וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא יודע אם אני יכול לשחק טוב יותר"

24.1.2007 / 13:38

פרננדו גונזאלס חגג עלייה היסטורית לחצי הגמר במלבורן אחרי ניצחון חלק על נדאל הפצוע. קלייסטרס ושראפובה בחצי גמר הנשים

אחרי שסרינה וויליאמס גברה על שחר פאר כדי לשחק מול ניקול ווידיסובה, נקבע הבוקר (רביעי) המפגש השני בחצי גמר הנשים באליפות אוסטרליה הפתוחה, ואיזה מפגש זה יהיה. מריה שראפובה, הרוסיה המדורגת 1, מול קים קלייסטרס, הבלגית המדורגת 4.

שראפובה ניצחה, אמנם, בשתי מערכות חלקות את בת ארצה אנה צ'קבטאדזה (12 בטורניר), אבל זה בהחלט לא הלך חלק. היא חילצה את המערכה הראשונה רק עם שובר שוויון, ובשניה הבטיחה את הניצחון רק עם שבירה לקראת הסיום - 6:7 (5-7), 5:7. קלייסטרס איבדה את המערכה הראשונה למרטינה הינגיס השוויצרית (6), אבל אז חזרה להפגין את הטניס שהביא אותה לצמרת העולמית, ניצחה 6:3, 4:6, 3:6, והבטיחה חצי גמר מהסרטים.

תמונת חצאי הגמר הושלמה גם במשחקי הגברים. טומי האס, הגרמני המדורג 12, היה לטניסאי השלישי שהעפיל לפיינל פור. האס ניצח אחרי מרתון של חמש מערכות את המדורג 3, הרוסי ניקולאי דוידנקו - 3:6, 6:2, 6:1, 1:6, 5:7.

המשחק האחרון של היום הפגיש את רפאל נדאל, הספרדי המדורג 2, והצ'יליאני פרננדו גונזאלס (10). נדאל היה הפייבוריט הברור, אבל סחב פציעה ברגל והאלוף האולימפי לא ספר אותו, והראה מהפתיחה שגם הוא אחד משחקני הקו האחרוי האיכותיים כיום (41 ווינרים לעומת 14). אחרי שעתיים וחמש דקות זה נגמר ב-2:6, 4:6, 3:6 מרשים ביותר. עכשיו ייפגשו האס וגונזאלס.

גונזאלס, שעלה לראשונה בקריירה לחצי גמר בטורניר גראנד סלאם, אמר בסיום: "נדאל הוא לוחם נהדר, הוא רץ הרבה. אני אישית לא יודע אם אני יכול לשחק יותר טוב מזה כי אף פעם לא שיחקתי בכל כך הרבה משחקים בגראנד סלאם". לקראת משחק חצי הגמר מול טומי האס אמר גונזאלס: "זה יהיה קשה מאוד, אנחנו גם שחקנים די דומים, שחקני קו אחורי". נדאל התלונן בעיקר על פציעה ברגל ואמר: "מה שבטוח זה שפרננדו גונזאלס שיחק ברמה גבוהה מאוד. אני לא יודע אם אפשר להגיד ששיחקתי רע, מה שבטוח זה שאני רחוק מלהיות במיטבי. אני סובל מפציעה ברגל, ככה שאני לא ממש יכול לרוץ. קשה לשרוד משחק רבע גמר בגראנד סלאם בלי התנאים האופטימליים. לפני המשחק ציפיתי לנצח, אבל בזמן המשחק כבר הבנתי שזה לא יקרה. אני מקווה שאוכל להיות כשיר למשחקי גביע דייויס בעוד שבוע

אתמול (שלישי) נקבע המפגש בין רוז'ה פדרר לאנדי רודיק בחצי הגמר השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully