וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם דוידוביץ' לא יושעה, אלמדון ישוחרר לכפ"ס

23.1.2007 / 20:01

בקבוצתו של אוחנה מחזיקים אצבעות לדוידוביץ' שיעמוד לוועדת משמעת. בנוגע לחשדות נגד אלי טביב אמרו בקבוצה: "מדובר בתלונה ישנה"

מכבי חיפה מתכוונת להחליט מחר (רביעי) בנוגע לסוגיית תום אלמדון והפועל כפר סבא. מחר, כידוע, אמור לעמוד לדין משמעתי שוער הקבוצה, ניר דוידוביץ', בעקבות הרחקתו במשחק גביע הטוטו מול הפועל פתח תקווה. השוער כבר ריצה עונש הרחקה למשחק אחד, ואם בוועדת המשמעת ייפסק כי הוא ייאלץ להיעדר לשני משחקים נוספים ומעלה, תום אלמדון לא ישוחרר להפועל כפר סבא. אם הוא לא יקבל עונש הרחקה, תשקול ההנהלה את מעברו. בכל מקרה, אם אלמדון לא ישוחרר, הקבוצה תחפש שוער אחר. לא מן הנמנע כי בסופו של דבר השוער השני הקבוע יהיה שוער הנוער עומרי בוקסבאום. בקבוצה דחו בשלב זה את האפשרות לפנות לשוערים רפי כהן או שאול סמדג'ה.

אלירן דנין עדיין רחוק מסיכום בקבוצה של אלי טביב. נראה כי המגן לא ישוחרר מבית"ר ירושלים ומי שישלם את המחיר הוא דווקא המגן רוני גפני.

בכפר סבא טוענים כי הפרסומים על חשדות פליליות שביצעו לכאורה הבעלים, אלי טביב, והמנכ"ל, גבי קצרה, נועדו לזרוע הרס בקבוצה. "מדובר בתלונה ישנה משנת 2001. מגישי התלונה מנסים לקבל חזקה על הקבוצה ולכן הם חושפים מסמכים ישנים שאין בהם ממש. בעבר הם הגישו תלונה אזרחית, אך נאלצו לשלם למר טביב הוצאות משפט", אמר קצרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully