וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוסביץ' עשוי לפתוח כקשר אחורי לצד אלברמן

אסף שקד

24.1.2007 / 17:14

יוסי מזרחי בוחן אופציות שייקלו על חסרונו של בואטנג בשבת. ברוכיאן בדרך להרכב. דאראו חזר מצרפת. פרננדז חתם על טפסי השחרור

טיבריוס דאראו, שעזב את הארץ בסוף השבוע שעבר לחופשה בת מספר ימים, שב ארצה וכבר היום בבוקר חזר להעביר לשחקנים את אימוני הכושר. כזכור, במהלך השבוע שעבר נטש הצרפתי את בית וגן בעצבים והודיע כי אינו מתכוון לחזור לארץ בעקבות הכנסתו של משה חיון לצוות המקצועי של הקבוצה. רק לאחר מספר ימים הובהרו הדברים בין הצרפתי לבין שאר הצוות המקצועי והיום שמחו בבית"ר לראותו מעביר את האימון ליתר השחקנים.

משה חיון דווקא כן הגיע למתחם בבית וגן ואף ישתכר כמו כל עובד בבית"ר ירושלים, אך הוא אינו יהיה חלק מהצוות שיעביר את האימון ואת עבודת אימוני הכושר ימשיכו לעשות דרור שמשון ומאמן הפיזיות דאראו.

הקשר-מגן עומרי אפק, שנעדר בחודש האחרון מאימונים בגלל פציעה, עבר ביממה האחרונה בדיקת MRI שתוצאותיה קבעו כי ייאלץ להיעדר שבועיים נוספים מהמגרשים. אפק כבר הספיק לצבור כמה דקות בהפסד ביום שבת מול מכבי הרצליה, אך יתכן כי הדקות המועטות הללו רק החמירו את הפציעה וכעת הוא יחמיץ מספר מחזורים נוספים בטרם יחזור לפעילות מלאה.

הקשר-חלוץ הברזילאי ליבוניר רושל ("טוטו"), שנעדר אתמול מהאימון בגלל מחלה, חזר היום להתאמן באופן מלא. עם זאת- יוסי מזרחי לא מתכוון לתת לשחקן לפתוח בהרכב במשחק הקרוב מול אשדוד וזאת משום שהוא אינו בכושר משחק. החלוץ קלאבר "שוונק" לעומת זאת צפוי לפתוח בהרכב של יוסי מזרחי, וזאת למרות שהמאמן טרם תרגל את ההרכב שיפתח מול מ.ס אשדוד.

דרק בואטנג עבר היום סדרת טיפולים ולא ערך אימון עם יתר השחקנים. היום עלתה אפשרות נוספת לפתרון שייקל על חסרונו של הגנאי בשבת: הצבתם של גל אבלרמן ומילובאן מירוסביץ' כקשרים אחוריים, כאשר הצ'ילאני משחק מעט יותר קדימה ואילו בחלק ההתקפי יתפוס אבירם ברוכיאן או עמית בן שושן את מקומו של מירוסביץ'. כמו כן ממשיך אריק בנאדו להיות אפשרות טובה כקשר אחורי, קובי מויאל כנראה לא ייפתח.

מי שנעדרו מהאימון אלו הם ארבעת שחקני הנבחרת הצעירה - אלירן דנין, אבירם ברוכיאן, טוטו תמוז ועמית בן שושן. מחר צפויים הארבעה לחזור לאימונים מלאים בבית"ר ירושלים, אז גם צפוי מזרחי לתרגל את ההרכב שיפתח מול מ.ס אשדוד בשבת.

פבריס פרננדס הגיע בשעות הצהריים למשרדי בית"ר וחתם על כל טפסי השחרור הנחוצים לפני שישב במסעדה עם ראשי המועדון, כדי לסגור את הפרק הזה בחייהם בצורה יפה. בימים הקרובים הצרפתי יפנה את דירתו ויעזוב את הארץ. אין לו כל כוונה לשחק עבור קבוצה אחרת בליגת העל.

עדכון ראשון: 24.1, שעה 12:41
עדכון אחרון: 24.1, שעה 17:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully