וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מקווה לכבוש כבר בדרבי"

לי בוץ

26.1.2007 / 13:30

עומר פרץ מצפה בקוצר רוח לקרב העירוני. קאלה ערך אימון מלא, נמני צפוי לפתוח. עשרות אוהדים הגיעו לאימון לדרבן את השחקנים

להבדיל מהצד האדום של העיר, במכבי ת"א ההכנות לדרבי בשיאן, ובקבוצה "לא התאבלו" לשמוע אתמול (חמישי) כי מנואל ניירה ייעדר מהדרבי ביום ראשון וכי יוסי אבוקסיס בספק גדול. "אני לא מאחל לאף אחד שני שברים או חתך כמו של אבוקסיס", אמר אחד השחקנים בקבוצה, "אבל אין ספק שזה חסרון משמעותי להפועל".

בינתיים מצב הפצוע של הקבוצה, אבי נמני, הולך ומשתפר. למרות שגם הבוקר (שישי) ערך הקפטן אימון חלקי, בקבוצה אופטימיים לגבי שיתופו בדרבי ביום ראשון. "יש התקדמות במצב של אבי למרות שהוא עדיין לא בריא במאת האחוזים", אמר רופא הקבוצה, ד"ר רוברט כהן, לוואלה! ספורט. "אם הוא ירגיש שהוא יכול לשחק בדרבי, לא נמנע ממנו. מהבחינה הרפואיות הוא יכול לשחק, אבל בסופו של דבר ההחלטה הסופית היא שלו ושל המאמן".

השוער טברטקו קאלה, שערך אימונים אישיים לאורך כל השבוע, קיים הבוקר אימון מלא והוא יעמוד בין הקורות ביום ראשון.

אמש חזרו לאימונים יובל שפונגין, רועי דיין וליאור ז'אן לאחר מחנה אימונים של יומיים עם הנבחרת הצעירה. גם הקשר הסרבי, דיאן איליץ', שנחת בישראל ביום רביעי, ערך אתמול אימון בכורה בקרית שלום לאחר שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות.

כ-30 אוהדים הגיעו לאימון היום (שישי), עודדו את השחקנים לכל אורכו ובסיום נכנסו לכר הדשא בהסכמת המאמן אלי כהן, שהושיב את שחקניו במרכז המגרש ונתן לאוהדים לשפוך את לבם. האוהדים דיברו על חשיבות היום, ה-26 בינואר, בו מציינים חמש שנים להתמוטטות של מני לוי וביקשו מהשחקנים להביע הזדהות עם השחקן ומשפחתו. כמו כן, הסבירו האוהדים לשחקנים כי להבדיל ממנהגם, אין בכוונתם להגיע לאימון המסכם מחר, למרות שהנהלת הקבוצה הודיעה כי תפתח את השערים ותאפשר לאוהדים לפרוץ למגרש באופן מסודר.

"לא שכחנו את ההפתעה שלוני הכין לנו באימון המסכם לפני המשחק מול מכבי חיפה", אמר אחד האוהדים הותיקים של הקבוצה, בהתייחס לשוטרים הסמויים שהגיעו לאותו אימון מדובר, בו עוכבו לחקירה חמישה אוהדים. "אנחנו לא סומכים על לוני ולא נתפלא אם גם הפעם יחכו לנו שם יס"מניקים וסמויים. זה לא שווה את זה שיעצרו אותנו לפני הדרבי".

האוהדים אף הביאו עוגה ובלונים לעומר פרץ, שחוגג היום יום הולדת 21. "אני מאחל לעצמי להבקיע הרבה שערים", אמר אמש פרץ. "אנחנו באים בכושר טוב, ומציגים יכולת טובה באימונים. נקווה שהניצחון יבוא. אבא עשה את זה הרבה פעמים, ואני מקווה שגם אני אכבוש בפעם הראשונה".

גם אתמול בסיום האימון התכנסה הקבוצה כהרגלה במסעדתו של הקפטן אבי נמני לארוחה המסורתית, בתקווה שזו תביא לניצחון נוסף גם על היריבה העירונית. כמו כן, החליטו במועדון לערוך מסיבת הפתעה לבעלים, לוני הרציקוביץ', שיחגוג יום הולדת 50 ביום ראשון. לוני, שמתנדב במשמר האזרחי, הגיע למסעדה עם המדים והצליח לבדר את הנוכחים במקום.

עדכון ראשון: 25.1.06, 23:30
עדכון אחרון: 26.1.06, 13:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully