וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברמוביץ' רוצה את מנצ'יני

25.1.2007 / 17:15

הבעלים של צ'לסי סימן את האיטלקי כמחליף אפשרי למוריניו, שעדיין רחוק מלהשלים באופן סופי עם שבצ'נקו. קסאנו מתקרב לאינטר

הבעלים של צ'לסי, רומן אברמוביץ', סימן את מאמן אינטר, רוברטו מנצ'יני, כמי שיחליף את ז'וזה מוריניו בתפקיד מנג'ר הקבוצה ביום שאחרי.

גורם באלופה אמר היום (חמישי) ל'סאן': "אברמוביץ' החליט שהוא רוצה את מנצ'יני". המאמן האיטלקי זכה בתואר הראשון שלו מן ההפקר, לאחר שיובנטוס נענשה על חלקה בפרשת השחיתות בליגה האיטלקית ונושלה מתואר האליפות, שהועבר לאינטר.

מנצ'יני, חלוץ סמפדוריה ולאציו בדימוס, היה צפוי להאריך בשבוע שעבר את חוזהו בסן סירו, אך לבסוף דחה את מועד החתימה. נשיא הנרזורי, מאסימו מוראטי, טען כי החוזה סגור, ואילו מנצ'יני סירב להגיב. שמות אחרים להחליף את מוריניו בקיץ שעלו בהנהלת המועדון האנגלי, אך נדחו בשל גילם המתקדם הם חוס הידינק, מרצ'לו ליפי וקרלו אנצ'לוטי.

ה'אינדיפנדנט' מגלה היום שימיו של מוריניו בצ'לסי מתקצרים. לפי העיתון, לצוות המקצועי של הפורטוגלי, שמסיים את חוזהו בקיץ הקרוב, טרם הוצע חוזה חדש. כזכור, מוריניו צוטט בחודש האחרון שאם מישהו מעוזריו ילך הביתה, ובראשם סטיב קלארק, הוא ילך איתו.

לחיצת יד או חניקה?

מומחה לשפת גוף טוען - הסכסוך בין מוריניו לשבצ'נקו רחוק מלהסתיים. האוקראיני אומנם כבש צמד במשחק גביע הליגה מול וויקומב, אבל לחיצה היד בין השניים לא הלכה כמתוכנן, והשניים פגשו רק את הזרוע העליונה אחד של השני, כשנראה היה שהם מעדיפים לחנוק אחד את השני. "זה היה מאוד אגרסיבי", אומר המומחה, "נראה היה שיש שם הרבה כעס עצור וחוסר כבוד הדדי".

* קשר אייאקס אלכס באבל הכחיש היום שמועות על מעבר אפשרי לארסנל. באבל ההולנדי, שחוזהו מסתיים בתום העונה, מצא הסבר מקורי להגעתו לארסנל: "פספסתי את הטיסה לניו יורק, והחלטתי לבקר את חברי הטוב רובין ואן פרסי". בסדר, מאמינים לך.

* לי דונג גוק הקוריאני בן ה-27 קיבל את רישיון העבודה האנגלי, והוא יצטרף למידלסברו לשנה וחצי הקרובות. ריי פארלור הוותיק, לעומת זאת, שוחרר ממידלסברו.

* בולטון עשויה להיתקל בקשיים בהחתמתו של בלרים דזמאילי. הקשר השוויצרי ממוצא אלבני, שכבר היה בדרכו לריבוק סטדיום, קיבל הצעה מיובנטוס, והוא כרגע מתלבט בין שתי הקבוצות.

קסאנו מתקרב לאינטר

דיווחים באיטליה טוענים כי אנטוניו קסאנו, חלוצה האיטלקי של ריאל מדריד עד לא מזמן, מתקרב לאינטר. קסאנו נאלץ לעזוב את ריאל לאחרונה בגלל חילוקי דעות עם המאמן פאביו קאפלו, ולאחר שהעברת רונאלדו למילאן כנראה נסגרת באופן סופי - נראה שאינטר היא התחנה המועדפת על קסאנו.

מאמן אינטר רוברטו מאנצ'יני כבר ציין בעבר כי הוא מעוניין לצרף את השחקן לשורותיו, וגם הבעלים מאסימו מוראטי מודה כי הוא ישמח לקבל את השחקן.
אגב, גם שמו של חואן רומן ריקלמה נקשר בהקשר של אינטר, אך נראה שקשר ויאריאל יעדיף לחזור לבוקה. בקרוב ההחלטה.

מוליכת הליגה האיטלקית, אינטר מילאנו, נתבקשה להופיע לדיון בפני בית הדין של ההתאחדות האיטלקית בנוגע לזיוף מסמכי העברה. הזיוף נוגע להעברתו של סימונה ברונלי, שוער מילאן, שהגיע לאינטר ב-2003, אך לאחר מכן טען כי החתימה על המסמכים לו הייתה שלו. אינטר צפויה לספוג קנס כבד.

פרשה זו היא המשך לשערורייה אחרת שעליה נחקרת אינטר, הנוגעת לאי סדרים כספיים ודיווחי מס כוזבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully