וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון שוב הפסידה

24.1.2007 / 21:01

הפעם 2:1 בבית לבורדו. לה גואן הפסיד 1:0 לליל והוא עדיין ללא ניצחון עם פ.ס.ז'. מארסיי גברה 1:3 על אוקזר תחת דלתיים סגורות

המעידה של ליון מול טולוז לפני שבוע לא הייתה חד פעמית. הערב (רביעי) הפסידה האלופה פעם נוספת במחזור ה-21 בליגה הצרפתית, הפעם בבית לבורדו. פול לה גואן, שחתם לפני קצת יותר משבוע בפ.ס.ז' אחרי 3 אליפויות עם ליון וכישלון אחד בריינג'רס, עדיין ללא ניצחון והיום הפסיד לליל.

ליון - בורדו 2:1

האלופה הפסידה במחזור הקודם 2:0 לטולוז ולפני כן סיימו בתיקו מאופס מול מונאקו. לא מתאים. היום הם רצו לחזור למסלול הניצחונות, אבל חניכיו של ריקרדו גומס חשבו אחרת. פאבלו פרנסיה (פנדל) בדקה השנייה ויוהאן מיקו בדקה ה-26 העניקו לאורחת יתרון מהיר, פרד רק צימק בדקה ה-63. שתי הקבוצות התחזקו בימים האחרונים בחלוצים חדשים. מילאן בארוש הגיע לליון, פרננדו קאבינגי לבורדו. הצ'כי נכנס כמחליף במדי ליון, הארגנטינאי עוד לא שיחק.

ליל - פ.ס.ז' 0:1

פול לה גואן נתקל במבחן קשה מאוד במשחקו השני כמאמן הקבוצה מבירת צרפת. הקבוצה מהצפון היא הלהיט של צרפת בשנים האחרונות והעונה אף עלתה לשמינית גמר ליגת האלופות. מול עבודת הקודש של המאמן קלוד פואל גם לה גואן לא עזר. ז'אן מאקון הקמרוני כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-75.

אגב, המשטרה הודיעה כי היא תאשר מחדש את פתיחתו של ה"בולון קופ", היציע של האוהדים השרופים (והדי מופרעים...) של פאריס סן ז'רמן. היציע נסגר, כזכור, אחרי אחרי המהומות בסיום משחק גביע אופ"א נגד הפועל ת"א, שבמהלכן נהרג אחד האוהדים.

מארסיי - אוקזר 1:3

הקבוצה מדרום צרפת אירחה את אוקזר בסטאד וולודרום הענק למשחק תחת דלתיים סגורות, אבל לפחות השיגה 3 נקודות אם לא הכנסה כספית. פרנק ריברי, עדיין במארסיי, כבש צמד במחצית הראשונה (9, 39), כשבתווך ירניוש יילן הפולני מאזן (17). טייה טאיוו הניגרי חתם את התוצאה 3 דקות לסיום המשחק.

תוצאות נוספות

לוריין - לאנס 0:1

סגנית המוליכה לא הצליחה לסגור את הפער מליון. רפיק סאיפי כבש בדקה ה-49 לזכות העולה החדשה. העובדה שלאנס שיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-25, אחרי הרחקתו של ננאד קובאצ'ביץ', לא סייעה לה.


מונאקו - ראן 2:0

הקבוצה מהנסיכות התאוששה אחרי פתיחת עונה מבישה, אבל ההפסד הביתי בסטאד לואי השני סיבך אותה מחדש. חלוץ הנבחרת הצעירה, ג'ימי בריאן כבש בדקה ה-49 ואטיין דידו השלים כעבור חצי שעה.


טרואה - נאנט 0:1

המארחת ידעה שאם תנצח היא תוכל לעבור את פ.ס.ז' בזכות הפרש שערים ולעלות מעל לקו האדום, ובכל מקרה להשתוות במספר הנקודות שלה גם לקבוצה מהבירה וגם ליריבתה היום, והשיגה את מבוקשה בדקה ה-87 משער של גאל סאנז. נאנט עדיין בצרות והתחתית הצרפתית בוערת. השתיים סיימו את המשחק ב-10 שחקנים כל אחת אחרי שחאריב אמזין (19) מטרואה וחוליו רוסי (25) מנאנט הורחקו.


ואלנסיין - לה מאן 1:1

העולה החדשה הצליחה לחמוק מהתחתית לעת עתה בזכות שני ניצחונות רצופים והיום הייתה קרובה דקות מלהשיג את השלישי. שער של סבסטיאן רודה בדקה ה-39 העלה את המקומיים ליתרון, אבל דה מלו השווה בדקה ה-90.


סושו - סדאן 1:1

סדאן במקום האחרון, סושו חולמת ליגת האלופות, אבל היום ההבדלים בטבלה לא באו לידי ביטוי והשתיים חילקו את הנקודות. לסושו: אלברו סנטוס 62, לסדאן: ג'וזף ג'וב 22.


ניס - טולוז 1:0

הקבוצה מהריביירה לא רצה לראות את הליגה בורחת לה וקיוותה להשיג נקודות מול טולוז ממרכז הטבלה, אלא שזו ניצחה לפני שבוע וחצי את ליון ולא עשתה לניס הנחות. יוהאן אלמנדר השבדי כבש בדקה ה-23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully