וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיזארו נקנס בסכום של 150 אלף יורו

25.1.2007 / 14:04

רשיונו של חלוץ באיירן מינכן נשלל לאחר ששוב נהג בגילופין אחרי ניצחון על אאכן. רומיניגה: "הוא ביקש את זה". הקייזר יורד על באלאק

רשיונו של קלאודיו פיזארו, חלוץ באיירן מינכן, נשלל, ובנוסף הוא ישלם 150,000 יורו קנס על שנהג בגילופין. "פיזארו ביקש את זה", אמר קרל היינץ רומיניגה, סגן נשיא הקבוצה, על שחקנו הסורר. "יש לו יכולות, אבל מבחינת ההתנהגות שלו מחוץ למגרש צריך לשים לב עם זכוכית מגדלת".

הפראוני חובב הבירה נעצר על ידי המשטרה בלילה ה-23 בספטמבר 2006, כשחזר מפסטיבל אוקטוברפסט שם חגג את שער הניצחון על האאכן (1:2). זו לא הפעם הראשונה שהפרואני נעצר על נהיגה בשיכרות, גם ב-2005 רשיונו נשלל. בגרמניה, כמו גם במדינות אחרות באירופה, נהוג לקנוס את הנהגים השיכורים באחוז ממשכורתם, כך שככל שאתה עשיר יותר - תשלם יותר.

"היה עדיף לו לעבור ליונייטד"

נשיא באיירן מינכן, פרנץ בקנבאואר, טוען כי מיכאל באלאק עשה טעות כשעבר לצ'לסי, ושהוא היה אמור להצטרף לשורות מנצ'סטר יונייטד.

המשכורת של באלאק, 130 אלף ליש"ט בשבוע, הפכה אותו לכדורגלן עם המשכורת הגדולה בעולם, אבל הגרמני בן ה-30 לא מצדיק בינתיים את ההשקעה בו.

"אין לו כל כך מקום בצ'לסי", אמר הקייזר, "היה עדיף לו לעבור למנצ'סטר יונייטד. המשחק עובר לידו. פראנק למפארד חזק ממנו, ומשתלט על המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully