וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "אני פשוט המום מעצמי"

25.1.2007 / 12:10

גם הטניסאי הטוב בעולם הופתע מהיכולת שלו בחצי הגמר באוסטרליה, אחרי שהביס את רודיק תוך 83 דקות בלבד. שראפובה-סרינה בגמר הנשים

מישהו פה אמר ש-2007 תהיה השנה של רודיק? אז אמרו. רוג'ר פדרר הוכיח היום (חמישי) שוב שלא יהיה פשוט לנשל אותו מפסגת הצמרת העולמית, לאחר שהביס ללא קושי את אנדי רודיק בחצי גמר אליפות אוסטרליה 4:6, 0:6, 2:6.

רודיק דווקא הגיע מעודד למשחק. אחרי הניצחון על פדרר בטורניר ראווה לפני הטורניר במלבורן, ואחרי שגבר בצורה מרשימה על סאפין ופיש בדרך לחצי הגמר, האמריקאי הרגיש שאולי הפעם זה התור שלו. לצערו, אחרי מערכה ראשונה צמודה (4:6) פדרר חזר ליכולת הדורסנית שלו, כתש את רודיק ל-0:6 ו-2:6, והגיע לגמר השביעי שלו ברציפות.

הפעם פדרר, שהרגיש מאוים מעט מהניצחונות האחרונים של רודיק, עלה למשחק נחוש ודרוך. כבר במשחקון הראשון הוא שבר את רודיק, והראה מי פה המלך ומי רק מנסה לטעון לכתר. רודיק אומנם שבר אותו בחזרה, אבל במשחקון העשירי הוא שוב נשנק, נשבר ואיבד את המערכה. בשלב הזה, למעשה, נגמר הסיפור. פדרר נראה תחרותי מתמיד, ובשתי המערכות הבאות לא הוריד את הרגל מהדוושה, ולא איפשר לרודיק לאיים עליו. המאזן בין השניים עלה ל-1:13 לזכות השוויצרי, שנמצא בדרכו לתואר גראנד סלאם נוסף.

"אני לא יודע מה לומר", אמר בסיום פדרר, שמנסה להשיג את הגראנד סלאם העשירי שלו. "אני המום מעצמי. שיחקתי פשוט מצוין, אבל הטורניר עוד לא נגמר, אז לא כדאי להתלהב יותר מדי". רודיק, לעומתו, לא ידע מאיפה זה בא לו. "זה היה מתסכל", אמר רודיק, "פשוט נוראי. ספגתי תבוסה קשה היום. חוץ מזה הכל בסדר".

מחר (שישי, 10:30 שעון ישראל) פדרר יגלה מול מי הוא ישחק בגמר, כשטומי האס ישחק מול פרננדו גונזאלס.

סרינה נגד שראפובה - אחת מהן תיעצר

יכול להיות ששכחנו כמה סרינה וויליאמס טובה, ומי שהמשחק מול שחר פאר לא הספיק לו, יכול היה לראות לפנות בוקר (בין רביעי לחמישי) הוכחה נוספת על המסך. האמריקאית ניצחה את הצ'כית המדורגת 10 בטורניר, ניקול ווידיסובה, 6:7 (5-7), 4:6, והבטיחה השתתפות בגמר אליפות אוסטרליה. לראשונה אחרי יותר משנתיים, סרינה מעפילה לגמר טורניר גראנד סלאם, וצפויה לזנק מהמקום ה-81 בעולם היישר לתוך 20 הגדולות.

"אני מאושרת, אין לי מה להפסיד, אני שוב בחזרה בין 20 הראשונות - יש לזה משמעות גדולה עבורי. זהו הגמר השלישי שלי פה, ועד עכשיו לא היה לי יותר מדי מזל בשנים האחרונות. אני מקווה לשפר את המאזן בשבת ולזכות בתואר שלישי".

ווידיסובה הצ'כית, הצעירה משחר פאר בשנתיים, הצליחה קצת יותר ממנה בשנה שעברה ומדורגת כבר במקום ה-12 בעולם. היא נתנה לה קרב מצוין, אבל היה די ברור מי טובה יותר ובעיקר מי מנוסה יותר. ווידיסובה הצילה חמש נקודות משחק בטרם נכנעה.

המשחק השני והיותר מסקרן, לכאורה, הפגיש את קים קלייסטרס והמדורגת מספר 1 בעולם, מריה שראפובה. לפני שלקחו בחשבון את הקאמבק של סרינה וויליאמס, השתיים האלה היו הפייבוריטיות הגדולות לזכות בתואר, ועכשיו נשארה אחת. שראפובה מחצה את יריבתה 4:6, 2:6, ולאחר שבתחילת הקריירה התקשתה מול הבלגית (הפסידה לה את ארבעת המשחקים הראשונים), זכתה בניצחון השלישי שלה ברציפות עליה. קלייסטרס הובילה 1:3, אבל כאן המשחק הסתיים מבחינתה. שראפובה חזרה ל-3:3, ב-4:4 שברה כדי לנצח את המערכה הראשונה, ובשנייה עלתה ל-0:3 וסגרה עניין מהר. לקלייסטרס, שהודיעה כבר שתפרוש בסוף העונה, היה זה המשחק האחרון באוסטרליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully