וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחימיץ': "לא ניסיתי לפגוע בשחקני הפועל"

רומן רוזנבלט

26.1.2007 / 13:00

אלוויר רחימיץ', שאחראי על פציעותיהם של שחקני הפועל ת"א, לא לקח את זה יותר מדי ללב והעדיף להתייחס דווקא למכבי חיפה

ביום שאחרי המשחק בין צסק"א מוסקבה להפועל ת"א, התקשורת הרוסית מעדיפה להתייחס בעיקר למכבי חיפה. עם כל הכבוד לדרבי התל אביבי ולפציעות של ניירה ואבוקסיס, ברוסיה מעדיפים להתעסק ביריבה הבאה של צסק"א מוסקבה בגביע אופ"א.

אלוויר רחימיץ', שאחראי לפציעותיהם של שחקני הפועל, התייחס בקצרה לתקרית. "מה שקרה קרה", אמר רחימיץ', "למען האמת, לא ניסיתי לפגוע בהם כך". בניגוד לפרסומים שונים, השחקן לא התנצל בפני אוהדי הפועל, ובמשפט הבודד הנ"ל סיכם את משחקו הברוטלי אמש.

רחימיץ', כאמור, העדיף להתייחס למכבי חיפה. "מדובר בקבוצה טובה, מאוזנת עם שחקנים מהירים במרכז השדה ובאגפים", אמר רחימיץ', "עושה רושם כי מדובר בקבוצה עם ניסיון רב. לכל קבוצה יש חסרונות, ואני בטוח שהצוות המקצועי שלנו ימצא אותם. נדמה לי שלחיפה יש בעיות בהגנה. שחקני הקו האחורי לא היו מדויקים ובטוחים במשחק שלהם. לדעתי זה החלק הכי חלש במערך שלהם. אם ניקח בחשבון שיש לנו חלוצים מאוד טכנים, הם יצטרכו לנצל חולשה זו. באופן כללי ישנה תחושה שאנחנו צריכים לעבור את מכבי חיפה, למרות שאלה לא יהיו משחקים קלים".

גם שוער צסק"א, איגור אקינפייב, התייחס למכבי חיפה. "במשחק שלה מול דינמו קייב התרשמתי בעיקר ממספר 7, גוסטבו בוקולי, שחקן מצוין. חיפה נראית קבוצה מאוזנת, לא בכדי היא הצליחה להוציא תיקו מול קבוצה חזקה כמו דינמו קייב".

מי שייעדר מהמפגשים בין צסק"א לחיפה בגביע אופ"א הוא שחקן הרכש הטורקי של הקבוצה, ג'אנר ארקין, שנפצע במהלך מחנה האימונים במשחק מול מ.ס אשדוד ונותח אמש בגרמניה. ארקין צפוי להיעדר כחודש מהמגרשים.

השופט הבלגי פרנק דה בלקרה, שהיה אמור לשפוט מחר (שבת) את הדרבי בין ספרטק מוסקבה לדינמו קייב (שני היריבות הכי גדולות מתקופת ברית המועצות) במסגרת הטורניר, לא יגיע לישראל, ומי שמונה במקומו הוא השופט הבינלאומי אלון יפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully