וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת-הכח: חם באורווה, אש

הכחולים ינסו להשיג ניצחון ביתי ראשון בקרב הלוהט של התחתית. מלמיליאן, שכבר נוצח על ידי המלאבסים העונה, חייב שלוש נקודות

ביום חמישי, במהלך ההכנות של הפועל פ"ת לקראת קרב התחתית החשוב של הקבוצה נגד הכח עמידר ר"ג פרצה שריפה במועדון האוהדים שסמוך לאיצטדיון. לטענת האוהדים, השריפה פרצה בעקבות קצר חשמלי שהצית אביזרי עידוד למשחק מול הכח עמידר ר"ג בשבת (18:00), ושני אוהדים התפנו לבית חולים כשהם סובלים מכוויות קלות. במשטרה סבורים כי מדובר באבוקה שנדלקה והציתה את המקום, ואחד האוהדים נעצר בחשד שהפעיל את האבוקה. "הפועל פ"ת היא חיי וזה עונש כבד מאוד מבחינתי", אמר הבחור בן ה-21 שישהה במעצר בית עד ליום ראשון.

האירוע הזה ממחיש את חשיבות המשחק של הכחולים מול הכח עמידר ר"ג (שבת, 18:00). אימוני הקבוצה היו השבוע אינטנסיביים מאוד וניכרה דריכות בקרב שחקני הקבוצה לקראת משחק הליגה החשוב מול הסגולים.

הקבוצה בוחנת אופציה לחיזוק נוסף לפני תום חלון ההעברות וביום חמישי נחת בארץ קאמיל מוזינגה, קשר בן 26 מקונגו, שיבחן במלאבס. רמי עמר, קשרה של הפועל קרית שמונה, הצטרף לקבוצה ועבר בבקרת התקציבים. עמר, ששיחק בעבר גם בהפועל חיפה, חתם עד תום העונה.

במועדון יצאו שלשום במבצע מכירת כרטיסים מיוחד לקראת משחק הליגה החשוב מול הסגולים, ומחנות האוהדים "החזית הכחולה" ו-"הפנתרים הכחולים" שוקדים על הקמת תפאורה מיוחדת לעידוד הקבוצה.

הרכב משוער: ברק ויסוקר; עומרי קנדה, זאב חיימוביץ', מעוז סמייה, מהרן אבו ריא; יפתח הררי, צ'קה גאדיאגה, יניב לוזון, מיקל מרסגיליה; שמעון אבוחצירא, סעיד מקאסי.

המטרה: לברוח מהתחתית

שני נצחונות רצופים על מכבי הרצליה ומכבי חיפה לא הרחיקו את הכח עמידר ר"ג מהקו האדום. גם הרצליה ניצחה בשבוע שעבר, 1:2 את בית"ר ירושלים, ולכן הפער בין המקומות 10 ו-11 נותר נקודה אחת בלבד.

גם השבוע לא הצטרף אף זר לסגולים, שלושה (גנאדי אלטמן, איברהים אטיקו ומילאן רדוביץ') נבחנו במשחק האימון מול הפועל רעננה ביום שלישי אבל שוחררו. הכותרת הראשית הגיעה דווקא נכיוונו של מנור חסן, שהושעה עד יום ראשון בגלל תקרית עם אבי תקוה וגליץ' מסוכן.

החלוץ שלומי אדרי אמור לחזור להרכב במקומו של חסן. תקוה: "יהיה משחק קשה מאוד כי זה קרב תחתית קלאסי. הניצחון על מכבי חיפה לא היה צפוי, אבל אסור לשכוח שהסגנון של פ"ת שונה לחלוטין והם לא מתכוונים לאבד נקודות. בסיבוב הראשון ירדנו עם טעם מר בפה כי שיחקנו טוב אבל ספגנו שני שערים בג'ארבג' טיים בסיום והובסנו 3:0".

הרכב משוער: מרשל אודה: ליאור ראובן, סביטי ליפניה, איציק כהן, שוקי נגר: אדריאן גמאן, יוסי רוזן, דן רומן, אבי תקוה: מור גולן, שלומי אדרי.

עדכון ראשון: 14:10, 25/01/07
עדכון אחרון: 17:31, 26/01/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully