וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי עדיין מחכה לאיצ'ה ולוזון

יואב ויכסלפיש

23.1.2007 / 17:39

יורו 2007 מתקרב, הצעירה התכנסה לאימונים, אבל שני ראשי ההתאחדות טרם מצאו זמן לאשר את תוכנית העבודה של המאמן

גיא לוי, מאמן הנבחרת הצעירה, שהתכנסה לשני ימי אימונים, דיבר היום (שלישי) במסיבת העיתונאים. לוי ניסה להיות מאופק, אבל ניכר בו שאינו מרוצה מהתנהגותה של ההתאחדות לכדורגל, וציין שטרם אושרה תוכנית העבודה שהוגשה בסוף חודש דצמבר. המאמן אמר כי הוא מקווה לפגישה קרובה עם אבי לוזון ו/או איצ'ה מנחם, במטרה לסגור באופן סופי את תוכנית ההכנות של הנבחרת לקראת האליפות. "אני לא יכול לדעת כמה זמן זה ייקח. יש דברים שלא תלויים בי", סיכם לוי, שמקווה לקבל אישור לרכישת מד דופק מתוחכם.

כמו כן, אמר לוי שמשחק הידידות נגד אוקראינה ב-7 בפברואר יהיה חלק מהצגה כפולה באצטדיון ר"ג, למרות שהיה מעדיף לשחק בבלומפילד, וזאת בגלל הדמיון בין המגרש ביפו לאלה שבהולנד, שם תתקיים אליפות אירופה 2007.

המאמן לא הביע מורת רוח מהיעדרותם של שחקני מכבי חיפה, מאור מליקסון, ליאור רפאלוב ודקל קינן, מהאימון מחר (רביעי) - השלושה לא יצטרפו לבקשת רוני לוי, שקבוצתו תשחק נגד דינמו קייב בטורניר הרוסי. "כל משחק בינלאומי תורם לניסיון השחקנים. יש לי יחסים מצוינים עם מאמני ליגת העל", הסביר לוי.

הוא גם הודה ליצחק שום על נכונותו לשחרר את רמי דואני לנבחרת למרות משחקי הפועל ת"א בגביע הטוטו נגד הפועל כפ"ס ובטורניר הרוסי.

בנבחרת ינסו למצוא יריבה למשחק ידידות ב-21 בפברואר, כשהסגל לא יכלול את שחקני מכבי חיפה והפועל ת"א בגלל משחקי הקבוצות בגביע אופ"א למחרת. תאריכים אחרים למשחקי אימון הם 18 באפריל ו-9 במאי. המועמדות הן צ'כיה וסרביה. פולין ירדה מהפרק.

מגן מכבי ת"א, יובל שפונגין הוסיף: "אין לי ספק ששחקנים מהסגל הנוכחי ירשימו את הסקאוטים ויגיעו לקבוצות באירופה. אני באופן אישי מתמקד בנבחרת גם בגלל שנשארו לי שנתיים בצבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully