וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני חזר לאימונים

לי בוץ

24.1.2007 / 20:43

קפטן מכבי ת"א ערך אימון אישי ובקבוצה מאמינים שישחק בדרבי. המשטרה פשטה על בתי אוהדים. הקבוצה ספגה קנס של 15,000 שקל

קפטן מכבי ת"א, אבי נמני, חזר להתאמן היום (רביעי) לקראת הדרבי התל אביבי הגדול שיתקיים בבלומפילד ביום ראשון. כזכור, הצוות הרפואי של מכבי ת"א חשש לקרע בשריר של נמני אחרי משחק התיקו 1:1 מול בני יהודה ביום ראשון, אך בסופו של דבר הפציעה הייתה קלה משחשבו בתחילה, והוחלט שהקפטן יעבור טיפולים ויחזור להתאמן בהדרגה.

הערב הרגיע נמני אלפי אוהדים כשערך אימון אישי עם מאמן הכושר איציק בן מלך, במהלכו הוא רץ ובעט בכדור. כל הסימנים מראים שנמני לא יוותר על השתתפות בדרבי, ובקבוצה מרוצים מקצב החלמתו. גם השוער טברטקו קאלה ערך אימון אישי עם מאמן השוערים שורה אובארוב, אך הוא צפוי לעמוד בין הקורות ביום ראשון.

מהאימון נעדרו יובל שפונגין, ליאור ז'אן ורועי דיין, שהתאמנו אחר הצהריים עם הנבחרת הצעירה. השלושה יחזרו מחר לאימוני הקבוצה לאחר מחנה האימונים בן היומיים תחת הדרכתו של גיא לוי.

הצהובים מתכוננים במרץ למפגש עם הפועל ולהבדיל מהיריבה שמעבר לכביש, שם עסוקים במשחק מול צסק"א במסגרת הטורניר הרוסי, חושבים אך ורק על היוקרה העירונית כבר מיום שני. אחד האספקטים הבולטים של האימון היה הדגש של המאמן אלי כהן על לחץ במרכז המגרש.

הקשר הסרבי, דיאן איליץ' נחת הערב בישראל להתרשמות של מספר ימים בקרית שלום. לאחר מספר נסיונות חיזוק שלא צלחו, מקווים במועדון כי הקשר ירשים את המאמן ויחתום בקבוצה. איליץ' בן ה-30 מגיע מקבוצת גוריצה הסלובנית ובעברו גם חמש שנים בכוכב האדום בלגרד ושנתיים באיסטר הצרפתית. איליץ' לא הסכים להתראיין בשדה התעופה בטענה שהוא לא שולט בשפה האנגלית ומעדיף מתרגם. הדבר היחיד שאמר הסרבי: "אני יודע שאני מגיע לקבוצה טובה".

"אני לא מכיר אותו מספיק, רק ראיתי קלטות שלו", סיפר עוזר המאמן ויקי פרץ. "הוא שחקן טוב ובעל איכויות, נראה אותו במשך השבוע ונחליט. מאוד קשה למצוא שחקנים טובים בסיבוב השני, אבל יש לנו מספיק שחקנים איכותיים בקבוצה וגם אם לא נתחזק נמשיך לרוץ בצמרת לאורך כל העונה".

המשטרה פשטה על בתי אוהדים, כתובות נאצה בבלומפילד

גם מחנות האוהדים כבר מוכנים לדרבי. הבוקר (רביעי) נראו בבלומפילד כתובות נאצה כנגד מכבי ת"א שרוססו בספריי על קירות שער 11.

כמו כן, המשטרה כבר החלה בפשיטות על בתי האוהדים ובשעות אחר הצהריים עיכבה לחקירה אוהד מוכר של הצהובים, ויקטור תשובה, שמעוכב לפני כל דרבי בשנים האחרונות. השוטרים לא מצאו אמל"ח בביתו של תשובה, אך התריעו בפניו לספר להם מי האנשים המחזיקים את אותם רימוני עשן ואבוקות שנזרקים אל כר הדשא מידי מפגש בין השתי הקבוצות הגדולות בת"א.

"אני כבר רגיל לכך שהמשטרה מתנכלת אליי לפני כל דרבי", סיפר תשובה לוואלה! ספורט. "שוטרים באים אליי הביתה ועושים לי בושות לפני ההורים, בני המשפחה והשכנים. הסברתי להם בחקירה שפעם עשיתי דברים כאלה והיום כבר לא. אני בקושי מגיע למשחקים של מכבי ועובד כמאמן בנוער של צפרירים חולון. המשטרה מנסה להציג אותי כעבריין, אבל אני באמת לא אחד כזה".

בידי המשטרה מידע מודיעיני לפיו אוהדי הפועל מתכננים להסתנן ליציעים של אוהדי מכבי ולפתוח שם רימוני עשן אדומים וכי אוהדי מכבי מתכננים לעשות את אותו הדבר בצד השני.

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות קנס היום את הקבוצה ב-15,000 שקלים בגלל קריאות גזעניות של אוהדיה לעבר שחקן מכבי הרצליה, יניק קאמנמן . הדיין, עמנואל סלע, הודיע כי יפחית 5,000 שקלים מהעונש במידה ומכבי תעביר לבית הדין תכנית משותפת עם המשטרה להרחקת "קומץ" האוהדים המקללים.

600 כרטיסים בלבד נותרו לאוהדים הצהובים ליום ראשון, 500 לשער 2 ו-100 לשער 13.

"מקווה שבדרבי יראו שאנחנו המועדון הטוב ביותר בארץ"

החלוץ הסרבי של מכבי ת"א, מיליאן מרדקוביץ', נמצא רק מספר חודשים בישראל, אך לא התבלבל אפילו לרגע כשנשאל על החשיבות של הדרבי התל אביבי: "אחרי ששיחקתי בדרבי הראשון, אני יודע היטב מה המשמעות של המשחק הזה. עכשיו הפועל מתארחת אצלנו ואני מקווה שנצליח להציג את אותה יכולת שהצגנו בדרבי הקודם".

"אני יודע מה החשיבות של המשחק לאוהדים", המשיך מרדקוביץ', "הרבה מהם באו להטריף אותנו לפני המשחק הקודם ומקווה שהם יבואו גם הפעם. אני מקווה שבדרבי יראו שאנחנו המועדון הטוב ביותר בישראל. אשמח לכבוש ביום ראשון, אבל יותר חשוב שננצח, גם אם לא אבקיע". החלוץ פירגן לחברו לקבוצה: "אולי מרטינוביץ' ימצא את הרשת".

מילאן מרטינוביץ' עצמו, אמר לקראת המשחק: "הדרבי הקודם לא היה טוב עבורי. קיבלתי כרטיס אדום במחצית הראשונה ואני מקווה שהפעם יהיה יותר טוב. לא רק אני, אלא כל השחקנים במכבי יודעים מה החשיבות של משחק נגד הפועל".

על הפציעה של הקפטן, אמר הבלם: "מכבי היא לא אותה קבוצה בלי אבי נמני, הוא מאוד מאוד חשוב לקבוצה וקשה לנו כשהוא לא משחק".

גם עוזר המאמן, ויקי פרץ, דיבר על המשחק ביום ראשון: "השחקנים יודעים בדיוק מה זה דרבי, אנחנו רואים את האוהדים שבאים ומטריפים ולקראת סוף השבוע יהיו פה הרבה אוהדים שיעשו המון רעש וצבע. זה טוב לעיר ת"א שגם מכבי וגם הפועל נמצאות בצמרת הטבלה, בגלל זה אני בטוח שהאצטדיון יהיה מלא".

על הבעיות של מכבי ליד השער בתקופה האחרונה, אמר פרץ: " נכון שיש ירידה ביכולת שלנו מאז הדרבי הקודם, אבל נקווה שביום ראשון נתעשת וננצח. אנחנו לא מבקיעים הרבה שערים, אבל לא ראיתי הרבה קבוצות שדורסות. בסך הכל מדובר בליגה קשה, כל הקבוצות חזקות ורוצות לנצח, גם קבוצות התחתית. מצפה לנו משחק קשה מאוד ביום ראשון, אבל בדרבי גם 0:1 קטן יספק אותנו".

על העובדה שהיריבה העירונית מגיעה למשחק לאחר שני משחקים במהלך השבוע (אחד בגביע הטוטו ואחד בטורניר הרוסי), אמר עוזר המאמן: "אני לא מאמין בעייפות, וכמו שאני מכיר את השחקנים דרבי זה משחק מאוד חשוב וכל אחד רוצה לנצח. אני בטוח שהם יבואו במלוא המרץ, ואנחנו לא צריכים לחשוב על זה".

עדכון ראשון: 24.1, שעה 17:22
עדכון אחרון: 24.1, שעה 20:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully