וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה-מכבי פ"ת: זה שעולה וזה שיורד

עיר היהלומים טרם רשמה הפסד תחת המאמן ראובן עטר. גיא לוזון ושחקניו, אחרי שני הפסדים רצופים, ינסו לצאת בשלום מהקופסה

מכבי נתניה מלאה אופטימיות לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה (שבת, 19:00). בנתניה חגגו את ניצחון החוץ הראשון העונה נגד אותה מכבי פתח תקוה, ורוצים לאסוף 6 נקודות מקבוצתו של גיא לוזון, ובהזדמנות לחלוף על פניה בטבלה.

אתי שכטר המוצהב ואופיר חיים הפצוע ייעדרו. תמיר כהן, שהיה טוב מול אשדוד, צפוי לפתוח בקישור, ושי בירוק מועמד לעלות לצדו של אוקוצ'ה בהתקפה. הבעלים דניאל יאמר ביקר באימון של יום חמישי ושוחח עם המאמן ראובן עטר. כפי שהדברים נראים כרגע, אלן מסודי לא יחזור לשחק בשורות נתניה העונה, כיוון שמכבי חיפה לא מתכוונת לשחררו.

על פי המסתמן באימוני הקבוצה, נראה כי השינוי היחידי בהרכב הקבוצה לעומת ההרכב שניצח את מ.ס. אשדוד בשבת שעברה, הוא שילובו של דלה ימפולסקי לצידו של אוקו'צה כחלוץ שני במקומו של איתי שכטר המוצהב.

הרכב משוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, לואיס מארין, אבי סטרול, דדי בן דיין; אמיר טגה, מזואה אנסומבו, תמיר כהן, זנו בונדאה; דלה ימפולסקי, עבדל סאמד אוקוצ'ה.

לירן כהן ירד מהפרק, ריוס מועמד

בניגוד לאימונים המסכמים האחרונים, המאמן גיא לוזון נראה השבוע רגוע לקאת המשחק מול מכבי נתניה. כל שחקני הסגל התאמנו, אולם שלושה שחקנים ייעדרו בוודאות מהמשחק בקופסא. בלסינג קאקו (מורחק), איסמעיל עמר וקובי גנון (צהובים), לא יכללו בסגל.

הבלם מרסיו ג'ובאניני, שחזר לאימונים סדירים לאחר שנפצע בברכו, עשוי לפתוח בהרכב. בשלב זה מתלבט לוזון האם להרכיב את הברזילאי או את ניצן דמארי הצעיר. את עמדת המגן הימני, במקום עמר, צפוי לתפוס אסי משיח. נאור פסר צפוי לחזור לעמדת המגן השמאלי ולהשלים את חוליית ההגנה. יתכן והחלוץ, רוביל סרסור, שלא פתח במשחק הקודם, ימשיך לשבת על הספסל. החלוץ סבסטיאן רוזנטל צפוי להיכלל בסגל. לוזון אמר: "אנחנו בסיטואציה שבה חייבים לגלות יכולת טובה וחייבים לחזור ולצבור נקודות".

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הזר יואו ג'וניור סאניה עזב את הארץ ולא יחתום בקבוצה. לוזון מתלבט האם להזמין זר אחר שהוצע לו או להישאר עם הסגל הקיים. בקבוצה טוענים שלירן כהן ירד מהפרק. המשא ומתן עם הקשר הארגנטיני שהוזכר כמועמד לקבוצה, ליונל ריוס, נמשך. ריוס בן ה-24 שיחק בעונה שעברה ברג'ינה האיטלקית. אם בקבוצה יגיעו עימו להסדר, יתכן והוא יוחתם ללא מבחנים.

הרכב משוער: אוהד כהן; אסי משיח, מורד מגמאדוב, מרסיו ג'ובאניני (ניצן דמארי), נאור פסר; סולי צמח, דני פרדה (דודי אונגר) אנדרה קלדיירה; רוביל סרסור (דובב גבאי), פטריק סופו, עומר גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully