וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רומן אברמוביץ' יגיע לטורניר"

לי בוץ

23.1.2007 / 17:44

מנהל טורניר הערוץ הראשון הרוסי, ספירין אלכסי, הודיע כי המליארדר הרוסי יכבד אותנו בנוכחותו. בחיפה מודאגים מהסמיכות לגביע אופ"א

מערכת וואלה!

צילום ועריכה: דרור פיקליני

סוף סוף "מסיבת עיתונאים" רצינית וראויה: יפהפיות מחבר העמים בחצאיות קצרצרות היוו תפאורה נהדרת למסיבת העיתונאים, שנערכה הערב (שלישי) ב'סקפה' בנמל ת"א לקראת טורניר אברמוביץ' שייפתח מחר בישראל, וכללה וודקה, אשר זרמה חופשי לכל הכיוונים, וכתבים שיכורים.

"אנחנו רוצים לחזק את הידידות בין העמים דרך הכדורגל"

קרן האקדמיה לכדורגל של רומן אברמוביץ' מארגנת בישראל זו השנה השנייה ברציפות את טורניר הכדורגל של הערוץ הראשון הרוסי, בין התאריכים 24.1.07 עד ה-1.2.07 בהשתתפות קבוצות צמרת מרוסיה, אוקראינה וישראל.

בטורניר, בו הושקעו 8 מיליון דולר ויתקיים במקביל בבלומפילד ובקרית אליעזר, ישתתפו צסק"א מוסקבה, ספרטק מוסקבה, דינמו קייב, שאחטיור דונייצק, מכבי חיפה והפועל תל אביב. הקבוצה הזוכה תקבל פרס של מיליון דולר. הקבוצה שתסיים שנייה תזכה בחצי מיליון דולר, כששאר הקבוצות יתחלקו ב-500 אלף דולר נוספים. מארגני הטורניר מבקשים מהקבוצות להשקיע את כספי הזכיה במחלקות הנוער של המועדונים.

"אנחנו רוצים לחזק את הידידות בין העמים דרך הכדורגל", אמר מנהל התחרות ספירין אלכסי. "אברמוביץ' יהיה פה. הוא רצה להיות נוכח בכל הטורניר אבל נבצר ממנו, והוא יבוא בשלב מאוחר יותר של התחרות. פיפ"א מכירה במשחקים שיתקיימו בקרית אליעזר אחרי שנים שלא שיחקו שם במסגרת אירופית מוכרת". על השאלה מדוע בית"ר ירושלים לא משתתפת בטורניר, ענה המנהל: "אם בית"ר תיקח אליפות נקווה שהם ישתתפו בשנה הבאה".

את הקבוצות הישראליות יצגו במסיבת העיתונאים מנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק ודובר הפועל תל אביב אמיר לובין. צ'יזיק: "הפעלנו לחץ כבד מאוד על מנת שהמשחקים יתקיימו בחיפה וזה הדבר הכי חשוב מבחינתנו. אנחנו הקבוצה היחידה בעולם שלא שיחקה אף משחק אירופי בבית. ישנה התעניינות רבה מצד האוהדים, לא כל יום קבוצה ישראלית יכולה להשתתף בטורניר ברמה כזאת. הטורניר הזה חשוב לנו מאוד משלוש סיבות: אלף, כי זה בחיפה, בית, כי המשחקים יכולים לתרום לנו, וגימל, הכסף".

המנכ"ל התייחס גם לסמיכות המשחקים לגביע אופ"א ואמר: "המועד אינו אידאלי עבורנו, תהיה בעיה קטנה אם נגיע לגמר". מנהל התחרות השיב לו שאם חיפה וצסק"א יגיעו לגמר, הם ישחקו למרות המפגש ביניהן בגביע אופ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully