וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: הגנרל צועד לטורניר

25.1.2007 / 11:21

טקסס טק של בובי נייט לא הסתפקה בסנסציה מול קנזס והדהימה גם את טקסס A&M. אלבמה ו-LSU שוקעות, סנט ג'ונס מתעוררת

לפני שנתחיל, אין מנוס מלציין את הרגע הדרמטי של השבוע בעולם המכללות, שהיה שייך לברוס פרל. מאמן הוולונטירס הופיע למשחק של קבוצת הנשים של טנסי מול דיוק כשהוא צבוע מכף רגל ועד ראש בצבע גוף כתום, מה שהכניס את בנות טנסי להלם גמור, ואיפשר לדיוקיות להוביל 0:19 כבר בפתיחה. ברשותכם, אנחנו נתמקד דווקא בכדורסל, ונחסוך מכם את התמונות (הקשות לצפייה).

כולם יודעים שטקסס אדומה

טקסס טק - טקסס איי.&.אם (6) 68:70

אחרי הניצחון המדהים של טקסס טק על המדורגת חמישית קנזס בשבת, הסתער הקהל שיכור הניצחון בלובוק על הפרקט, כפי שנהוג במקרים בהם גוברת הקבוצה המקומית הקטנה על אחת מאריות הליגה. מאמן הרד ריידס, בובי נייט, לא אהב את המחזה וניסה לעצור את פלישת הקהל לתחומי המגרש. אחרי הכל, הוא בילה כמעט שלושים שנה בצד השני, של הפייבוריט, ותרחישים כאלו בוודאי העלו אצלו כמה זיכרונות רעים. אבל אחרי שהחניכים שלו היממו הלילה (בין רביעי לחמישי) גם את טקסס A&M, המדורגת שישית, נייט כבר לא ניסה לעצור את החגיגות.

טקסס טק הובילה במשך רוב המחצית הראשונה, הודות לתצוגת שלשות לא אופיינית לקבוצה של נייט (10 מ-19 מחוץ לקשת בסך הכל), אבל איפשרה לאגיס להשוות לקראת ההפסקה. המחצית השניה היתה צמודה, והרד ריידס, למרות שקלעו סל שדה אחד בלבד בעשר הדקות האחרונות, דייקו בזריקות העונשין הקריטיות, וקטעו את רצף תשעת הניצחונות הרצופים של טקסס A&M. מרטין זינו הוביל את המנצחים עם 22 (כולל 13 מ-14 מהקו), וחיפה על יום חלש יחסית של ג'אריוס ג'קסון שסיים עם 13. הכוכב הגדול של האגיס, אייסי לאו, צלף אמנם 26 נקודות אבל גם איבד שבעה כדורים.

אובורן – אלבמה (12) 57:81

אובורן השיגה ניצחון ראשון בדרבי של אלבמה אחרי ארבע שנים, ועשתה את זה בסטייל. רק לפני שבוע הפתיעו הטייגרס את טנסי, אבל במשחקם הבא הם הצליחו להפסיד למיסיסיפי סטייט. מי ששילם את מחיר ההפסד הוא פרנק טולברט, שהודח מהחמישייה, אבל נתן זריקת מרץ רצינית מהספסל מול אלבמה וסיים עם 17 נקודות. הקרימזון טייד נשארו קרובים במחצית הראשונה, אך הדקות האחרונות היו כולן של המקומיים. ג'רמריו דייוידסון רשם דאבל דאבל נאה של 18 ו-11, אבל קלע רק שתי נקודות במחצית השניה. רוני סטיל, שסיים עם 19 נקודות וחמישה איבודים, הוביל את אלבמה בקטגוריית האסיסטים עם שניים בלבד, מה שבעצם אומר הכל על המשחק של הטייד.

סנט ג'ונס – נוטרדאם (22) 68:71

סנט ג'ונס הצליחה לחמוק מתחת לרדאר של קבוצות הביג איסט, שכבר מזמן לא מתייחסות אליה כאל איום רציני, ואחרי שהפתיעו את סירקיוז מוקדם יותר השבוע, הכריעו הרד סטורם גם את נוטרדאם החזקה. עם פתיחת המחצית השניה קלע ראסל קרטר 11 נקודות רצופות ללא מענה כדי להעניק לאייריש את היתרון, אבל בשניות הסיום מסר למונט המילטון אסיסט גדול לפרשמן לארי רייט, שקבר את שלשת הניצחון. המילטון סיים עם 23 נקודות ו-12 קרשים, קרטר קלע 32 לנוטרדאם, שנפלה למאזן של 3:0 במשחקי חוץ בביג איסט. המשימה הבאה של הניו יורקרים תהיה קשה בהרבה, בשבת אצל פיטסבורג.

משחקים נוספים:

פלורידה שוב נגררה למשחק צמוד, ויצאה גם הפעם כשידה על העליונה עם 67:70 על מיסיסיפי סטייט (20 לקורי ברואר). וויסקונסין כבר עם שישה עשר ניצחונות ברציפות אחרי 58:71 על מישיגן (16 לאלנדו טאקר ובריאן בוץ'). צפון קרוליינה הביסה בקלות את וויק פורסט 60:88 (18 לווין אלינגטון), ואוהיו סטייט התגברה על נורת'ווסטרן 50:59 (17 ו-17 למפלצת הקרויה גרג אודן).

הדבר המעניין ביותר בדרבי החד צדדי של אריזונה (47:71 על אריזונה סטייט) היה ספסולו של כוכב הווילד קאטס מרקוס וויליאמס. מאמנו, לוט אולסון, לא הסכים למסור את הסיבה המדויקת לייבושו של הקלעי המוביל שלו במשך 40 דקות שלמות, והודיע בלקוניות שהשחקן הוענש לאחר שעבר על חוקי הקבוצה. וויליאמס צפוי לחזור לפרקט בשבת מול צפון קרוליינה.

ואנדרבילט ממשיכה במסע הקסם שלה ב-SEC, כשהקורבן הפעם היו הטייגרס של LSU. הקומאדורס, שגברו בשבוע החולף על אלבמה וקנטאקי, הכניעו את החבורה של ג'ון בריידי 53:64 בבאטון רוז', כשדרק ביארס (18 נקודות ועשרה ריבאונדים) משתק את גלן דייויס (12 ו-7 בלבד). שון מרשל נתן תקווה חדשה לעונה של בוסטון קולג' עם שלשה ענקית עם הבאזר בניצחון 82:85 על פלורידה סטייט ונעזר ב-26 נקודות של טייריס רייס.

אוקלהומה סטייט ניצחה בדרבי שלה 61:66 את אוקלהומה, אחרי שהסונרס כמעט וביצעו קאמבק מופלא בדקה האחרונה, אבל כשלו בסיום. המשחק הטעון של השבוע היה הניצחון של אילינוי על אינדיאנה 43:51, במהלכו לא הפסיקו אוהדי הפייטינג איליניי לקרוא קריאות גנאי לכיוונו של מאמן ההוז'רס קלווין סמפסון, בתגובה לכך שבקיץ החולף חטף סמפסון לאילינוי את אחד התיכוניסטים הטובים באמריקה, אריק גורדון, למרות שגורדון כבר התחייב רשמית ללכת לאילינוי.

שידורי סוף שבוע

ESPN ממשיכים להפציץ, והפעם נקבל מוצ"ש עמוס בארבעה שידורים ישירים בזה אחר זה, שיגלשו עמוק לתוך הבוקר של יום ראשון. זה יתחיל ב-21:00 עם המפגש בין אוקלהומה לטקסס A&M, ימשיך ב-23:00 עם וילאנובה ונוטרדאם, יעבור ב-2:00 דרך סירקיוז ולואיוויל, ויסתיים ב-4:00 עם מישיגן סטייט ואוהיו סטייט. הלילה שלאחר מכן (בין ראשון לשני) יוקדש לנשים, כשבמוקד המשחק בין האלופה מרילנד (עם נציגת ישראל בתפוצות שי דורון) לצפון קרוליינה.

בפוקס יתרכזו הפעם בשידורים דחויים בלבד. בתפריט: UCLA נגד קליפורניה הלילה שבין שישי לשבת, 2:00), וירג'יניה טק נגד ג'ורג'יה טק (הלילה שבין ראשון לשני, 2:00), דיוק נגד בוסטון קולג' (שני, 18:00) ו-LSU נגד ג'ורג'יה (שני, 23:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully