וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו בשטח - ההגנות במתח

26.1.2007 / 0:05

החלוץ החדש של מילאן אמנם לא שיחק, אך עודד מהיציע את הרוסונרי, שסיימו ב-2:2 עם רומא במשחק הראשון של חצי גמר הגביע האיטלקי

שתי הקבוצות שנופלות כעפר לרגליה של אינטר נפגשו היום (חמישי) במסגרת המשחק הראשון של חצי גמר הגביע האיטלקי. הרוסונרי אירחו את הג'ילארוסי בסאן סירו, אחרי שעברו את ארצו, מתחתית ליגת המשנה, בקושי, בשלב רבע הגמר.

רונאלדו, שלא מצא את מקומו בקבוצתו של פאביו קאפלו, ריאל מדריד, הגיע להבנות עם מילאן, ויחזור לעיר בה שיחק מספר שנים, אבל בצד השני של הכביש. היום הוא ישב ביציע.

החלוצים של מילאן רצו להוכיח לאנצ'לוטי כשפתחו בבליץ על שער רומא. ריקרדו אוליביירה הבקיע אחרי סיומת נהדרת כבר בדקה הששית מהכנה של מאסימו אמברוסיני. בדקה ה-23 פיפו אינזאגי הכפיל את התוצאה מבישול של הבלם ינקולבסקי. אבל נגד רומא של העונה זה לא מספיק. הבינלאומי האיטלקי, פרוטה, צימק כעבור 6 דקות מהכנה של פאנוצ'י. חלפו 10 דקות ורומא השיגה שער חוץ שני מרגליו של פיזארו עם הרבה עזרה של דידה, שפישל.

משחק הגומלין ייערך ביום רביעי הבא במגרשה של רומא, האולימפיקו. המנצחת תפגוש בגמר הגביע ככל הנראה את אינטר, שניצחה את סמפדוריה במשחק הראשון 0:3.


* במשחק השלמה במסגרת המחזור ה-21 של הליגה הצרפתית ניצחה סט. אטיין בחוץ את נאנסי 0:2. לסט. אטיין כבשו. אילן (55), גומיס (71).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully