וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד'אנטוני יאמן את נבחרת המערב באולסטאר

25.1.2007 / 11:22

מאמן פיניקס יקבל צ'ופר על הישגי קבוצתו. ארינס פותח פה על ששבסקי ("הייתי מפרק את דיוק"), שאקיל עדיין חלוד, פקסון רוצה את גאסול

מייק ד'אנטוני יאמן את נבחרת המערב באולסטאר, בלילה שבין ה-18 ל-19 בפברואר. ד'אנתוני נבחר, יחד עם עוזריו, להדריך את הנבחרת לאור הישגיו עד הלילה (בין רביעי לחמישי) עם קבוצתו. הסאנס גברו על הניקס 107:112, בעוד סן אנטוניו הפסידה ליוסטון, מה שאיפשר לד'אנתוני להיבחר.

תאריך בחירת מאמני האולסטאר הוא ה-4 בפברואר. ביום הזה נבחר המאמן שקבוצתו הגיעה למאזן הטוב ביותר בחטיבה, אבל אייברי ג'ונסון מדאלאס, שהדריך בשנה שעברה, לא יכול לאמן גם העונה. כבר הלילה, בעקבות הניצחון של פיניקס וההפסד של הספרס, אין אפשרות תאורטית שמישהו יצליח להדביק את ד'אנטוני. כרגע הם על מאזן 8:34, בעוד שלסן אנטוניו מאזן 14:30 וליוטה מאזן 15:28. לדאלאס מאזן 8:35, אבל ג'ונסון לא יכול, כאמור, לעמוד על הקווים.

שאקיל חזר. בקושי

שאקיל אוניל חזר הלילה אחרי פציעה ארוכה שהשביתה אותו ל-35 משחקים משורות מיאמי, אבל שיחק רק 14 דקות, בהן קלע 5 נקודות וקלט 5 ריבאונדים, וההיט הפסידו לאינדיאנה 94:96.

"זה כיף להיות על המגרש עם החבר'ה", אומר שאק, "אבל ברור שיש עליי עוד הרבה חלודה. אני מאמין שזה ייעלם בקרוב ואני אחזור לקצב שלי במהרה".

"נגד דיוק? הייתי מפציץ 85"

גילברט ארינאס, מתברר, לא שוכח כל כך מהר את אי הזימון שלו לנבחרת ארה"ב בקיץ. מייק ד'אנתוני, שהיה עוזר המאמן של הנבחרת, שמע את ארינאס מבטיח לפני המשחק מול פורטלנד שהוא יקלע מעל 50 נקודות. לאחר מכן, שארינאס עמד בהבטחתו והפציץ 54, ד'אנתוני שאל מה היה עושה ארינאס אם היה משחק מול דיוק, המכללה שמאמן מייק ששבסקי, זה שוויתר על ארינאס בקיץ.

"זה הצחיק אותי", אמר הכוכב של הוויזארדס, "כי אם הייתה לי הזדמנות, הייתי מוותר על עונה ב-NBA רק בשביל לשחק מול דיוק. משחק אחד בקולג'... כמה זה, 40 דקות, לא? חמש עבירות? יש להם שם טבעות רכות... אני מעריך שהייתי קולע 84, 85 נקודות. לא הייתי מוסר לאף אחד. זה היה כמו במשחק וידאו, שרק שחקן אחד קולע".

פקסון רוצה את גאסול

מנכ"ל הבולס ג'ון פקסון הגיב לשמועות הרבות על טרייד אפשרי שיביא את פאו גאסול לשיקגו.

"אנחנו צריכים מישהו שיכול לקלוע כמוהו", אמר. "אנחנו זקוקים לשחקן ארוך שיכול לקלוע בצבע, זה יוריד הרבה לחץ מבן וואלאס. ממפיס תנסה להשיג את העסקה הטובה ביותר שהיא יכולה להשיג, אבל לי יהיה קשה לוותר על יותר מדי. אם זה המצב, אז פשוט נשמור את השחקנים שיש לנו וננסה להשתפר בדרך אחרת".

ידוע שנשיא הגריזליס ג'רי ווסט רוצה את לואל דנג ובן גורדון בעבור הספרדי, אולם פקסון סירב ומחפש אופציות אחרות. בתקשורת האמריקאית דווח כי מקור המקורב למו"מ המתנהל מגלה שאחת ההצעות שהגישו הבולס כללה את גורדון, פי ג'יי בראון ובחירת דראפט בעבור הגבוה של ממפיס. כמו כן, אותו מקור הסביר שכל הצעה תכלול את בראון וחוזהו הנגמר.

"הם שווים בעינינו יותר מאשר כשהעונה החלה", אמר פקסון. "כל קבוצה בליגה הייתה שמחה לו היה לה את 'לו' דנג ובן גורדון. אנחנו שמחים שהם איתנו".

פאו עצמו זכה לביקורות על הרצון שלו לעזוב את ממפיס המידרדרת (32:10, מקום אחרון), כחלק מהרפלקס המותנה של התקשורת האמריקאית לבקר כל כדורסלן שמעדיף לעזוב קבוצה נוראית לקבוצה טובה. "קל מאוד להגיד עליי דברים רעים ברגע זה", אמר הקטלוני. "אני אוהב את ממפיס, אני פה שש שנים ורציתי שתהיה פה קבוצה גדולה. אנשים מטילים דופי במקצוענות שלי, במוכנות של לעבוד, וזה רע מאוד. באמת חבל".

"העובדה שפאו רוצה לעבור לקבוצה עם סיכוי לאליפות היא מקובלת עלינו לחלוטין", אמר הבעלים של הגריזליס מתפוררים, מייקל הייזלי, שמנסה בכל מאודו למכור את המועדון. "פאו היה טוב מאוד אלינו, ואין לי שום בעיה עם הרצון שלו לעזוב".

* פטריק או'בריאנט, שנבחר על ידי גולדן סטייט במקום התשיעי בדראפט האחרון ונשלח על ידי הקבוצה לליגת ה- NBDL, לא צפוי לחזור ללבוש את מדי הווריורס עד תום העונה. "מאוד התלהבתי ממנו בשבוע הראשון של מחנה האימונים", סיפר מאמנו דון נלסון. "אבל הנחתי שבשלב מסוים יגיע שיפור משמעותי. הוא לא השתפר במאומה מאז". נלי הדגיש כי לא מדובר במשהו אישי נגד או'בריאנט הצעיר: "הייתי שמח לשבת איתו לאיזו ארוחת ערב, אבל לא הייתי רוצה לראות אותו בקבוצה שאני מאמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully