וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליץ' צפוי לחזור לסגל בדרבי

לי בוץ

26.1.2007 / 22:45

פציעתו של מנואל ניירה תחזיר כנראה את החלוץ הבוסני המוקפא לסגל הפועל ת"א. מיורקה הספרדית מגששת אחרי אליניב ברדה

חלוץ הפועל תל אביב, אליניב ברדה, עשוי למצוא עצמו משחק בשורות מיורקה. בשבוע הבא תחליט הקבוצה הספרדית האם להחתים את החלוץ הסרבי מילאן פורוביץ', כשברדה משמש אופצייה לחיזוק הקבוצה במידה שהמשא ומתן עם הסרבי יכשל. לברדה יש חוזה בהפועל ת"א עד תום העונה ולהפועל יש אופציה להארכת החוזה של השחקן.

הפועל ת"א התעוררה הבוקר (שישי) ליום קשה בעקבות השלכות המשחק מול צסק"א אמש במסגרת טורניר אברמוביץ', בו נפצעו מנואל ניירה ויוסי אבוקסיס.

לילה לא קל עבר על החלוץ הצ'יליאני, שסובל משני שברים בקרסול וככל הנראה סיים את העונה. ניירה נשאר כל הלילה להשגחה בבית החולים תל השומר, שם ישבו ליד מיטתו לוסיאנו דה ברונו, חאבייר פאאס ומאמן השוערים גבי בורשטיין. ביום ראשון על הבוקר, בעוד יתר חבריו לקבוצה יתכוננו לדרבי התל אביבי הגדול, ייכנס ניירה לניתוח בקרסול. הנהלת הפועל ת"א הבהירה כי לא תזנח את החלוץ ותעמוד לצידו בכל תקופת ההחלמה. עורך דינו של ניירה לא פוסל אפשרות של תביעה כלפי השחקן הפוגע.

בתוך כך, מי שאמור לחזור לסגל לקראת הדרבי הוא איבן יוליץ', שהוקפא בעקבות החתמתו של הצ'יליאני. כמו כן, בהפועל לא פוסלים אפשרות של החתמת אחד החלוצים הזרים, שהיו על הכוונת של הקבוצה לפני הגעתו של ניירה.

הקפטן יוסי אבוקסיס, שנזקק אתמול לשבעה תפרים מעל הקרסול, הגיע הבוקר למתחם האימונים בוולפסון רק בשביל לערוך בדיקות.

הצרות בהפועל לא מסתכמות בפציעות השחקנים ומהאימון היום נעדר גם החלוץ איבזיטו אוגבונה, שדירתו נפרצה במהלך הלילה. הגנבים רוקנו את דירתו של אוגבונה, שרק שלשום נפרצה מכוניתו משם נגנבו לו 2,000 ש"ח במזומן.

מצב הרוח באימון היום היה ירוד במיוחד והצוות המקצועי יעשה מאמצים על מנת לעודד את השחקנים ולשפר את מצב רוחם לקראת המפגש מול היריבה העירונית. "קשה להתרכז במשחק אחרי המכה שקיבלנו אתמול", אמר אחד השחקנים לוואלה! ספורט. "אבל נעשה הכל על מנת להחזיר את המוראל למועדון ולאוהדים ביום ראשון ונקווה לנצח בשביל יוסי וניירה".

מי שבכל זאת ניסה לדרבן את השחקנים השפופים היה חבר הנהלת המועדון, שמעון ציטרון, שהגיע לאימון: "תרימו את הראש. שמעתי שלוני הרציקוביץ' חגג יום הולדת ואמר שהחגיגות האמיתיות יהיו ביום ראשון. בואו נעשה לו יום הולדת שחור".

עדכון ראשון: 13:19, 26/01/07
עדכון אחרון: 22:45, 26/01/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully