וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטל משחק הצעירה נגד איטליה

לי בוץ

25.1.2007 / 12:51

בהתאחדות האיטלקית טוענים כי המשחק מעולם לא נקבע: "פנו אלינו מההתאחדות הישראלית, אך לא אישרנו את התאריך באופן סופי"

במכתב שהגיע להתאחדות לכדורגל הבוקר (חמישי), התנצלה ההתאחדות האיטלקית וביטלה את משחק הידידות שתוכנן לנבחרת הצעירה נגד נבחרתה המקבילה של איטליה ביום שלישי ה-27 במארס.

עם זאת, מסתבר כי המשחק המתוכנן מעולם לא אושר על ידי האיטלקים, למרות רצונו של מאמן הנבחרת הצעירה של איטליה, פיירלואיג'י קאזירגי. "פנו אלינו מההתאחדות הישראלית לגבי המשחק, אך לא אישרנו את התאריך באופן סופי", נמסר מדוברות ההתאחדות באיטליה. "היינו צריכים לבדוק זאת קודם עם המועדונים ובסופו של דבר זה לא הסתדר".

פרט למשחק המדובר, צפויים לחניכים של גיא לוי שלושה משחקי אימון נוספים - האחד מול אוקראינה ב-7 בפברואר, והשני חודש לאחר מכן ב-7 במרץ, אז תתארח הנבחרת בסופיה שם תתמודד נגד בולגריה. ב-23 במרץ אמורה הנבחרת הצעירה לפגוש את המקבילה של רוסיה.

איצ'ה מנחם הגיב היום בזעם לביקורת של גיא לוי על התנהלות ההתאחדות: "הגיע הזמן שהוא יפסיק לבקר אותנו דרך התקשורת".

תגובת ההתאחדות

ההתאחדות לכדורגל פירסמה הערב (חמישי) את גירסתה לביטול משחק הידידות מול איטליה באתר הרשמי של ההתאחדות: "במסגרת שהיית נציגי ההתאחדות לכדורגל בהגרלת הבתים לגמר אליפות אירופה עד גיל 21, שוחחו נציגי ההתאחדות, לרבות מנהל הנבחרת אלי רוזן, עם נציגי ההתאחדות האיטלקית לגבי עריכת משחק ידידות בין שתי הנבחרות. במהלך ההגרלה נוצר הקשר הראשוני בין נציגי ההתאחדויות, אולם לא סוכם באותו מעמד על עריכת המשחק.

לפני כעשרה ימים פנתה מנהלת יחסי החוץ של ההתאחדות האיטלקית, טלפונית, למנהל הנבחרת הצעירה וערכה בירור האם הנבחרת הצעירה עדיין מעוניינת לקיים את המשחק. יתרה מכך, נשאל מנהל הנבחרת האם ניתן לקיים את המשחק ב 27.3.07 ולא יום לאחר מכן כפי שדובר במהלך ההגרלה. מנהל הנבחרת הצעירה השיב בחיוב ולאחר שסוכם על קיום המשחק ומועדו, נתבקש על ידי נציגת ההתאחדות האיטלקית לשלוח פקס המאשר זאת.

יום למחרת השיחה, נשלח פקס להתאחדות האיטלקית בו נכתב: " .... בעקבות שיחתך עם מנהל הנבחרת הצעירה, הרינו לאשר את קיום המשחק........אנא הודיענו את מיקום המשחק....". בפועל, המתין מנהל הנבחרת למכתב המאשר את פרטי המשחק, קרי, מיקום ושעה. אולם, להפתעתנו הרבה, ובניגוד לסיכום כאמור לעיל, נשלח אתמול פקס מההתאחדות האיטלקית אשר מיד בפתיחתו נמסרת התנצלותם הרבה על כך שלא יוכלו לערוך את המשחק הקבוע למועד 27.03.07.

ההסבר לביטול המשחק נובע מהעובדה כי ההתאחדות האיטלקית החליטה לערוך מתוך ארבעת המשחקים הרשמיים בסוף מרץ (2 בוגרת 2 צעירה) רק 2 משחקים, קרי, אחד לנבחרת הבוגרת ביום 28.3.07 ואחד לנבחרת הצעירה ביום 24.3.07. כך שבפועל לא תקיים הנבחרת הצעירה האיטלקית כל משחק חלופי במקום המשחק שסוכם עם הנבחרת הצעירה של ישראל. כל טענה כאילו לא סוכם המשחק אינה מבוססת ואינה תואמת את התכתובת המפורטת לעיל המצויה בידנו.

באם לא היה סיכום לקיום המשחק הרי שלא היה כל היגיון בשליחת הפקס להתאחדות האיטלקית המאשר את קיום המשחק ומבקש קבלת פרטי מיקומו, וממילא גם לא היה נשלח פקס מההתאחדות האיטלקית הנפתח בהתנצלותם ומסתיים בהצעתם למצוא תאריך עתידי חלופי לקיום המשחק בין שתי הנבחרות. אנו סבורים, כי בטרם כל פרסום בנושא האמור, היה ראוי לבדוק את העובדות כפי שפורטו ואשר נתמכות במסמכים, פעולה אשר היתה מונעת את הפרסומים הלא רציניים והמטעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully