וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמדג'ה: "עזבתי כי לא היה לי אמון בפרדי דוד"

יואב ויכסלפיש

24.1.2007 / 16:23

שוער מכבי הרצליה עבר להפועל רעננה מהלאומית, ושלח חצים אחרונים למאמנו לשעבר. גיא שמיר עזב את מכבי ת"א ונחת בהרצליה

שוער מכבי הרצליה העונה, שאול סמדג'ה, עבר את הכביש המהיר וחתם בהפועל רעננה ממרכז טבלת הליגה הלאומית. למי ששכח, סמדג'ה גדל בהפועל ב"ש אבל הספיק לנדוד לבני יהודה, מכבי נתניה הפועל כפ"ס והרצליה.

השוער חתם ברעננה לעונה וחצי ויחליף את רן קדוש. "אני בא לרעננה כדי לתת הכל", הפתיע סמדג'ה. "ביקשתי להשתחרר בגלל שלא היה לי אמון בפרדי דוד. לא קרה שום דבר, אני לא כועס על אף אחד. אני ביחסים מצוינים עם אריאל שיימן ושמעון מסיקה ומאמין שאחזור לשם לתפקיד מקצועי. חתמתי במהירות כי רעננה זה מקום טוב, ואני רוצה להיות שם".

שמיר עזב את מכבי ת"א, עבר להרצליה (רומן רוזנבלט ולי בוץ)

מכבי הרצליה פנתה אתמול (שלישי) למכבי ת"א על מנת לקבל בהשאלה את הקשר גיא שמיר, והבוקר (רביעי) הצהובים נעתרו.

שמיר הוא השחקן הרביעי שמשוחרר מקרית שלום, אחרי תמיר כהן, לירן כהן ואיבן רזיץ', וכל זאת מבלי שהגיע ולו שחקן רכש, למרות ההצהרות.

בתוך כך, הקשר דיאן איליץ' אמור לנחות היום (רביעי) בישראל, לאחר שהגעתו נדחתה ביום בגלל בעיות ויזה. מי יודע, אולי הוא יהיה הזר הצהוב החדש, לאחר הזרים האחרים שהגיעו למבחנים ולא הרשימו, בלשון המעטה.

שמיר אמור היה להגיע להרצליה כבר בקיץ, אך העדיף לשחק במכבי ת"א. בעקבות המעבר שלו לשרון הועלו ספקולציות על כך שהדבר קשור לכך שאביו של השחקן, מאיר, מסייע לקבוצה כלכלית.

דובר הרצליה בני בקלו אמר בתגובה: "ההחלטה על צירופו של שמיר היא מקצועית נטו, וכל פרשנות אחרת היא רכילות זולה והוצאת לשון הרע. יש למכבי הרצליה מאמן, הוא המחליט המקצועי, וכשהוא חשב לנכון ששמיר יכול לסייע לנו, התחלנו לפעול מול מכבי ת"א".

עוד בהרצליה: אתמול (שלישי) בבוקר החל להתאמן בקבוצה עדן בן בסט, ששוחרר ממכבי חיפה והצטרף לקבוצה. באימון אחה"צ יצטרפו גם איסלאם כנען והשוער האוסטרלי סקוט היגינס, שנחת בלילה. כמו כן יחזור לאימונים הקשר הצרפתי יאנק קאמינן, שטס לארצו לסידורים אחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully