וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן ניסטלרוי ממשיך לסרב לנבחרת

23.1.2007 / 13:25

לא ישחק יותר עבור ואן באסטן. בריאל מדריד מבקשים להבהיר: "לא נשחרר את רונאלדו בחינם". הקבוצה עוברת תהליך הצערה מואץ

דייויד בקהאם לא יעזוב את מדריד ויחצה את האוקינוס לפני תום חוזהו, למרות שמאמן ריאל פאביו קאפלו הודיע קבל עם ועדה שהכדורגלן-דוגמן לא ישחק יותר עבורו, מכיוון שהראש שלו נמצא במיליונים שהוליווד תכניס לו ולאישה.

"לבקהאם נותרו שישה חודשים בחוזה והוא יעמוד במחויבויות שלו", אמר המנהל הספורטיבי פז'ה מיאטוביץ'. "מעבר לכך המאמן הוא זה שיחליט מי משחק".

מיאטוביץ' גם דן בעניינו של רונאלדו, שריאל לא מתכוונת לשחרר בחינם בחלון ההעברות. "נבחן את ההצעות שיש לנו על השולחן ונראה מה קורה", אמר. "אבל אני רוצה להבהיר משהו, מכיוון שהיו הרבה שמועות על כך שנשחרר אותו בחינם, מה שלא נכון". החוזה של החלוץ הבריזלאי בן ה-30 מסתיים רק ביוני 2008.

שני השחקנים נופלים קורבן הן ליכולתם הבינונית והן למגמת ההצערה של קאפלו באימפריה הלבנה. בשבועיים האחרונים פרננדו גאגו, גונזאלו היגואין, מיגל טורס וחוזה אנטוניו רייס הם אלו שקיבלו את מירב הדקות.

"יש לנו הרבה שחקנים עם הרבה פוטנציאל ועם עתיד מבטיח", אמר מיאטוביץ'. "יש להם יתרון על אלו שכבר כאן כי הם עתיד המועדון".

בשנות הגלקטיקוס התבססה ריאל על כוכבים מוכחים שנמצאים בשיאם, וזו אחת הסיבות לכשלון הפרויקט בטווח הארוך. עכשיו תחת קאפלו ההצערה בשיאה, ובחמישה חודשים בתפקיד הוריד את הגיל הממוצע של ה-11 הפותחים בארבע שנים, כפי שהתבטא במשחק האחרון של הקבוצה מול מאיורקה. וזאת למרות ששלושת שחקני הרכש הראשונים שהגיע לברנבאו היו רוד ואן ניסטלרוי, פאביו קנבארו ואמרסון, שיחדיו חיים 93 שנה. בהמשך הגיעו רייס (23) ומחמדו דיארה (25), ובסופו של דבר גם גאגו, היגואין ומרסלו, שלושה שחיים רק 57 שנה סך הכל. עם רדת קרנם של רוברטו קרלוס, מיצ'ל סלגאדו, ראול, רונאלדו ובקהאם המגמה ברורה.

וכך שמונה מה-11 מול מאיורקה היו בני 25 ומטה, בדומה לפרויקט שנבנה בברצלונה, שם בנו הנשיא ז'ואן לפורטה והמנהל הספורטיבי צ'יקי בגיריסטיין קבוצה שמבוססת על שחקנים צעירים שטרם הגיעו לשיא, כמו רונאלדיניו, סמואל אטו, ובוגרי נוער כמו צ'אבי, אנדרס אינייסטה, לאו מסי ועוד.

רוד ואן ניסטלרוי לא מוותר

רוד ואן ניסטלרוי ממשיך להתעקש שלא לשחק עבור נבחרתו כל עוד המאמן הוא מרקו ואן באסטן. האחרון הגיע למדריד כדי לשוחח עם חלוץ ריאל, אולם לא הבטיח לו מקום בהרכב הפותח ונתקל בסירוב גורף. ואן ניסטלרוי בן ה-30, לו 54 הופעות בינלאומיות, טוען כי אין לו אמון בצוות המקצועי, ולכן לא יעטה שוב את האורנג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully