבי הובכה בלובליאנה, ועלולה להכות על חטא בשבוע הבא, שכן טבלת בית ב' סבוכה וצפופה.

מכבי חולקת את המקום השני בבית בצוותא עם חובנטוד בדאלונה (מאזן 6:7), אולם נמצאת מעליה בזכות הפרש הסלים הפנימי ביניהן (ניצחה ב-17, הפסידה ב-6). פרטיזן בלגרד, ציבונה זאגרב ואוניקאחה מלאגה חולקות את מקומות 4-6, כולן עם מאזן שלילי של 7:6. במחזור הבא תארח מכבי את פנאתינייקוס, שהבטיחה זה מכבר את המקום הראשון בבית. רומא, שעדיין נלחמת על כרטיס לשלב הבא אך לא יכולה לסכן את מכבי, תארח את ציבונה, בדאלונה את לובליאנה (איבדה סיכוי להעפיל) ופרטיזן את מלאגה. התסריטים האמורים תקפים רק במקרה שמכבי תפסיד בשבוע הבא לפנאתינייקוס, שכן, כאמור, ניצחון ומכבי מסיימת במקום השני. נא לנשום עמוק, רבותי. צוללים. את המחשבונים אפשר להשאיר בכיס. עשינו את העבודה עבורכם.

כל האפשרויות

תסריט 1: בדאלונה מנצחת, מכבי מנצחת – נשמר הסטטוס קוו בצמרת. מכבי שנייה בזכות הפרש הסלים במפגשים ביניהן (ניצחה ב-17, הפסידה ב-6).

תסריט 2: בדאלונה מנצחת, מכבי מפסידה, ציבונה מפסידה, פרטיזן מנצחת – בדאלונה שנייה (ניצחון עודף), שוויון בין מכבי לפרטיזן. פרטיזן שלישית ומכבי רביעית, משום שלפרטיזן יתרון בהפרש הסלים (ניצחה את מכבי ב-12, הפסידה ב-2).

תסריט 3: בדאלונה מנצחת, מכבי מפסידה, ציבונה מפסידה, מלאגה מנצחת – בדאלונה שנייה (ניצחון עודף), שוויון בין מכבי למלאגה. מכבי שלישית, מלאגה רביעית (ניצחון כפול למכבי).

תסריט 4: בדאלונה מפסידה, מכבי מפסידה, ציבונה מפסידה, פרטיזן מנצחת - שוויון משולש בין בדאלונה, מכבי ופרטיזן. במקרה שכזה, כאמור, עורכים מעין ליגה פנימית בין הקבוצות. בדאלונה תסיים שנייה (מאזן פנימי 1:3, הודות לניצחון כפול על פרטיזן), מכבי שלישית (2:2), פרטיזן רביעית (3:1).

תסריט 5: בדאלונה מפסידה, מכבי מפסידה, ציבונה מפסידה, מלאגה מנצחת - שוב שוויון משולש, הפעם בהשתתפות מלאגה. מאזן הניצחונות הפנימי מורה על 1:3 לבדאלונה ולמכבי, שניצחו פעמיים את הסקאריולוים. יחס הסלים הפנימי הוא לטובת בדאלונה (39+), שתסיים שנייה בבית. מכבי שלישית (32+), מלאגה רביעית (76-).

תסריט 6: בדאלונה מנצחת, מכבי מפסידה, ציבונה מנצחת, פרטיזן מנצחת – בדאלונה שנייה (ניצחון עודף), שוויון משולש בין מכבי, ציבונה ופרטיזן. גם בליגה הפנימית מצויות כל הקבוצות במאזן זהה של 2:2. כעת עוברים לחשב את ההפרשים הפנימיים – ציבונה תסיים שלישית (5+), פרטיזן רביעית (2+), מכבי חמישית (7-).

תסריט 7: בדאלונה מנצחת, מכבי מפסידה, ציבונה מנצחת, מלאגה מנצחת – בדאלונה שנייה (ניצחון עודף), שוויון משולש בין מכבי, ציבונה ומלאגה. מכבי תנצח את הליגה הפנימית (1:3, בזכות הניצחון הכפול על מלאגה), ותסיים שלישית בבית. ציבונה רביעית, מלאגה חמישית.

תסריט 8: בדאלונה מפסידה, מכבי מפסידה, ציבונה מנצחת, פרטיזן מנצחת – שוויון מרובע. בליגה הפנימית מנצחת בדאלונה (2:4, בזכות ניצחון כפול על פרטיזן), ותסיים שנייה. מכבי וציבונה חולקות מאזן 3:3, פרטיזן אחרונה (4:2). מכבי שלישית (הפרש סלים של 28+), ציבונה רביעית (8-), פרטיזן חמישית (38-).

תסריט 9: בדאלונה מפסידה, מכבי מפסידה, ציבונה מנצחת, מלאגה מנצחת – שוויון מרובע נוסף. בדאלונה ומכבי שתיהן במאזן 2:4 פנימי, ציבונה 3:3, מלאגה 5:1. הפרש הסלים שוב מורה לטובת בדאלונה, בעיקר בזכות הניצחון הנדיר ב-53 הפרש על מלאגה (51+ כללי), והקטאלונים יסיימו במקום השני בבית. מכבי שלישית (35+), ציבונה רביעית (12-), מלאגה חמישית (74-).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully