וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה ברונו לא ישחק בדרבי

לי בוץ

23.1.2007 / 18:48

הורחק במהלך ההפסד 2:1 של הפועל ת"א לכפ"ס בגביע הטוטו, כפ"ס עלתה לחצי הגמר. עימות בין האוהדים למשטרה, אקוניה לא יגיע, מתנהל מו"מ עם וולינגטון

הפועל כפ"ס גברה היום (שלישי) 1:2 על הפועל ת"א במסגרת בית ב' בגביע הטוטו. ז'וזה דוארטה העלה ראשון את האורחים ליתרון בדקה השנייה, אבוטבול השווה בפנדל בדקה ה-13, ואורן ניסים כבש את שער הניצחון בדקה ה-39 בבעיטת עונשין מ-11 מטר.

כפר סבא הבטיחה את עלייתה לחצי הגמר, והמאמן אלי אוחנה היה מרוצה מההישג: "למועדון כמו שלנו זה בהחלט הישג יפה מאוד. רק בשנה שעברה בקושי נשארנו בליגה, והיום אנחנו בחצי גמר גביע הטוטו, ועשינו את זה בצורה משכנעת. שיחקנו כדורגל יפה, הבקענו פעמיים וניצחנו את הפועל ת"א, שבמחצית השנייה שיחקה עם הרכב כמעט מלא. מגיע כל הכבוד לשחקנים שלנו".

אצל הפועל ת"א, לעאומת זאת, ניתן להגיד כי ההפסד הביתי הוציא אותם מהמירוץ למיליונים, כיוון שנותרו רק 6 נקודות בקופה, והפער מבית"ר עומד על 4 נקודות.

כ-600 אוהדי הפועל ת"א הטריחו עצמם לבלומפילד, וזו הפעם הראשונה שהאוהדים האדומים מאיישים את שער 5 מאז אירוע רימון ההלם. בסיום המשחק זעמו האוהדים על השופט, שהרחיק את לוסיאנו דה ברונו (שלא יוכל לשחק בדרבי), וזרקו עליו חפצים. המשטרה נכנסה לעימות עם האוהדים בשער 5, ואוהד אחד נעצר לחקירה. בסיום המשחק המאמן והשחקנים סירבו להתראיין.

מהלך המשחק

דקה 2: גול! דוארטה התמקם היטב ברחבה, ונגח פנימה שער מהיר, 0:1 לכפ"ס.

דקה 13: גילי ורמוט הכניס כדור למאור פרץ ברחבה, וזה הוכשל - בעיטת עונשין מ-11 מטרים. שי אבוטבול קבע מהנקודה הלבנה 1:1.

דקה 17: תומר חליבה העביר רוחב לאוגבונה, שהחמיץ מ-5 מטרים.

דקה 22: חליבה בעט כדור חופשי מ-25 מטרים סמוך לקורה.

דקה 30: פריצה מצוינת של דה סילבה נגמרה בבעיטה מעל המשקוף. עדיין 1:1.

דקה 39: אורן ניסים הוכשל ברחבה על ידי חליבה, השופט דודו מור חיים שרק לפנדל נוסף, וניסים בעט בעצמו את הפנדל פנימה. 1:2 לכפ"ס.

דקה 58 - ברדה החמיץ ממצב קורץ בתוך הרחבה.

דקה 76 - דה ברונו ביצע עבירה וספג צהוב, מחא כפיים לשופט, וספג את הצהוב השני. הארגנטינאי לא ישחק בדרבי.

הרכבי הקבוצות:
הפועל ת"א: גליל בן שאנן; תומר חליבה (דני בונדר, 63), חאבייר פאאס, יוסי ביטון (רמי דואני, 46), מאור פרץ; ביברס נאטכו, שי אבוטבול, גילי ורמוט (סלים טועמה, 46), לוסיאנו דה ברונו; זיטו אוגבונה (אליניב ברדה, 46), מנואל ניירה.

הפועל כפ"ס: נועם רויטר; דאגלאס דה סילבה, עמנואל פאפו, אלון חלפון, ולנטין טודוריקה; גיא דיין, אבי כנפו, שלו מנשה (גיז'רמו ישראליביץ, 73), אביחי ידין (יעוזה אבו בקרי, 56), אורן ניסים, ז'וזה דוארטה (סמואל יבואה, 60).

אקוניה לא יגיע להפועל ת"א, מתנהל מו"מ עם וולינגטון

חורחה אקוניה, הקשר צ'יליאני שהיה מועמד להפועל ת"א, לא יגיע לקבוצה. בשיחה עם שחקן שמשחק בישראל וששיחק איתו בעבר, אמר אקוניה כי הוא מעדיף לחזור מאנגליה, שם הוא נבחן בוויגאן, למולדתו. אקוניה מחזיק בשתי הצעות משתיים מהקבוצות הגדולות בצ'ילה, אוניברסידד דה צ'ילה ואוניברסידד דה קתוליקה, שבה הוא גדל.

בתוך כך, מנהלת הפועל ת"א מו"מ עם הקשר האחורי הברזילאי של ג'ובנטודה, וולינגטון. וולינגטון, בן ה-25, שיחק בעבר גם בסנטוס ובאינטרנסיונאל, ובמידה ויסכם את תנאיו בוולפסון כמתוכנן, הוא עשוי להגיע לישראל בסוף השבוע הקרוב. החלוץ איבאן יוליץ' חזר להתאמן לאחר שהתאושש משפעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully