וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר-אשדוד: "אנחנו משחקים מול הקבוצה הכי טובה בארץ"

יואב ויכסלפיש ואסף שקד

26.1.2007 / 20:00

שי הולצמן רוצה להשאיר את הירושלמים עם המחמאות ולחזור מטדי עם הנקודות. בית"ר רק רוצה לשחרר לחץ, זנדברג: "אין לי בעיה עם ציפיות"

שתי נקודות מתשע אפשריות (למרות שישה שערי זכות) לא הרחיקו את מ.ס. אשדוד ממאבקי הצמרת, אבל הוכיחו שלקבוצה יש בעיה לשמור על רצף הישגים. בית"ר ירושלים לא ברחה כאמור, ולאשדוד תהיה הזדמנות לחלוף על פניה בעימות הישיר בטדי.

המשחק בסיבוב הראשון בין שתי הקבוצות עמד בסימן מינויו של יוסי מזרחי למאמן בית"ר, והסתיים ב-1:4 למוליכה, במשחק בו נראה כאילו אשדוד נותנת כבוד לאורחת העשירה, בעיקר במצבים סטטיים.

השבוע ניסה אלון חזן (שיראה את המשחק מהיציע) להוציא את הקבוצה מהמשבר. "יש לנו בעיה במשחק ההגנה, לא בהגנה", איבחן המאמן בתחילת השבוע ורמז ששחקן הגנה נוסף עשוי להצטרף עד תום מועד ההעברות. המשחק החגיגי נגד צסק"א מוסקבה לא שיפר את מצב הרוח אחרי שהסתיים בתבוסה 5:2. הקשר הגנאי ג'מבה, שנבחן בקבוצה, שוחרר. קשר ניגרי אחר אמור לנחות בשבת.

הקפטן שי הולצמן יחזור להרכב אחרי היעדרות של שבועיים על חשבון ינון ברדה, ואשדוד תשחק שוב עם חלוץ מרכזי טבעי. הולצמן: "אנחנו משחקים מול הקבוצה הטובה בארץ, אבל בליגה השנה כל תוצאה אפשרית. נצטרך לתת יותר ממאה אחוז ריכוז ואחריות כדי להביא נקודות משם. עד נתניה לא הפסדנו תקופה ארוכה, ובינתיים המאזן שלנו בסך הכל יפה מאוד. יחד עם זאת, אנחנו צריכים לחזור לאגור נקודות".

הרכב משוער: סמי אג'יי: אמיר אלקריף, גורה טל, כריסטיאן גונזלס, אדיר טובול: יוסי אופיר, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, דוד רביבו: יניב עזרן, שי הולצמן, עידן שריקי.

"אני יכול להבטיח לארקדי שניתן את המקסימום"

בית"ר ירושלים דרוכה לקראת מפגש הצמרת מול מ.ס אשדוד (שבת, 18:30) והדיו של ההפסד למכבי הרצליה (2:1) במחזור הקודם ניכר בלחץ הרב ששורר בבית וגן. ביום חמישי קיימו הבית"רים אימון מסכם באצטדיון טדי בו תרגל יוסי מזרחי את ההרכב הפותח לקראת המשחק. "למרות כל הלחץ, אנחנו מתרכזים במשחק", אמר גל אלברמן לפני האימון, "אנחנו באים בגישה חיובית למשחק הזה. היו כמה וכמה בעיות מקצועיות במגרש עצמו במשחק מול מכבי הרצליה. גילינו גם חוסר אחריות כמו שכולם דיברו על זה במהלך השבוע. המפגש עם אשדוד הוא משחק מאוד חשוב עבורנו. ננצח אותו בכל מחיר. אנחנו ננסה לתקן כבר בשבת הקרובה. בלי קשר למי שחסר או לא, נגיע נחושים. יש לנו קבוצה מספיק טובה כדי לנצח. יש לנו קבוצה מספיק טובה להתמודד על האליפות. בית"ר ירושלים יכולה לקחת אליפות אף על פי ולמרות כל הלחצים".

מיכאל זנדברג אמר: "הלחץ זה משהו שהתקשורת יותר מתעסקת בו ואנחנו צריכים להתמודד עם זה כקבוצה גדולה. לי זה לא חדש, לחץ לא צריך להוות תירוץ לשום דבר. זה לא משפיע עלי. מי שלא יכול להתמודד עם לחץ בקבוצת צמרת – שלא יתעסק בכדורגל".

"ברור שאנחנו קבוצה יותר טובה וברור שאנחנו צריכים לנצח אבל הדברים האלה לא תמיד באים לידי ביטוי. כמו שראינו בשבת האחרונה, כשהקבוצה הפחות טובה ניצחה. אשדוד קבוצה התקפית טובה, המשחק תלוי גם בהם אבל אנחנו צריכים לנצח. לא צריך לצפות מאיתנו לפחות, אין לי בעיה עם רף הציפיות. אני יכול להבטיח לארקדי ולכולם שנעשה את המקסימום בכל שבת עד סוף העונה, ואני מקווה שזה יספיק".

יוסי מזרחי שומר קרוב אליו את זהות ההרכב שיפתח מחר מול מ.ס אשדוד וגם היום באימון לא תרגל את ההרכב שצפוי לפתוח מחר. עם זאת, כבר עתה ברור כי מי שיערוך מחר את הופעת הבכורה במדי בית"ר יהיה הברזילאי קלאבר טיינה "שוונק", שאמור לפתוח כחלוץ לצדו של טוטו תמוז

במהלך האימון תורגל הקשר הצעיר קובי מויאל בהרכב של מזרחי כשגם טוטו תורגל במהלכו, אך כמו שהדברים נראים כרגע הקשר הברזילאי אינו בכושר משחק ולכן לא צפוי לפתוח בהרכב. החלוץ הברזילאי שוונק יערוך את הופעת הבכורה מול אשדוד כשלצידו אמור לפתוח טוטו תמוז. בחוליית ההגנה תורגלו אריק בנאדו לצידו של שמעון גרשון ואילו דוד אמסלם שחזר להתאמן לאחר פציעה קטנה תורגל בהרכב בצוותא עם יואב זיו.

דרק בואטנג שלא ישחק בשני משחקי הליגה הקרובים, ערך אימון ריצה קלה ולאחר כחצי שעה שוחרר מהאימון. ברק יצחקי ערך אימון אישי עם טבריוס דאראו שלא עשה הנחות לשחקן הצעיר. עומרי אפק הגיע גם הוא לאימון בטדי, שוחח מעט עם רופא הקבוצה ומשה חיון אך לא התאמן.

בחוליית הקישור מתלבט עדיין מזרחי מי ימלא את מקומו של דרק בואטנג המורחק. אתמול במהלך האימון המסכם תורגל קובי מויאל בעמדה זאת, אך במקביל תורגל גם מירוסביץ' כקשר 50-50 ואילו עמית בן שושן תורגל כקשר התקפי על חשבון הצ'ילאני שהוסט מעט אחורה. עמית בן שושן עשוי לשחק בקישור הימני, כשחקן אגף. בכל אופן, רק סמוך לשריקת הפתיחה יחליט מזרחי מי מבין השניים יפתח.

בעמדת המגן השמאלי קיימת גם אי בהירות לגבי השחקן שיפתח בהרכב. דוד אמסלם לא צפוי להיות בסגל, ואלירן דנין או רוני גפני יפתחו על חשבונו.

הרכב משוער: איציק קורנפיין, אריק בנאדו, שמעון גרשון, יואב זיו, אלירן דנין (רוני גפני), גל אלברמן, מיכאל זנדברג, מילובאן מירוסביץ, עמית בן שושן (קובי מויאל), קלאבר שוונק, טוטו תמוז.

עדכון ראשון: 18:55, 25/01/07
עדכון אחרון: 20:00, 26/01/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully