וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם עלתה לשמינית גמר גביע אופ"א

25.1.2007 / 15:52

התרנגולים בשלב הבא בזכות השעיית פיינורד. התפטר מאמן הנבחרת הצעירה של אנגליה, מקליש יאמן את סקוטלנד, באסילה מתכונן לצרפת

טוטנהאם הבטיחה את מקומה בשמינית גמר גביע אופ"א, לאחר שאופ"א השעתה את פיינורד מהמפעל בעקבות התפרעות אוהדיה במשחק מול נאנסי. התרנגולים מחכים עכשיו לתוצאות הערעור של פיינורד לאופ"א. "אנחנו מרגישים שהעונש כבד מדי", אמר מנכ"ל פיינורד אונו ג'ייקובס.

אם הערעור לא יתקבל, טוטנהאם תפגוש בשלב הבא את המנצחת בין פארמה לבראגה. אבל בווייט הארט ליין לא מתמוגגים מאושר בעקבות ההחלטה, ומאוכזבים מאובדן ההכנסות מהמשחק. "אם אנחנו משחקים באירופה, אז לפחות שנשחק", אמר המאמן מרטין יול, "אני מקווה שיפצו אותנו".

גיא לוי, תלמד

פיטר טיילור התפטר מאימון הנבחרת הצעירה של אנגליה. טיילור, 54, המאמן במקביל גם את ק.פ.ר מליגת המשנה, אומר כי הוא מעוניין להתרכז בעבודה בקבוצתו.

בניגוד לגיא לוי, שזנח את מאבקי התחתית של קבוצתו הפועל נצרת עילית והתמקד בנבחרת - טיילור מרגיש מחויב יותר לקבוצה מאשר לנבחרת הלאומית. "אני לא יכול להקדיש את הזמן הדרוש לקבוצה שלי", אמר טיילור, "ולכן לא אוכל להכין את הנבחרת לאליפות אירופה בקיץ".

זאנטי חוזר לסגל ארגנטינה

אלפיו באסילה, מאמן ארגנטינה, זימן לסגל הלאומי את הבלם הוותיק חאבייר זאנטי. זאנטי, 33, שבאופן מפתיע לא זומן לגביע העולמי שנערך בקיץ, זומן לקראת משחק הידידות של ארגנטינה מול צרפת ב-7 בפברואר.

כמו כן צירף באסילה שני מוזמנים חדשים - פרננדו גאגו, שלאחרונה חתם בריאל מדריד, והקשר יונאס גוטיירז ממיורקה.

את שני משחקיו הראשונים בנבחרת סיים באסילה בהפסדים במשחקי ידידות - 3:0 לברזיל, ו-2:1 לספרד.

* דידייה דרוגבה ירחיב את פעילויותיו במסגרת תפקידו כשגריר לרצון טוב מטעם האו"ם, וימשיך לקדם את המאבק באפריקה נגד נגיף האיידס.

* סקוטלנד תכריז ביום שני על מאמנה החדש, אלכס מקליש, שיחליף את וולטר סמית. מקליש, עם 77 הופעות בינלאומיות, אימן בעבר את מאדרוול, היברניין וגלאזגו ריננג'רס, והועדף בתפקיד על פני גארי מקאליסטר וג'ים ג'פריז.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully