וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנבארו או בן חיים?

24.1.2007 / 20:30

על פי אתר אוהדי צ'לסי, ההצעה לריאל בסך 3.5 מיליון יורו נדחתה, ואופציית בן חיים חיה מתמיד. ג'ון טרי פועל להשאיר את מוריניו

אם עובר יום בו מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו לא רואה את עצמו בכותרת הראשית של שלושה עיתונים לפחות, הוא יוצא בהצהרה גרנדיוזית או אווילית, תלוי בהקשר. הפעם טען מוריניו קבל עם ועדה שהקפטן ג'ון טרי לא יחתום על חוזה חדש בסמפורד ברידג' אם הפורטוגלי לא ימשיך, וכך החל להפעיל את מכבש הלחצים על רומן אברמוביץ', שכבר החל לתכנן את עידן פוסט מוריניו.

טרי אמור להפוך לשחקן הפרמיירליג בעל המשכורת הגבוהה ביותר ברגע שיחתום על החוזה החדש. "ג'ון עוד מעט חותם על חוזה חדש, וזה כנראה יקרה בימים הקרובים", אמר המאמן. "אבל כשהוא אומר שיהיה לו קשה לשחק עבור מנג'ר אחר בהמשך הקריירה ושהיה רוצה לשחק עבורי עד שיפרוש. אנחנו פשוט רואים עין עין מבחינת פילוסופיית המשחק. הוא מרגיש בנוח עם מה שאנחנו עושים. טרי שאל אותי אם אני נשאר, ועניתי לו ש'נדמה לי'". הקפטן חזר להתאמן השבוע, וקיים סיכוי שישוב למגרשים בשבוע הבא נגד בלקבורן.

בבולטון ממשיכים להתכונן לעזיבתו של טל בן חיים, ואחרי השאלתו של פוסני דיאוורה, יש מגעים להבאתו של הבלם הסלובקי לובומיר מיכאליק, כשגם אנתוני גארדנר מטוטנהאם על הכוונת.

מאמן בולטון סם אלרדייס דורש 3 מיליון ליש"ט עבור הבלם הישראלי, אבל בצ'לסי לוחצים עליו להוריד את תג המחיר. ובהנחה שיהיו לאלרדייס מחליפים ראויים, דבר לא ימנע את ההצטרפות של בן חיים לאימפריה של מערב לונדון. "בן חיים ישחק בצ'לסי, כבר בקרוב או בסוף העונה, כשיהיה שחקן חופשי", אמר מאמנו. "ברגע שצ'לסי החלו להתעניין בו, כל הקבוצות האחרות שקיוו להחתים אותו איבדו כל סיכוי. הוא נעול על צ'לסי".

כזכור, בשבוע שעבר פירסמה צ'לסי הודעה רשמית באתר שלה שהמו"מ עם בולטון נכשל. כמו כן, במועדון בדקו אפשרות להביא את בלם דפורטיבו לה קורוניה חורחה אנדראדה ובלם ליאז' אוגוצ'י אונייוו. בכל מקרה, בן חיים הוא האופציה המועדפת של מוריניו, בגלל יכולתו לשחק בכל ארבעת תפקידי ההגנה.

בינתיים פירסם אתר האוהדים של צ'לסי שהמועדון ניסה לקנות את שחקן השנה בעולם פאביו קנבארו מריאל מדריד בעבור 3.5 מיליון יורו בלבד, אולם המאמן המדרידיסטי פאביו קאפלו הטיל וטו על המהלך. אל לכחולים להתבאס, כי לאור הכושר הנוכחי של אלוף העולם, בן חיים לוקח אותו בהליכה.

עוד מצ'לסי: הקשר פרנק למפארד מצטרף לתוכנית ריאליטי בשם "Dancing On Ice", אבל צ'לסי הבהירה לו שכף רגלו לא תדרוך על הקרח.

דל פיירו: "אני בטוח שפרגי הבין את הסירוב שלי"

אלסנדרו דל פיירו מגלה כי היה קרוב לחתום במנצ'סטר יונייטד, אך בחר בדלה אלפי על פני האולד טראפורד. "נציגים של מנצ'סטר יונייטד התקשרו אליי באוגוסט", אמר הנסיך היובנטיני. "הרגשתי מוחמא, אבל לא באמת חשבתי לעזוב את יובה, בה אני משחק כבר 13 שנה. זה המקום בו אסיים את הקריירה שלי. אני בטוח שאלכס פרגוסון הבין את ההחלטה שלי".

גבריאל היינצה צפוי לעזוב את יונייטד בסוף העונה, במידה ותימצא קבוצה שתשלם את 6 מיליון הליש"ט שצריך כדי לשחררו מחוזהו. פריז סן ז'רמן, מילאן ויובנטוס מעוניינות.

* בולטון וונדררס החתימה הערב (רביעי) את פאוסני דיאוורה, מגנה המאלי של סנט אטיין הצרפתית. "אני מאוד שמח לעבור לבולטון, ואני עוזב את הקבוצה ללא משקעים", אמר דיאוורה בן ה-26, שלאורך העונה לא הסתדר עם מאמן סנט אטיין איבן האסק.

עדכון ראשון: 12:56, 24/01/07
עדכון אחרון: 20:30, 24/01/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully