וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון גילכריסט שוחרר מנהריה

23.1.2007 / 21:39

הגארד, שהחליף את ג'רוד הנדרסון בתחילת העונה, בלט בעיקר בחוסר יציבותו. ברקוביץ': "עד המשחק מול גבעת שמואל יהיה לנו זר חדש"

עירוני נהריה שיחררה הערב (שלישי) את רכזה ג'ון גילכריסט (22, 1.90 מ') בשל חוסר התאמה לקבוצה. הגארד האמריקאי, שחקנה של מכבי ראשון לציון בעונה שעברה, הגיע לעין שרה מפו אורטז הצרפתית, כמחליפו של ג'רוד הנדרסון (28, 1.94) שנחתך מהקבוצה בתחילת העונה.

גילכריסט סימל יותר מכל את חוסר היציבות בקו האחורי של נהריה. בליגה הוא תרם 12.2 נקודות ו-2.1 אסיסטים למשחק, אבל פציעות חוזרות ונשנות יחד עם יכולת לא עקבית מצדו, היקשו על הקו האחורי של נהריה, שנשען בעיקר על יכולתם הטובה של הגארדים הישראלים, רביב לימונד ועמית בן דוד.

ביורוקאפ תרם גילכריסט 12.2 נקודות ו-4 אסיסטים למשחק, אבל חוסר נסיונו התבטא בדקות הסיום של שני משחקים מכריעים, בהם הפסידו שחקניו של אריאל בית הלחמי, מול דיז'ון הצרפתית ואסטודיאנטס מדריד הספרדית, והיווה גורם משמעותי בהדחתה של הקבוצה כבר בסיבוב הראשון של המפעל.

"אני מאחל לג'ון בהצלחה", אמר הערב מנהלה המקצועי של הקבוצה מיקי ברקוביץ', "כרגע יש לנו מספר מועמדים, ועד המשחק ביום ראשון מול גבעת שמואל, יהיה לנו זר חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully