וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א וחיפה גיששו אצל פרננדז

בית"ר ביקשה מהקשר להתחייב שלא יעבור לקבוצה אחרת בישראל, פרננדז סירב ("זו חוצפה"), אך הוא בדרך חזרה לצרפת. בואטנג יצא בזול

פבריס פרננדז, שחקן בית"ר ירושלים לשעבר, קיבל לאחרונה גישושים לא רשמיים מהפועל ת"א וממכבי חיפה. גורמים שהציגו עצמם כקשורים למועדונים בדקו את האפשרות וביררו עם השחקן אם הוא מעוניין להמשיך לשחק בישראל, ומהי עלותו.

העניין הובא לידיעת ראשי בית"ר, שביקשו מפרננדז להתחייב שלא ישחק באף קבוצה אחרת בישראל, בתנאי לקבלת שכרו עד תום העונה.

פרננדז סירב, ואמר למקורביו: "זאת חוצפה שבית"ר דורשת ממני את זה". עוד אמר למקורביו הקשר הצרפתי: "אני כרגע לא מעוניין להמשיך בישראל למרות הגישושים מהפועל ת"א ומחיפה, אבל אם ארצה לעבור אליהן - לבית"ר לא תהיה זכות להתערב בזה". לפרננדז מספר הצעות בצרפת, ביניהן ראן, קבוצת נעוריו.

בואטנג מוציא את הארנק

קשר בית"ר ירושלים דרק בואטנג עמד הבוקר (שלישי) בפני ועדת משמעת עקב הכרטיס האדום שספג מול מכבי הרצליה בשבת, ובסופו של דבר, למרות שחשש כי יספוג קנס קשה, התנחם בכך שהקבוצה שלפה מכיסו 2000 דולר על תנאי.

מלבד הקנס הנמוך, ייענש בואטנג בהרחקה משני משחקי הליגה הקרובים, ולאחר שיעמוד לדין בהתאחדות צפוי להיות מורחק משני משחקים נוספים. חסרונו של הקשר מוביל את המאמן יוסי מזרחי לחפש חלופות, כשהאפשרויוץ שעומדות לפניו הן הכללתו בהרכב של הקשר הצעיר קובי מויאל, שמככב בקבוצת הנוער המוליכה את הטבלה; הצבתו של אריק בנאדו כקשר אחורי, כפי שעשה בתחילת העונה בהצלחה לא מבוטלת אוסי ארדילס, אך הרבה תלוי בהתאוששותו של שמעון גרשון מפציעה; והאפשרות השלישית, שנראית כרגע פחות ריאלית, היא שמזרחי יפתח עם מערך של חמישה קשרים, כשגל אלברמן מתפקד לבדו כקשר אחורי. במקרה כזה עשוי בן שושן לתפוס את משבצת הקשר ההתקפי, ואילו בחוד יפתח מזרחי עם חלוץ בודד - ככל הנראה קלבר טיינה שוונק, שמציג יכולת נהדרת באימונים.

מויאל הצעיר חזר לפני כשבוע לאימונים לאחר פציעה בלסת, ומציג מתחילת העונה יכולת טובה באימונים של הבוגרים. במידה ומויאל לא יפתח בהרכב, הוא עשוי לקבל זימון למשחק הצמרת של קבוצת הנוער מול מכבי חיפה.

מאימון הבוקר (שלישי) נעדרו שחקני הנבחרת האולימפית, אלירן דנין, אבירם ברוכיאן, טוטו תמוז ועמית בן שושן. בנוסף אליהם לא התאמנו גם ברק יצחקי ועמרי אפק הפצועים. הקשר ההתקפי רושל טוטו סובל מדלקת גרון ושוחרר מהאימון, אבל צפוי להיות כשיר למשחק בשבת נגד מ.ס אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully