וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאבינגי עבר לבורדו, אמליה בדרך לספרטק

רומן רוזנבלט

23.1.2007 / 23:11

הצרפתים שילמו לספרטק מוסקבה כ-13 מיליון דולר עבור החלוץ הארגנטינאי וזו תשתמש בכסף כדי להנחית את השוער האיטלקי

חלוצה הארגנטינאי של ספרטק מוסקבה, פרננדו קאבינגי, הצטרף לבורדו מהליגה הצרפתית. קבינגי חתם על חוזה לארבע וחצי שנים תמורת סכום של 13 מיליון דולר.

החלוץ בן ה-23 נרכש בקיץ 2004 על ידי ספרטק תמורת 11.5 מיליון דולר והפך לשחקן היקר ביותר בתולדות הליגה הרוסית. הוא לא התאקלם היטב ברוסיה, כבש בעונתו הראשונה שבעה שערים והעונה תשעה.

"הוא שחקן מצוין ואני מאושר בשבילו על ההזדמנות להתחלה חדשה", פירגן מאמן ספרטק, ולדימיר פדוטוב, "הוא חייב היה למצוא קבוצה שתתאים לסגנון שלו. אני משוכנע שהוא יתחיל לכבוש שוב בבורדו".

בחלוץ התעניינו גם דפורטיבו לה קורוניה ורסינג סנטאנדר הספרדיות, אבל הקבוצה הצרפתית זכתה בו. כעת הוא ינסה לשחזר את יכולתו מריבר פלייט, בה כבש 55 שערים ב-88 משחקים.

אמליה בדרך לרוסיה

סגנית האלופה הרוסית, לא ביזבזה יותר מדי זמן ואחרי שקיבלה כסף ממכירת קאבינגי, תממש את המגעים שקיימה לאחרונה עם שוער ליבורנו ונבחרת איטליה, מרקו אמליה. הערב פורסם בכלי התקשורת ברוסיה כי מחר צפוי אמליה להודיע על מעברו למדי ספרטק תמורת כ-10 מיליון יורו, כשיתכן והוא אף יספיק להגיע לישראל, לטורניר הרוסי, במידה ואכן יחתום בימים הקרובים.

מה שמחזק את הסיכוי לסגירת העסקה זו העובדה כי מנכ"ל ספרטק, סרגי שאבלו, והמנהל הספורטיבי של המועדון, שוער העבר סטניסלאב צ'רצ'סוב, החליטו ברגע האחרון לטוס לאיטליה על מנת לסכם עם השוער ולא הגיעו לישראל יחד עם הקבוצה, שחתה היום בנתב"ג.

אמליה האריך את חוזהו באמרנטו עד קיץ 2011 רק בתחילת החודש, אבל מספר שעות לאחר מכן הודיע נשיא המועדון, אלדו ספינלי, כי אמליה יעזוב עוד בחלון ההעברות הנוכחי את הקבוצה. השוער, שנחשב לאחד מהטובים באיטליה והיה בסגל הנבחרת במונדיאל האחרון, התראיין לפני כשבועיים וסיפר שליברפול וארסנל מעוניינות. שמה של יובנטוס עלה בשנה האחרונה בצורה קבועה כמומעדת לקלוט אותו במקרה שג'יאנלואיג'י בופון יעזוב וגם מילאן, שמחפשת גיבוי או מחליף לדידה המזדקן, הוזכרה כמועמדת לרכוש אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully