וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון ממשיך להידרדר

25.1.2007 / 23:19

אולימפיאקוס ספגה מכה נוספת, 84:69 מדינמו מוסקבה, שמחקה פיגור של 13 מהמשחק הראשון וגנבה ליוונים את המקום השני

מי שחשב שהתבוסה הביתית 91:72 לאפס פילזן, במהלכה פיגרה אולימפיאקוס כבר ב-35 נקודות, היתה רגע השפל של היוונים העונה, הגיע המשחק הערב (חמישי) מול דינמו מוסקבה, שדירדר את העונה של פיני גרשון לתהומות חדשים. אולימפיאקוס, שעד לפני לא הרבה זמן עוד פינזטה על גזילת המקום הראשון בבית א' של היורוליג מידיה של טאו ויטוריה, איבדה הערב אפילו את המקום השני.

אולימפיאקוס התארחה במוסקבה אצל מחזיקת גביע יול"ב, וידעה שהיא יכולה להפסיד בפער של עד 13 נקודות ועדיין לשמור על המקום השני בבית בזכות הניצחון 73:86 במשחק הראשון בין הקבוצות בפיראוס, אבל נקלעה לפיגור מוקדם והמחצית הסתיימה בתוצאה 33:45 לרוסים. ברבע השלישי קיזזה אולימפיאקוס את הפער עד לחמש בלבד, אבל הרבע האחרון שוב היה שייך לקבוצה של דושן איבקוביץ', ואחרי שהקפיצו את היתרון ל-18 נקודות ברגעי הסיום, הצליחו לשמור על הפער הנדרש, ולנצח 69:84.

טרוויס האנסן הוביל את דינמו עם 27 (חמש שלשות), אנטוניס פוציס תרם 13 ו-12 ריבאונדים. אלכס אקר קלע 17 (אבל איבד גם שבעה איבודים), יאניס בורוסיס סיים עם 15.

במשחק נוסף הערב בבית א' ניצחה לה מאן את קלן 60:69, במשחק שלא קבע דבר לשתי הקבוצות.

בית ג': צסק"א דורסת

ברצלונה - צסק"א מוסקבה 78:70 (לאחר הארכה)

אם מישהו עוד חשב באיזשהו שלב העונה שהמשחק הזה יהיה הקרב על המקום הראשון בבית, אלופת אירופה הציגה עוד מפגן חוסן בקטלוניה. המחצית הראשונה היתה בשליטה מוחלטת של המקומיים, והסתיימה בתוצאה 27:43. ברבע השלישי הצליחו חניכיו של אטורה מסינה לקזז כמעט את כל ההפרש, וגם לאחר הרבע האחרון לא הגיעה ההכרעה, והקבוצות הלכו להארכה. בתוספת הזמן הרוסים היו טובים יותר, וסיימו עם ניצחון חוץ יוקרתי. ג'יי אר הולדן הוביל את צסק"א עם 18, דייויד אנדרסן הוסיף 14 ותיאודורס פאפאלוקאס תרם 14 נקודות, תשעה אסיסטים ושבעה ריבאונדים.

אולקר - נאפולי 93:88 (לאחר הארכה)

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, הצליחה נאפולי לעצור את הריצה של אולקר. זה התחיל רע מאוד מבחינת האיטלקים, שנקלעו לפיגור של 15 נקודות במחצית הראשונה, אבל קאמבק נהדר בשני הרבעים הנותרים, שהסתיים בשתי קליעות עונשין קריטיות של טיירון אליס, קבעו הארכה. אליס המשיך ביכולת הנפלאה גם בהארכה, שנפתחה בריצת 0:11 מהממת של האורחים, שלא התקשו לחתום את הניצחון בסיום. אליס סיים עם 29, מיצ'ל מורנדאיס עזר עם 17. איברהים קוטלאי הוביל חמישה שחקני אולקר בדאבל פיגרז עם 17, קספארס קאמבלה קלע 14 והוריד 12 ריבאונדים.

ז'לגיריס קובנה - אריס סלוניקי 66:77

הליטאים קטעו סוף סוף את רצף עשרת ההפסדים שלהם, וקילקלו לאריס את התכניות. הרכש הטרי של ז'לגיריס, דג'ואן קולינס, סיפק את הניצוץ הדרוש והיה אחראי לפתיחת הפער הגדול במחצית הראשונה, פער שעמד על 20 נקודות בהפסקה. יונאס מאצ'יוליס הוביל את ז'לגיריס עם 16, פאוליוס יאנקונאס תרם עם 14 ו-11 ריבאונדים. קולינס סיים עם 11 וחמישה אסיסטים. מייקל ווילקינסון הוביל את אריס עם 18 ותשעה ריבאונדים, ג'רמייה מייסי עזר לו עם 17, תשעה ריבאונדים ושש חטיפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully