וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולינגטון סיכם בהפועל ת"א

לי בוץ

24.1.2007 / 17:01

הקשר הברזילאי ישחק בקבוצה עד סוף העונה, עם אופציה לשנתיים. האם ייענשו האדומים בשני משחקי רדיוס בעקבות המשחק מול כפ"ס

הקשר האחורי הברזילאי של ג'ובנטוד, וולינגטון, סיכם בהפועל ת"א לחצי שנה, עם אופציה לשנתיים נוספות. וולינגטון בן ה-25 שיחק בעבר גם בסנטוס ובאינטרנסיונאל, וצפוי להגיע לישראל ביום שישי.

רק אתמול (שלישי) סיימו האוהדים האדומים לרצות עונש הרחקה של שני משחקים משערים 4-5 בעקבות רימון ההלם שפגע ביוסי אבוקסיס במשחק הליגה מול בית"ר ירושלים, והם כבר צפויים לספוג עונש נוסף. בשבוע הבא תתייצב הפועל ת"א בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, זאת בעקבות דו"ח השופט שהגיש דוד מור חיים, שניהל את משחק גביע הטוטו של הקבוצה אמש מול הפועל כפ"ס (2:0).

כזכור, בדקה ה-76 שלף חיים כרטיס אדום לדה ברונו מאחר וזה מחא לו כפיים לאחר שספג כרטיס צהוב. אי לכך, ייעדר דה ברונו, שרק לפני שבוע ערך בכורה מחודשת בליגה לאחר שבר בכף הרגל שהשבית אותו לשלושה חודשים, מהדרבי התל אביבי ביום ראשון.

העובדה האחרונה, כצפוי, לא שימחה את 600 האוהדים האדומים שהגיעו למשחק, ועם ירידתו של השופט לחדרי ההלבשה נזרקו לעברו בקבוק שתייה וסיגריה מכיוון שער 5. אוהד אחד אף עוכב לחקירה בעקבות המקרה. חיים ציין את העניין בדו"ח השופט, שיזכה את הפועל ת"א בביקור נוסף בבית הדין.

בדיון על רימון ההלם, ממנו יצאה הקבוצה עם עונש קל יחסית, טען המנכ"ל אריה הרשקוביץ כי הקבוצה לא הועמדה לדין במשך שנה וחצי וביקש מהדיינים להתחשב ברקורד הנקי של הפועל. כעת, מדובר במקרה השני תוך חודש בו התנהגות האוהדים מספקת כותרות, ויתכן כי הפעם הדיינים לא יסתפקו בעונש מינימאלי.

כמו כן, פרט לסגירת שערים 4-5 לשני משחקים, קיבלה הקבוצה עונש על תנאי לפיו "במקרה של כל הרשעה חוזרת (במהלך שנה מהיום) בעבירה של פגיעה עקב השלכת חפצים למגרש, יושת על הנאשמת עונש של שני משחקי רדיוס ללא קהל".

הקבוצה נקנסה היום ב-8,000 ש"ח בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות מאחר והשחקנים איחרו לעלות לדשא במשחק הליגה מול הפועל פ"ת.

שום יעלה עם ההרכב החזק מול צסק"א

בהפועל ת"א לוקחים את הטורניר הרוסי ברצינות, ומתכוננים למשחק מחר (חמישי, 19:00) מול צסק"א כמו לכל משחק אחר. "חוץ מהחוויה, מדובר במשחק רשמי חשוב עם הרבה כבוד ויוקרה", הסביר שי אבוטבול.

הקבוצה ערכה הבוקר (רביעי) אימון לקראת המשחק, כשהשחקנים ששיחקו אמש (שלישי) 90 דקות בהפסד 2:1 להפועל כפ"ס בגביע הטוטו ערכו אימון שחרור קל בלבד. תומר חליבה, שהוחלף במחצית בעקבות מתיחה בשריר הירך, לא התאמן, אבל מכיוון שקיבל זריקה בכף הרגל בגלל בעיה באצבע.

טל חן, שמחלים מקרע במפשעה, מגביר את קצב האימונים, ונראה כי יש סיכוי טוב שייכלל בסגל בדרבי מול מכבי ת"א בראשון. גם החלוץ איבן יוליץ', שהיה חולה בימים האחרונים בשפעת, חזר להתאמן.

מאמן הקבוצה יצחק שום צפוי להעלות מול צסק"א בהרכב החזק ביותר, וזאת למרות עומס המשחקים לקראת הדרבי בראשון. אחרי 90 דקות בשלישי יגיעו 90 דקות בחמישי, ואז המשחק החשוב באמת בראשון.

"לכל הקבוצה היה משחק לא טוב מול כפ"ס, אבל לדרבי נעשה הכנה אחרת", אמר בנושא אבוטבול. "אני לא חושב שיש עלינו עומס, אנחנו מקצוענים ובאירופה יש קבוצות משחקות על 48 שעות, אז אנחנו לא רוצים להתעסק בזה."

על האדום של דה ברונו אמר הקשר: "אמרו לי שהוא מחא כפיים, לא בטוח שלשופט, והוא בטח ילמד בזמן הקרוב איך הדברים מתנהלים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully